Elintarvikkeita joiden suosiota et käsitä?
Listataan sellaisia elintarvikkeita, jotka ovat suuressa suosiossa, mutta itse et niistä pidä.
Aloitan: Oltermanni! Kuivaa käkkänää, jossa ei ole mitään aromia.
Kommentit (146)
Kuka ostaa kaikki ne pieniin muovipurnukoihin pakatut smoothiet, tuoremehut, frezzat, juotavat jogurtit yms.?
Omenaviinistä tehty "siideri", vaaleapaahtoinen Juhlamokka, maito. Suklaat, joihin on käytetty palmuöljyä (eli nykyään suurin osa). ABC:n pakasteruoat, joita myydään kalliilla hinnalla nälkäisille matkaajille.
Semmoinen marjapiirakka, missä on paksu taikinapohja ja muutamia mustikoita päällä:
https://yhteishyva.fi/reseptit/helppo-mustikkapiirakka/recipe-688
Vaikka olenkin kahvia juonut, niin miettikää nyt kahvin suosiota!
Kaikki sour cream & onion -maustetut sipsit ja muut raksut. Ilmeisesti suosituin maku Suomessa, minusta aivan kammottavaa vaikka muuten olen suolan ja rasvan ystävä. Muutenkin maitojauhe tekee sipseistä poikkeuksetta todella pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa kaikki ne pieniin muovipurnukoihin pakatut smoothiet, tuoremehut, frezzat, juotavat jogurtit yms.?
Smoothieita olen ostanut joskus evääksi töihin ja bussimatkalle. Ei tule ostettua usein.
Kinkku-ananaspizza. Karmaiseva jäänne 80-luvulta, tämä makuyhdistelmä pitäisi kieltää lailla :D
Kuiviksi paistetut korvapuustit. Täytteen kuuluu olla märkä ja runsas eikä mikään kaneliviiru.
Olettekos maistaneet amerikkalaista Hershey's-suklaata? Maistuu ihan vatsahapoille (oksennukselle), enkä edes valehtele.
Kaikkien näiden yhdistelmä eli ruispala, jossa on Oivariinia, Oltermannia ja kurkkua. Palanpainikkeeksi Juhla Mokkaa maidolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smoothieita olen ostanut joskus evääksi töihin ja bussimatkalle. Ei tule ostettua usein.
Niin just. Evääksi hätätilanteessa.
Ei kai niitä kukaan kotiinsa osta?
Kotona voi tehdä pirtelön itse.
Maitosuklaa. Liikaa sokeria, liian vähän kaakaota. Ällöttävän makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan niitä 2 dl smoothieita jemmaan hätävaraksi, helppo heittää lapselle mukaan kouluun/treeneihin evääksi jos on kauhea kiireviikko.
Mäti.
Suolaisia, etäisesti kalalta maistuvia rakeita. Ja kalliitakin. Ei enää mulle, kiitos.
Valmiit Fazerin karkkisekoitukset. Niistä jää sormiin semmoinen kitkerä vahan lemu. Mitä noita nyt on, Remix, Tutti Frutti jne.
Unohtumattomia makujärkytytyksiä Englannista:
- salt&vinegar-perunalastut
- Marmite-tahna. Mitä lie.
Vierailija kirjoitti:
Mäti.
Suolaisia, etäisesti kalalta maistuvia rakeita. Ja kalliitakin. Ei enää mulle, kiitos.
Itsekään en pysty sitä syömään. Poksahtelevat suussa...
Vierailija kirjoitti:
Olettekos maistaneet amerikkalaista Hershey's-suklaata? Maistuu ihan vatsahapoille (oksennukselle), enkä edes valehtele.
Joo, työkaveri toi näitä kahvihuoneeseen ja aluksi luulin että ne on pilaantuneet... Myöhemmin minua valistettiin että niiden kuuluukin maistua siltä. Ihan kammottavaa, mutta jenkkiläiset karkit on kyllä monet muutkin aika hirveitä.
No just!
Ne ei ole edes kermaa.