Elintarvikkeita joiden suosiota et käsitä?
Listataan sellaisia elintarvikkeita, jotka ovat suuressa suosiossa, mutta itse et niistä pidä.
Aloitan: Oltermanni! Kuivaa käkkänää, jossa ei ole mitään aromia.
Kommentit (146)
Vital-mehut ja muut huoneenlämmössä myytävät vedellä ja sokerilla jatketut. "12 hedelmää" ja "vitamiinia ja kuitua" LOL. Oikeat tuoremehut on kylmähyllyssä eikä niihin lisätä sokeria ja vettä.
Vierailija kirjoitti:
Korianteri. Maistuu lähinnä nestesaippualle.
Syötkö useinkin nestesaippuaa ja jos niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olettekos maistaneet amerikkalaista Hershey's-suklaata? Maistuu ihan vatsahapoille (oksennukselle), enkä edes valehtele.
Kamalaa rakeista ja esanssista sokerimössöä joka ei ole oikeaa suklaata nähnytkään. Fazerin perussuklaat ovat näihin verrattuina suorastaan luksustuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaveriporukassa se, jolla on surkeimmat vitsit ja heitot? Oli nimittäin ihan 5-vuotiaan juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa kaikki ne pieniin muovipurnukoihin pakatut smoothiet, tuoremehut, frezzat, juotavat jogurtit yms.?
Smoothieita olen ostanut joskus evääksi töihin ja bussimatkalle. Ei tule ostettua usein.
Niin just. Evääksi hätätilanteessa.
Ei kai niitä kukaan kotiinsa osta?
Kotona voi tehdä pirtelön itse.
Hassu. Niitä ostetaan kotiin jemmaan hätävaraksi. Meillä on yksi aikuinen pyörittämässä tätä arkea. Kun et oo lukenut Wilmaa, säätänyt töissä ja harrastuksissa, kaivanut pakastimesta jotain safkaa naaman eteen ja lapsi kertoo illalla klo 21 että huomenna piti ottaa eväät kouluun... Silloin on hemmetin kiva tietää että välipalapatukoita ja smoothieita on jemmassa. Voi ite mennä lämpimään suihkuun ja painua nukkumaan.
T Just nyt vähän väsynyt ja ylikuormittunut äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettekos maistaneet amerikkalaista Hershey's-suklaata? Maistuu ihan vatsahapoille (oksennukselle), enkä edes valehtele.
Joo, työkaveri toi näitä kahvihuoneeseen ja aluksi luulin että ne on pilaantuneet... Myöhemmin minua valistettiin että niiden kuuluukin maistua siltä. Ihan kammottavaa, mutta jenkkiläiset karkit on kyllä monet muutkin aika hirveitä.
Joo, ihan järkyttävää. Johtuu kai maidon käsittelyprosessista. Ja jenkeille tuo suklaamaku on tosiaan ihan normaali! Sain tuttavalta Hersheyn levyllisen, jota järsin viikon verran pienissä erissä. Loppu meni roskiin, kun ei vain mennyt alas.
Mikä tahansa eurooppalainen bulkkisuklaa on huippulaadukasta tuohon oksennukseen verrattuna.
Roskasiiderit, kuten Kopparbergs, Sherwood ja Crowmoor. Herranen aika mitä tenukeppien litkua.
Vierailija kirjoitti:
Jäävuorisalaatti. Kalpeaa ja turhaa. Syön salaattini tummanvihreänä ja ravinteikkaana, kuten rucola, pinaatti, lehtikaali, jne. Hirvein "salaatti" on jäävuorta, apetinan salaattijuustoa, kirsikkatomaattia ja kurkkua.
Minä en käytä jäävuorisalaattia siksikään että minulla on huonoja kokemuksia sen tuoreudesta. Mutta jääsalaattia käytän. Tiedän ettei juuri ravintoarvoiltaan kummoista ( teen salaatteja paljon keräkaalista, lisukesalaattina toimii myös raaste, ihan porkkana ja lanttu) mutta onhan se niin hyvää! Se jääsalaatin lehti raikkaissa voileivissä (kyllä, juuri niin) tai porilaisessa on jotenkin ihan älyttömän herkullista.
Valmiit nuudelikupit. Maku tulee keinotekoisista aromista, kuten natriumglutamaatti.
Soija- ja kaurajogurtit ja välipalat. Maitoallergisen lapsen äitinä joudun näitä aina välillä ostamaan, kun yritän tuoda vaihtelua ja helpotusta välipalavalikoimaan. Valikoima on moninkertaistunut parin viime vuoden aikana, joskus viisi vuotta sitten oli pelkkää alpron soijajogurttia ja jossain kohtaa tuli yosaa. Laajentumisesta päätellen porukka ostaa näitä ja tykkää niistä.
Yosalla on tasan yksi maku mitä lapsi suostuu syömään ja muutenkin yosan koostumus on minustakin ok. Kaikki muut ovat olleet kamalia ja jääneet syömättä. Soija maistuu aina läpi. Lehmänmaitojogurttia imitoivat kauratuotteet ovat myös karseita ja pahoja. Yosa ei edes yritä olla normaali jogurtti, ehkä se siksi on syömäkelpoista.
Karmein oli joku jogurtti, missä oli herneproteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Ruispalat. Niin mitäänsanomaton leipä. Kuten kaikki muovipussissa myytävät.
Vaasan tuoreet ruispalat ovat ihan parasta ruisleipää♥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mutta kuvittelisin nestesaippuan maistuvan samalta.
Joidenkin suussa korianteri maistuu karmealta. Tällä on kuulemma ihan geneettinen tausta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien näiden yhdistelmä eli ruispala, jossa on Oivariinia, Oltermannia ja kurkkua. Palanpainikkeeksi Juhla Mokkaa maidolla.
Aamupalani! 😁
Vierailija kirjoitti:
Roskasiiderit, kuten Kopparbergs, Sherwood ja Crowmoor. Herranen aika mitä tenukeppien litkua.
Oon varmaan tenukeppi, kun olen käsityksessä että nämä on laatusiidereitä. Mikä sitten muka on parempaa laatua?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa kaikki ne pieniin muovipurnukoihin pakatut smoothiet, tuoremehut, frezzat, juotavat jogurtit yms.?
Vois ajatella luontoa ja jättää muovi roskan ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan tenukeppi, kun olen käsityksessä että nämä on laatusiidereitä. Mikä sitten muka on parempaa laatua?
Ei kai edes tenuakka luule noiden olevan laadukkaita tai oikeita siidereitä? Markettiroskaa, jota röllövatsaiset juntit lipittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja alkoholisti, ja jopa mä tiedän että nuo ovat halpaa huonolaatuista paskaa.
Hyvin tehtynä voivat olla minusta ihan maukkaita, mutta usein näissä just se tärkein eli pohja on täysin epäonnistunut. Silloin ei tosiaan ole niiden kaloreiden arvoinen.