Voiko kaupan kassatyttö kiinnostua vireästä 45v miehestä?
Kommentit (132)
Voi herranjumala ! Vieläkö tää vaan jatkuu ja jatkuu ?!!
Nyt ainakin ne oikeasti kassatyöntekijät on aloittamassa uutta työviikkoa viikonlopun jälkeen (kohta työvuoro heistä monella jo puolivälissä )ja täällä on nyt vaan ne ikuisesti pelkkää viikonloppua elävät neurootikot purkamassa kroonista miesvihaansaja tarinoita keksimässä käyttäen aiheenaan keppihevosenaan kassatyöntekijöiden ammattikuntaa....
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala ! Vieläkö tää vaan jatkuu ja jatkuu ?!!
Nyt ainakin ne oikeasti kassatyöntekijät on aloittamassa uutta työviikkoa viikonlopun jälkeen (kohta työvuoro heistä monella jo puolivälissä )ja täällä on nyt vaan ne ikuisesti pelkkää viikonloppua elävät neurootikot purkamassa kroonista miesvihaansaja tarinoita keksimässä käyttäen aiheenaan keppihevosenaan kassatyöntekijöiden ammattikuntaa....
Mikä muu ammattikunta olisi sovelias?
Tottakai voi, tytöt käyvät kuumina sugardaddyihin ;)
EI VOI! Äläkä etsi mua myöskään instasta! Kassatyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai setämiehet sit tajuaa että se perus ystävällisyys kuuluu palveluammattiin??
Ei se tarkoita etteikö siellä alla olisi muutakin.
Tietekin on: inho.
Vierailija kirjoitti:
EI VOI! Äläkä etsi mua myöskään instasta! Kassatyttö
Pidätkö enemmän kassapojista kuin setämiehistä?
Ihan tutkitusti miehillä on se harha, että mitä viehättävämpi nainen on heidän mielestään, sitä kiinnostuneempi he kuvittelevat tämän olevan heistä. Näkyy varmaan tässäkin.
Riippuu siitä onko sillä miehellä kotona kalliita kelloja pyörivässä lasivitriinissä. 😆
Miksei voisi? Esim. pienessä kaupassa, missä "vakioasiakkaita" ja kassat jo tuntee monet ja muutenkin helposti muutaman sanan vaihto onnistuu, voisihan sitä kiinnostua. Etenkin jos mies on kohtelias ja hyvän näköinen eikä mikään härski röllömaha.
Aika räväkkä kassatyttö saa olla, jos ikäisistäsi kiinnostuu.
Minä en ainakaan katso, en edes tervehtiessä.