Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.

Vierailija
12.02.2020 |

Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.

Kommentit (422)

Vierailija
141/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat näyttävät tasonsa. Ei ihme että suomalaiset miehet hakevat puolisonsa ulkomailta.

Joo ketkä ne on, jotka hakee, just. En tiedä yhtäkään. Mun isossa tuttavapiirissä ei ole ainoatakaan miestä, joka olisi hakenut ulkomailta puolison. Ei naapureissa, työkavereissa, sukulaisissa. Missähän ne väitetyt miehet oikein on?

Missä sä asut? Alkaako E:llä?

Vierailija
142/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitetaas pysyä aiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittääkääpä nyt, että mikä tekee siitä jankkaamista, jos toistaa monta kertaa samaa asiaa peräkkäin? Joskus on pakko toistaa, että tärkeä asia tulee kuulluksi. Siis että jos haluaa varmistaa, että mun asia on kuultu toisten ihmisten taholta, niin pakkohan sitä on joskus toistaa. Joskus jopa monta kertaa. Mutta mikä siitä jankkaamista tekee, jos sitä asiaa vaan toistaa. Toistamista se asian toistaminen silloin on, eikä mitään jankkaamista!

Vierailija
144/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mun ÄITINI jankkasi mulle, niin mulla on oikeus jankata omille lapsilleni ja koko maailmalle. Miksi kukaan ei voi ymmärtää miltä tuntui kohdata niin rankkaa jankkaamista. Kukaan ei voi syyttää mua siitä, että mun elämä on nyt pilalla ja pystyn vaan jankkaamaan. Eikö mulla olekin kamalaa? Sanokaa se, sanokaa nyt äkkiä tai mä jankkaan tässä ketjussa koko loppuviikon, kuinka mua kohtaan on tehty niin väärin. Siis se oli mun oma ÄITI, joka syyllistyi siihen jankkaamiseen. Kuka voi tehdä niin omalle lapselleen, paitsi mä teen mun omille lapsilleni, koska se on mun äidin syy, joka ei lakannut JANKKAAMASTA!!!

Voinko lähettää sulle halinallen?

Et voi, koska se nallekin vain jankkaisi mulle ja muistuttaisi mua mun jankkaavasta äidistä, joka osti mulle kerran halinallen ja vain hyvitelläkseen mulle sitä henkistä väkivaltaa, jota teki mulle jankkaamalla mulle mun koko lapsuuden ajan. Että jos jollekin niitä nalleja lähettelet, niin mun äidille. Sun piti vaan tajuta, että mä aion näännyttää mun lapset ja teidät ja koko maailman jankkaamalla, koska mun äiti on jankannut mulle, omalle lapselleen. Ymmärtäkää nyt, että mä en pysty mistään nalleista nauttimaan, vaan mut on tuomittu jankkaamaan, oho nyt mä jankkasin runomitassa, se on mun äidin syy!!!!!

Unohdit mainita sen, että kaiken lisäksi äitisi lahjoitti halinallen kirpputorille kysymättä sinulta ensin.

Vierailija
145/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sari!

Vierailija
146/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat näyttävät tasonsa. Ei ihme että suomalaiset miehet hakevat puolisonsa ulkomailta.

Joo ketkä ne on, jotka hakee, just. En tiedä yhtäkään. Mun isossa tuttavapiirissä ei ole ainoatakaan miestä, joka olisi hakenut ulkomailta puolison. Ei naapureissa, työkavereissa, sukulaisissa. Missähän ne väitetyt miehet oikein on?

Ei tässä nyt mitään tuttavapiiriä luetella. On tilastollinen tosiasia, että huomattavan suurella osalla suomalaisista miehistä on ulkomaalainen vaimo.

Vierailija
147/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on naisten täällä jankata. Kokeilkaapa joskus, miltä tuntuu jankata jos on lyhyt työtön mies. Jää kuulkaa jankkaamiset jankkaamatta ja taas huomaa vaan jupisevansa hiljaa itsekseen peiton alla.

Vierailija
148/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tehdä kohteliaasti selväksi hääkutsussa, että kutsu ei koska jankkaavia lapsia? Kyseessä on jankkaamattomien aikuisten juhlat.

Vierailija
149/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt mitään tuttavapiiriä luetella. On tilastollinen tosiasia, että huomattavan suurella osalla suomalaisista miehistä on ulkomaalainen vaimo.

Et sitten linkkiä viitsinyt laittaa...

Vierailija
150/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju pitänyt pilata mammojen kateellisella jankkauksella!

Vierailija
151/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan tarttis käydä töissä kun mulla on noita sijoituksia, mutta haluan näyttää esimerkkiä muille. Sitäpaitsi mua olis tosi vaikee korvata koska muut ei vaan osaa.

Helppo se on rikkaana käydä töissä silloin kun huvittaa ja viedä työpaikat niitä tarvitsevilta!

No kuten sanoin, mun duunia ei kuka tahansa vois tehdä joten se on teidän av-mammojen etu että käyn siellä. Sitäpaitsi maksan työnteosta veroja jolla rahoitetaan teidänkin palstailut.

Vierailija
152/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekin mammat haaveilette kuitenkin isoleukaisista laatikkopäistä!

Vierailija
153/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittääkääpä nyt, että mikä tekee siitä jankkaamista, jos toistaa monta kertaa samaa asiaa peräkkäin? Joskus on pakko toistaa, että tärkeä asia tulee kuulluksi. Siis että jos haluaa varmistaa, että mun asia on kuultu toisten ihmisten taholta, niin pakkohan sitä on joskus toistaa. Joskus jopa monta kertaa. Mutta mikä siitä jankkaamista tekee, jos sitä asiaa vaan toistaa. Toistamista se asian toistaminen silloin on, eikä mitään jankkaamista!

Miksi pitää jankata, miksei menisi vaikka ulos kävelylle? Siellä on kaunis ilma. Monta ihanaa asiaa on elämässä, enkelin kosketuksia sinulle... :)

Vierailija
154/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä lyhyt työtön mies. Täällä olisi pitkä työtön nainen, mehän sovittaisiin täydellisesti peiton alle yhteen. En nyt enempää jaksa jankata, ei sitten. 

Vierailija
155/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Porvoosta!

Vierailija
156/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mun ÄITINI jankkasi mulle, niin mulla on oikeus jankata omille lapsilleni ja koko maailmalle. Miksi kukaan ei voi ymmärtää miltä tuntui kohdata niin rankkaa jankkaamista. Kukaan ei voi syyttää mua siitä, että mun elämä on nyt pilalla ja pystyn vaan jankkaamaan. Eikö mulla olekin kamalaa? Sanokaa se, sanokaa nyt äkkiä tai mä jankkaan tässä ketjussa koko loppuviikon, kuinka mua kohtaan on tehty niin väärin. Siis se oli mun oma ÄITI, joka syyllistyi siihen jankkaamiseen. Kuka voi tehdä niin omalle lapselleen, paitsi mä teen mun omille lapsilleni, koska se on mun äidin syy, joka ei lakannut JANKKAAMASTA!!!

Voinko lähettää sulle halinallen?

Et voi, koska se nallekin vain jankkaisi mulle ja muistuttaisi mua mun jankkaavasta äidistä, joka osti mulle kerran halinallen ja vain hyvitelläkseen mulle sitä henkistä väkivaltaa, jota teki mulle jankkaamalla mulle mun koko lapsuuden ajan. Että jos jollekin niitä nalleja lähettelet, niin mun äidille. Sun piti vaan tajuta, että mä aion näännyttää mun lapset ja teidät ja koko maailman jankkaamalla, koska mun äiti on jankannut mulle, omalle lapselleen. Ymmärtäkää nyt, että mä en pysty mistään nalleista nauttimaan, vaan mut on tuomittu jankkaamaan, oho nyt mä jankkasin runomitassa, se on mun äidin syy!!!!!

Unohdit mainita sen, että kaiken lisäksi äitisi lahjoitti halinallen kirpputorille kysymättä sinulta ensin.

Olet oikeassa; ei se kysynyt vaan JANKKASI, että voiko sen nyt varmasti viedä. Jankkasi varmaan ainakin 20 kertaa, ennen kuin lähti kirppikselle. Ja voin vannoa, että mä teen saman mun lapsille ja saman mun eksälle ja saman teille, koska mulle on jankannut mun OMA ÄITI!!!

Vierailija
157/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, kuka tuntee Matin tai Tepon? Asuuko ne Porvoossa?

Vierailija
158/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mestari.

Kiitos Jeesus.

Kiitos Talvisota.

Kiitos Corona.

Vierailija
159/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää pilatko hyvää jankutusta ketjulla!

Miks sä tulit tänne huutelee huutomerkeilläsi? Ei mitään tapoja.

HUUDAN kuule just niin paljon kuin huvittaa!

T. Eri

AINOSTAAN MINULLA ON OIKEUS SIIHEN!

Oikeus soikeus, senkin meghanhullu. 

Vierailija
160/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarviin nyt sen Munsalan kansallispuvun kokoa XS tai XL. Tekijän on asuttava Vantaalla tai Helsingissä. Voin maksaa Munsalan kansallispuvusta 100 euroa. Tekijän on asuttava Vantaalla tai Helsingissä. Puku saa oltava mitä tahansa kokoa kunhan on sopiva minulle. Espoossa tai Sipoossa ei saa asua. Minulle pitää tehdä aito Munsalan kansallispuku hintaan 100 euroa. Tekijän pitää olla Helsingistä tai Vantaalta. Kuka tekisi minulle Munsalan kansallispuvun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan