Oletteko käyneet vain kävelemässä Helsingin keskustassa öisin?
Millaista on ollut katsella menoa? Mitä on näkynyt? Mietin lähdenkö vain kiertelemään katuja illemmalla.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hieman huvittavaa kun vanhat naiset pelkäävät jotain miehiä. Harvemmin ne ahdistelijat vanhempia naisia haluavat.
Hahhahah!!!
Itse asiassa esim. vanhainkoti on naisen elämässä yksi todennäköisimpiä raiskauspaikkoja.
Miehet ahdistelee kaikkia, vauvoista vanhuksiin.
Tarkoitit varmaan "tulijamiiehet".
-Tarkkuutta faktoihin ja epämääräiset valheet ja vihjailut pois.
Niin ketäänhän ei koskaan r a 1 s kattu aiemmin.
Se on totta, että epämääräiset valheet pitäisi saada pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hieman huvittavaa kun vanhat naiset pelkäävät jotain miehiä. Harvemmin ne ahdistelijat vanhempia naisia haluavat.
Hahhahah!!!
Itse asiassa esim. vanhainkoti on naisen elämässä yksi todennäköisimpiä raiskauspaikkoja.
Yksiselitteisesti tulijamiiehet vaara Suomelle, suomalaisille, taloudellemme ja varsinkin turvallisuudellemme.
-Emme ole heille MITÄÄN VELKAA MISTÄÄN, Suomella ei ole ollut siirrtomaita tai oorjia, sen sijaan suomalaisia on orjuutttettu aikoinaan.
Meillä ei ole MITÄÄN SYYTÄ ajaa itseämme Ruotsin tilanteeseen, josta ei ole poispääsyä enää koskaan ja veikkaanpa, että vuonna 2050 Ruotsi on mussssslimmi-valtio.
Esimerkkinä Libbanon, joka oli ennen kristitty valtio, sitten otti mussssslimmi"pakkolaisia" (tuttu kaava) ja he nousivat sisällissotaan kun heidän määränsä nousi tarpeeksi korkeaksi sodan aloittamiselle.
Alapeukuttaneilta PERUSTELUT, koska kaikki yllä oleva on yksiselitteisesti FAKTAA.
-Esittäkääpä YKSIKIN kohta, jossa olen väärässä kirjoitukseni kanssa?
Vierailija kirjoitti:
-Tarkkuutta faktoihin ja epämääräiset valheet ja vihjailut pois..
Haistapaska.
Vanhainkoti on tutkitusti naiselle todennäköisimpiä raiskauspaikkoja naisen elämän aikana, siellä on ihan tavalliset miehet, ei sinun mielikuvitus "tulijamiehet".
Sen takia teitä ulinapettereitä ei kukaan ota tosissaan, jokainen nainen on ahdisteltu on ihan kantissuomalaisten (usein perheen/sukulaisten) toimesta jo pikkulapsesta, ja se ei teitä kiinnosta yhtään. Naisille ahdistelu on arkipäivää, siinä ei joku tulijamies paina enää mitään.
Mieti sitä idioottiulisija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhahah!!!
Niin ketäänhän ei koskaan r a 1 s kattu aiemmin.
Se on totta, että epämääräiset valheet pitäisi saada pois.
R a 1sk auk set nousi 2018 Helsingissäkin 47% ja niistä tekijöinä yli puolessa tapauksista oli uudet tulijamiehet, 54% osuudella.
-Heitä on väestöstä alle prosentti, mutta tekevät 54% näistä hirviömäisistä teoista ja sinä puolustelet heitä täällä?
Asutko sä siellä vai käymässä vain, ap?
Ja itse en ole kävellyt öisin, olen viettänyt Helsingissä vain ehkä 2 tuntia ja se ei ollut yöllä. Nyt en varmaan uskaltaisi liikkua päivälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tarkkuutta faktoihin ja epämääräiset valheet ja vihjailut pois..
Haistapaska.
Vanhainkoti on tutkitusti naiselle todennäköisimpiä raiskauspaikkoja naisen elämän aikana, siellä on ihan tavalliset miehet, ei sinun mielikuvitus "tulijamiehet".
Sen takia teitä ulinapettereitä ei kukaan ota tosissaan, jokainen nainen on ahdisteltu on ihan kantissuomalaisten (usein perheen/sukulaisten) toimesta jo pikkulapsesta, ja se ei teitä kiinnosta yhtään. Naisille ahdistelu on arkipäivää, siinä ei joku tulijamies paina enää mitään.
Mieti sitä idioottiulisija.
Ai, ne 35 000 tulijamiestä onkin mielikuvitusta?
-Et ole kuullutkaan 2018 geelitukkien tunkeutumisesta Suomeen?
Esitäppä vielä TILASTO siitä, että vanhainkodeissa kantasuomalaiset joukkor a1 sskaa, jään odottamaan tätä tilastoasi.
Muutenkin, et pystynyt esittämään yhtäkään FAKTAA, etkä ole vieläkään vastannut aiempiin kysymyksiin, joita teille zoooovajakeille on esitetty.
Ja nyt vaaditaan FAKTAA, ei U nel mia, eikä tansseja Steisillä-jeesustelua, FAKTAA?
Mikä teitä pelottaa olettahan äänestäneet turvallisen Suomen puolesta toimivia politikkoja,olettehan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon uskaltanut. En pimeille kujille lähde ja Helsingissä on aina ihmisiä ympärillä. Kyllä ne saalistajat on baareissa ja siellä, missä humalaiset naiset kulkevat yksin pimeässä.
N27
Ei katso paikkaa, ei aikaa, vain uskonnolla on väliä.
Esimerkkinä Oulun pyykkituparaisssssskaus, uhri selvinpäin, keskellä päivää ja vanhus.
-Kukaan nainen/tyttö ei ole turvassa näiltä.
Tekivät yli puolet viime vuoden Helsingin raissssskauksista.
Siinä FAKTAT.
Kukaan ei ole turvassa miehiltä.
Tarkoitat varmaan, että kukaan ei ole turvassa "miehiltä" (jotka sinä olet äänestänyt tänne).
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä pelottaa olettahan äänestäneet turvallisen Suomen puolesta toimivia politikkoja,olettehan?
Nää punavihreät kuolee mieluumin kaula katkaistuna kun että myöntäisivät olleensa koko ajan väärässä tulijamiehistä ja heidän tekemistään rikoksista ja niiden yleisyydestä sekä julmuudesta, mm joukko ra 1 sskataan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Asutko sä siellä vai käymässä vain, ap?
Ja itse en ole kävellyt öisin, olen viettänyt Helsingissä vain ehkä 2 tuntia ja se ei ollut yöllä. Nyt en varmaan uskaltaisi liikkua päivälläkään.
Asun. Asunut Helsingissä nyt 8 vuotta.
60-70 luvulla ei mitään ongelmaa kävellä nuorena tyttönä hesan lävitse himaan bileistä, mutta nyt en enää uskaltaisi. Muutama humalainen ja laitapuolenkulkija tuli kenties vastaan, mutta riitti, että siirtyi kadun toiselle puolelle.
Oli niitä huumetyyppejä silloin jo Bio Bion edessä mm., mutta eipä niitä tarvinnut pelätä, eipä ohikulkijoita häirinneet. Nykyisin saa pelätä huumehörhöjä ja jengejä jotka ryöstelee, mutta enpä enää hesan yössä kuljeskelekaan.
Muutaman kerran olen käynyt ja pari kertaa ryöstetty ja hakattu.
M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhahah!!!
Yksiselitteisesti tulijamiiehet vaara Suomelle, suomalaisille, taloudellemme ja varsinkin turvallisuudellemme.
-Emme ole heille MITÄÄN VELKAA MISTÄÄN, Suomella ei ole ollut siirrtomaita tai oorjia, sen sijaan suomalaisia on orjuutttettu aikoinaan.
Meillä ei ole MITÄÄN SYYTÄ ajaa itseämme Ruotsin tilanteeseen, josta ei ole poispääsyä enää koskaan ja veikkaanpa, että vuonna 2050 Ruotsi on mussssslimmi-valtio.
Esimerkkinä Libbanon, joka oli ennen kristitty valtio, sitten otti mussssslimmi"pakkolaisia" (tuttu kaava) ja he nousivat sisällissotaan kun heidän määränsä nousi tarpeeksi korkeaksi sodan aloittamiselle.
Älä ota enempää.
Käy ulkona rauhoittumassa.
Ihan kaikkina kellonaikoina kävelen kantakaupungissa, enkä ole pelännyt koskaan. Tulen usein töistäkin seuraavan vuorokauden puolella ja 247-ässän kautta kävelen sitten kotiin Ullanlinnaan.
Hassu keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhahah!!!
Lähinnä kai tuo kertoo siitä miten pieni raiskauksen riski lopulta on.
Vanhainkodeissa on erilliset lukitut tilat miehille ja naisille, paljon vähemmän miehiä kuin naisia ja ne jäljellä olevat miehet hauraita ja vähintäänkin osin erektio-ongelmaisia; moni liikkuu pyörätuolilla. Myös turvahälyttimet on käytössä toisin kuin useimmissa kodeissa.
Mä kävelin nuorena hullun lailla. Enää en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
85 vuotiaat vielä kelpaa.
Hohhoijaa. Ooon huojunu jo 20v Helsingissä öisin yksin.
Turvattomammaksi tunsin itseni erään pikkukaupungin autioilla kaduilla....
Tai ehkä kävelytyylini pelästyttää vaanivien huligaanien armeijan.
Hahhahah!!!