Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elintarvikkeita joiden suosiota et käsitä?

Vierailija
08.02.2020 |

Listataan sellaisia elintarvikkeita, jotka ovat suuressa suosiossa, mutta itse et niistä pidä.

Aloitan: Oltermanni! Kuivaa käkkänää, jossa ei ole mitään aromia.

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummapaahtoinen, kitkerä kahvi. Vaaleapaahtoista kahvia mustana, kiitos!

Vierailija
142/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valion jäätelöt. Ihan poskettoman huonoa laatua.

Se perusvanilja ainakin, eihän se edes maistu muulle kuin lähinnä maidolle. Only in Finland, vaniljajäätelö ilman vaniljaa.

Milloin viimeksi olette törmänneet Valion jäätelöön? Valio on nimittäin myynyt koko jäätelötuotantonsa Nestlelle vuonna 2004.

Jos sitä teidän omasta pakastimestanne otatte, ei ihme ettei ole hyvää.

No mikä Pingviini se nyt nykyään on, yhtä huonoa kuitenkin kuin edeltäjänsä. Minä olen niin vanha, että sanon sitä valiojäätelöksi kun sitä se on ollut suurimman osan elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valion jäätelöt. Ihan poskettoman huonoa laatua.

Se perusvanilja ainakin, eihän se edes maistu muulle kuin lähinnä maidolle. Only in Finland, vaniljajäätelö ilman vaniljaa.

Milloin viimeksi olette törmänneet Valion jäätelöön? Valio on nimittäin myynyt koko jäätelötuotantonsa Nestlelle vuonna 2004.

Jos sitä teidän omasta pakastimestanne otatte, ei ihme ettei ole hyvää.

No mikä Pingviini se nyt nykyään on, yhtä huonoa kuitenkin kuin edeltäjänsä. Minä olen niin vanha, että sanon sitä valiojäätelöksi kun sitä se on ollut suurimman osan elämästäni.

Just niin! Se tiiliskiven muotoinen sinivalkoinen mötikkä pakastealtaassa.

Maksaa noin euron, on olevinaan vaniljajäätelöä, mutta on käyttökelvotonta moskaa.

Nimi vaihtuu parin vuoden välein, mutta sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
144/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natriumglutamaattia runsaasti sisältävät tuotteet, makeutusaineita sisältävät tuotteet, epäterveellisemmät lisäaineet. Luulisi että ihmiset huomaavat haittavaikutukset, kuten muut. Liikaa rasvaa ja sokeria sisältävät tuotteet, kun muuta ei ole edes vaihtoehtoina.

Vierailija
145/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuotteet, joihin on lisätty proteiinia. Tavallinen pulliainen ei tarvitse mihinkään tuollaista määrää sitä "protskua". Maistuvatkin ihan kamalalta, ja kuka muka syö jotain sipsejä proteiinin takia?

Tuohon tofuun, että se pitää syödä jossain aasialaisessa vahvasti maustetussa ruuassa että on hyvää. Itsekin koitin sitä aluksi vetää suomalaiseen tyyliin riisin tai makaronin kanssa ja metsäänhän siinä mentiin että heilahti. Siitä muuten saa sellaista ravintolatasoista kiinteää heruttamalla nesteet pois ennen valmistusta.

Vierailija
146/146 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän