Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSKAT perjantaina 23.06

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saan täällä purnata. Hoitoalalla ollaan juu....

Mitäs kaikki muut tekee ku en muist.?

Syksyks olis kiva jos yhdes keksittäs mulle jotain hommaa. =)

Ja ens juhannustaki oon sillee jo miettiny et vauvan kans sitä ollaan...Oliski si tolleee....

Ite aattelin kattoo viä sinkkuelämää ja men si koisii.

Vierailija
22/25 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadeye: mä oon kanssa hoitoalalla, mutta mulla on sillai kiva tilanne, että ensixkin työpaikka on tosi kiva, ja toiseksi ei ole pakko tehdä viikonloppu/iltatöitä! Mä oon vaan niin tottunut olemaan nää pyhät töissä, että en taida osata niitä " perinteisesti" enää juhlia! ;) Ja kun työ on tuota päivähommaa, niin pyhäkorvaukset tekee ihan hyvää... :)

Onneksi hoitoalalla alkaa olla töitä tarjolla eri tavalla kuin pari vuotta sitten, joten eiköhän sulle jotain löydy! Minkä ikäisten/laisten kanssa tykkäisit työskennellä?

No NYT öitä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikanen pyrähdys juhannuspinoon :)

tosi paljon onnea plusanneille Sussulle, Yedolle ja olikos se Tammiäippä kolmas!! TArraaa ja erikeepperii !

Killa ja Naksu *vilkutus*

ja Nellamaija, Sadeye ja Viipuli myös *vilkuti vilkuti* teillekin

mä muutaman minilasin jotakin likööriä maistelin tossa, grilliherkut ja kalat ja uudet perunat voilla ja tilillä myös syöty, juhannussaunakin löyhytelty, leffa katottu että tämmöistä rauhallista täällä

kaikille leppoisaa juhannusta ja toivottavasti työn raskaan raatajatkin ehtii vähän lepuutella

taidan vielä kaakaon käydä juomassa :)

öitä zzzzzzzzzzzzz

Vierailija
24/25 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandivaihe :) hienoa että ultra toi kivoja uutisia! oon vähän ootellut että Han kin tulisi meitä moikkaan, ja kävin o-puolellakin kattomassa mutten löytänyt enskojen pinoista? oisi kiva kuulla Hanin kuulumisia!

Vierailija
25/25 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan välillä käydä pitämässä seuraa tuolle omalle ihanalle miehelle! :-)

Mekin vietetään juhannusta ihan kotona kahdestaan. Meille tämä onkin ihan eka juhannus, kun asutaan saman katon alla. Ollaan grillailtu ja nyt on vanha pihasauna lämpiämässä ja vastakin tehtynä. Me asutaan maalla, ja ollaan kyllä istuskeltu ulkona vaikka siellä ei olekaan kauhean lämmin, ja itikoitakin on.

Mä en ole enää jaksanut stressata alkoholin käytöstä ollenkaan. Joskus silloin yrityksen alkuaikoina olin juomatta mitään oviksen jälkeen, mutta nyt olen kyllä ihan surutta ottanut muutaman oluen tai siiderin jos siltä tuntuu. On tässä nytkin pari tullut otettua, vaikka on kp 26 ja mahdollisuus on olemassa että olisi raskaana.

Tupakan polton olen lopettanut 4,5 vuotta sitten, ja mulla oli kyllä muutama eka kuukausi tosi vaikeaa, mutt nyt ei enää aikoihin ole tehnyt tupakkaa mieli yhtään. Toivottavasti en enää ikinä sortuisi polttamaan!

Mukavaa juhannusiltaa kaikille, jos en enää tänään palaa linjoille!