Elintarvikkeita joiden suosiota et käsitä?
Listataan sellaisia elintarvikkeita, jotka ovat suuressa suosiossa, mutta itse et niistä pidä.
Aloitan: Oltermanni! Kuivaa käkkänää, jossa ei ole mitään aromia.
Kommentit (146)
Nuggeti, naggetit, poppitit vai mitä roiskeista tehdyt pökäleet ovat..?
No mulle oltermanni käy, mutta arkijuustoa en tajua.
Tosin yleensä käytän juustoa vain lämppäreissä/pizzoissa jne. joten tärkeää on että juusto toimii kuten juusto ja sulaa.
Leivän päällä en käytä, mikään juusto ei mielestäni oikein maistu siinä.
Makkara. Kaikki jäteliha , ruhot ja kamara jauhetaan tasaiseksi limaksi ja lisätään jauhoja ja mausteita. Epäterveellistä eikä kovin hyvääkään.
En ole koskaan tykännyt tuoreesta kurkusta, ei maistu millekään ja lisäksi sisältää lähinnä vettä, suola- ja herkkukurkuista sen sijaan pidän.
Juhla Mokka. Niin raakapaahtoista, että närästää niin perkeleesti. Vaaleapaahtoinen kahvi on hurjan kitkerää. Tykkään pehmeistä mauista, ja siksi juon tummapaahtoista kahvia.
Ruispalat. Niin mitäänsanomaton leipä. Kuten kaikki muovipussissa myytävät.
Tofu. En ole koskaan syönyt tofua, joka maistuisi hyvältä. Riippumatta siitä miten se on laitettu, se on aina pahaa kumista massaa.
Sushi. Olen tehnyt joskus itse, mutta se merilevä on mulle vähän liikaa eikä se löllö kalakaan ( puhutaan nyt niistä yleisimmistä, eli raakaa kalaa sisältävistä, tiedän kyllä ettei sushi ole pelkästään sitä) oikein innosta.
Silti tämä on älyttömässä suosiossa, hitusen hämmästyin kun koululaisen luokkaretkiporukkakin oli päätynyt sushipaikkaan, miten ihmeessä se kaikille oli kelvannut?
Itse rakastan graavilohta, mutta jos se kala on liian paksu ja huonosti suolattu niin muuttuukin herkkukokemus kakomiseksi.
Suklaa on todella paljon yliarvostettua. Onhan siinä joo paljon energiaa ja jotain antioksidantteja, mutta maku ei ole kyllä sen kaiken hypen veroinen.
Munkkipossut ja vastaavat. Siis sellaiset joissa on sokeria päällä ja hilloa sisällä. Olen aikamoinen herkkupeppu, mutta jostain syystä munkkeja en himoitse ollenkaan.
Wingsit.
Syön lihaa, mutta hirvittää ne pienet siivet niin että itkettää. Ja ihmiset syö naama oranssina ja sormet kiiltävinä.
Vierailija kirjoitti:
Tofu. En ole koskaan syönyt tofua, joka maistuisi hyvältä. Riippumatta siitä miten se on laitettu, se on aina pahaa kumista massaa.
Kiinalaisissa ravintoloissa on hyvää tofua.
Lähes kaikki suomalainen perusmoska. Juustot, makkarat, kahvit, valmiiksi marinoidut lihat .jne jne...ollaan kyllä sellainen juuri puustalaskeutunut makuaistiton junttikansa.
maito. miksi suomessa aikuiset ihmiset vetää litra tolkulla päivässä.
Avokado. Hyi helvetti...Kaikki muut hedelmät on hyviä, paitsi tää