Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elintarvikkeita joiden suosiota et käsitä?

Vierailija
08.02.2020 |

Listataan sellaisia elintarvikkeita, jotka ovat suuressa suosiossa, mutta itse et niistä pidä.

Aloitan: Oltermanni! Kuivaa käkkänää, jossa ei ole mitään aromia.

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleipä.

Tai no, onko se suosittua?

Mä en ainakaan tykkää.

Siinähän on sokeriakin.

Vierailija
42/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuusto, maistuu aivan järkyttävän eläimelliseltä. Homejuuston suursuosiota en voi myöskään ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suodatinkahvi.

Vierailija
44/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona- ja muut bulkkiviinat.

Vierailija
45/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermanni on ihan ok juusto, kun ei osta vähärasvaista.

Omat Inhokit ovat tofu, avokado, persilja ja rakuuna.

Vierailija
46/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakerma

Juuri noin! Kuohua sen pitää olla😁

Vierailija
47/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valion jäätelöt. Ihan poskettoman huonoa laatua.

Se perusvanilja ainakin, eihän se edes maistu muulle kuin lähinnä maidolle. Only in Finland, vaniljajäätelö ilman vaniljaa.

Vierailija
48/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttuotteet, lihajäljitelmät, nuudelit, viinakset...

Vierailija
49/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkuton maidon juonti ruokajuomana. Vähärasvaiset juustot. Pandan juhlapöydän konvehdit. Alkoholittomat oluet, viinit yms. ovat varmaan ok, mutta itse en niitä koskaan ostaisi.

Vierailija
50/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutella

Täysin samaa mieltä.

Sitten kaikki limonadit. En vain voi ymmärtää.

Vierailija
51/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manhattan- ja Broadway-sipsit. Ja ne Pringlesin sourcream&onion.

Vierailija
52/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tofun rakenne aika samantapainen kuin esimerkiksi kanan. Tofun maku on aika neutraali, mutta hyvin maustettuna hyvä (oikeastaan samahan se on lihan kanssa, harva sitä pelkiltään syö). Mutta koska tofussa ei ole mitään jänteitä, läskejä, ruotoja, luunsiruja tms. niin sitä on huomattavasti rennompaa syödä, sen kuin mättää vaan suuhunsa.

Itse en tykkää sinapista tai ketsupista.

Vierailija
53/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfguygj kirjoitti:

maito. miksi suomessa aikuiset ihmiset vetää litra tolkulla päivässä.

Mä en tunne yhtään aikuista joka joisi maitoa. Sitä juodaan korkeintaan kahvin joukossa tai käytetään silloin harvoin kun tehdään kaakaota.

Vierailija
54/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi! Maku järkyttävää.

Vierailija
55/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku kirjoitti:

Makkara. Kaikki jäteliha , ruhot ja kamara jauhetaan tasaiseksi limaksi ja lisätään jauhoja ja mausteita. Epäterveellistä eikä kovin hyvääkään.

Olet surullisen oikeassa.

Paitsi että makkara voi olla hyvääkin.

Esim. bratwursti, raakamakkara, mausteiset makkarat, mitä tehdään esim. Espanjassa ja Italiassa.

Mutta suomalaiset ostavat kiltisti hk.n sinistä ja mitä vaan vaaleaa pötköä, ja lapsillekin opetetaan että hyvää on!😲

Vierailija
56/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

einekset

Ohis:  Ja minä aas olen lähes vasakkaista mieltä. - En ymmärrä miksi eineksiä halveksiaan ja ollaan ymmärämättä. - Lähes ainoa harmi einekisssä on minusta se, etteivät  neoikein tahdo säilyä e. se tai ne on syötävä verraten pian, kun yritän välttää ruokahävikkiä.

Kyllä minäkin saattaisin haluta elää niin, etä olisi loputtomasti aikaa ja viitseliäisyyttä, josta vois aina tarpeen mukaan osan käytää siihen, että latitaisi ja valmistaisi milloin mitäkin ruokaa tai  vastaavasti leipoisi.

Mutta vaikka elän sinkkutaloutta, ellei juuri siksi minusta satunnainen eineksien käyttämien  (/ niihin turvautuminen) saattaa pelastaa päivän.

Toki yritän tehdä monesti ruokaa pakkaseen, josta voin vain ottaa ja lämmittää ruokaa itselleni kun en (muka) kiireisenä ennätä päiviäin aikana kokata.

Silti välillä on mukava kun voi ostaa "heti valmiin" eineksen, kuten valmis salaatin ja syödä sen, ilmn huonoa omaatuntoa.  Toki olisi hienoa, jos einespakkauksia voisi kierrättää samaan tapaan kuin panttipulloja.  (En eriyisesti pidä kertakäyttökulttuurista).  Tai jos aikataulu antaisi aina myöten ellei niin, etä ennättäisi kaiken valmistaa itse, niin mahd. käydä syömässä jossain "ulkona".

Kuitenkin minusta välillä on oikein mukava veäytyä ja tulla ja olla vain omassa kodissa ja syödä siellä, omassa rauhassa.  -Vakka olenkin havainnut, että useammin ruoka maistuu lähes aina paremmalta hyvässä seurassa kuin yksin).

Sinkkumies  

Vierailija
57/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka mehukeitolla

Vierailija
58/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paahtoleipä.

Tai no, onko se suosittua?

Mä en ainakaan tykkää.

Siinähän on sokeriakin.

Juu ihan turha leipä ravintoarvoiltaan. Miksi vetää sellaista höttöä?

Vierailija
59/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävuorisalaatti. Kalpeaa ja turhaa. Syön salaattini tummanvihreänä ja ravinteikkaana, kuten rucola, pinaatti, lehtikaali, jne. Hirvein "salaatti" on jäävuorta, apetinan salaattijuustoa, kirsikkatomaattia ja kurkkua.

Vierailija
60/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korianteri. Maistuu lähinnä nestesaippualle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä