Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nousuhumala: lähes liveraporttia vaikutuksista, liity mukaan!

Vierailija
08.02.2020 |

AP on n. nelikymppinen nainen, hieman ylipainoa. Työelämässä rankka vaihe, suoraan sanottuna v*tuttaa monikin asia. Nyt rentoudu kotona, muut laittavat ruokaa, minä lueskelen sisustuslehteä ja somea ja nautin samalla pari rentouttavaa alkoholiannosta.

Olen nyt juonut yhden siiderin ja lasin viiniä. Elämä alkaa tuntua paremmalta! Tuleva remontti kuplii mielessä ja ideoita pulppuaa (rahaa ei vielä ole, ei haittaa!). Työv*tutus laantuu myös, kyllä ne asiat aina järjestyy!

Mites sulla pari annosta alkoa muuttaa mielialaa? Kerro meille!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin liityn joukkoon! Pari breezeriä, kohta kossu russiania. Pari tuntia autossa, pohjat varmaan kunnossa perillä :D

Mies ajaa, vaikka tarjouduin itsekkin.. Kivempi mun kannalta näin. Vielä ei tunnu mitään, mutta kohta on varmaan sokka irti.

Nainen 40v

Vierailija
42/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousukänni, nousukänni, nousukänni

Mulla hyvin usein viikonloput töitä. Nyt viimein vapaata. Joten, nousukänni.

Verigreippilonkero alla. Ehkä otan kohta toisen. Syön tän jätskin nyt ainakin ensin.

Puoli pulloa punaviiniä olis. Ja täys pullo punaviiniä ja valkoviiniä. Lonkeroitakin olis lisää ja yksi olut kai.

Eiköhän tästä saa semmosen koktailin, että huomenna on hiusten alus kipeä.

Toinen lonkero, ei tunnu vielä missään. Kissa kehrää sohvalla vieressä. Taustalla soi Mötley Cruen if I die tomorrow.

Ei tunnu vieläkään missään, kaksi lonkeroa juotu. Kissa kehrää, tuuli paiskii tavaroita kuistilla, taustalla soi Ram Jam Black Betty, tölsyssä Alaska viimeinen rintama. Siivosin päivällisen tähteet pois ja laitoin pyykkiä narulle ja koneeseen. Discovery kertoi juuri, että yksi suosikkiohjelmistani, Moonshiners, tulee ohjelmistoon uusin jaksoin piakkoin. Kiva!

Siirtynen vahvempiin juomiin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP raportoi jälleen

Laskurissa 1 siideri, se 1l pullo punkku ja limsaa. Saunaan otin mukaan oluen, avattu on, mutta ei enää maistu.

Näin se aina menee: oma stoppi tulee aina jossain vaiheessa. Usein jopa liian aikaisin, sillä nytkin voisin juoda lisää ja juomaakin olisi, mutta ei vain maistu enää.

Iloinen nousu on tietysti jo laimentunut, mutta olo on oikein hyvä. Työmurheet? No, odottavat arkea. Parisuhde ja mies? Hyvin menee, pikaiset piristää aina! Kirjoittaminen tänne? Hidasta, onneksi on ennakoiva. Lopputulema? Rentouttavaa mutta petollista, ensi vkloppu menee taas selvänä.

Vierailija
44/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt harmittaa että viinat loppuu just.

Vierailija
45/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP raportoi jälleen

Laskurissa 1 siideri, se 1l pullo punkku ja limsaa. Saunaan otin mukaan oluen, avattu on, mutta ei enää maistu.

Näin se aina menee: oma stoppi tulee aina jossain vaiheessa. Usein jopa liian aikaisin, sillä nytkin voisin juoda lisää ja juomaakin olisi, mutta ei vain maistu enää.

Iloinen nousu on tietysti jo laimentunut, mutta olo on oikein hyvä. Työmurheet? No, odottavat arkea. Parisuhde ja mies? Hyvin menee, pikaiset piristää aina! Kirjoittaminen tänne? Hidasta, onneksi on ennakoiva. Lopputulema? Rentouttavaa mutta petollista, ensi vkloppu menee taas selvänä.

AP ihmettelee kirjoittamaansa: katkenneita ajatuksia ja hutilyöntejä. Raportti kannattaa päättää varmaan tähän. Saldo 1 siideri, 1l viiniä ja 1 olut ajassa 6h, joutaisi nukkumaan nyt.

Vierailija
46/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 x 0,33L siideriä, aloitin juomisen jo klo 16. Tässä vaiheessa on niin sanotusti kooma päällä eli nukkuma-aika. Ihanaa mennä nukkumaan kun on rento ja väsynyt olo.

Vierailija
47/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousukänni, nousukänni, nousukänni

Mulla hyvin usein viikonloput töitä. Nyt viimein vapaata. Joten, nousukänni.

Verigreippilonkero alla. Ehkä otan kohta toisen. Syön tän jätskin nyt ainakin ensin.

Puoli pulloa punaviiniä olis. Ja täys pullo punaviiniä ja valkoviiniä. Lonkeroitakin olis lisää ja yksi olut kai.

Eiköhän tästä saa semmosen koktailin, että huomenna on hiusten alus kipeä.

Toinen lonkero, ei tunnu vielä missään. Kissa kehrää sohvalla vieressä. Taustalla soi Mötley Cruen if I die tomorrow.

Ei tunnu vieläkään missään, kaksi lonkeroa juotu. Kissa kehrää, tuuli paiskii tavaroita kuistilla, taustalla soi Ram Jam Black Betty, tölsyssä Alaska viimeinen rintama. Siivosin päivällisen tähteet pois ja laitoin pyykkiä narulle ja koneeseen. Discovery kertoi juuri, että yksi suosikkiohjelmistani, Moonshiners, tulee ohjelmistoon uusin jaksoin piakkoin. Kiva!

Siirtynen vahvempiin juomiin nyt.

No nyt! Otin lasin punaviiniä ja sortimentin pikkusuolasta ja sitähän alkaa olla pienessä sievässä.

Kissat riehuu iltavilliä ja taustalla soi Lemmy Kilmister Stand by me. Lähtenen koiran kanssa ulos kun vielä kykenen.

Vierailija
48/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin poltan tupakkia, mutta nyt tekisi mieli mennä polttamaan pihalle yksi rööki kun on mukava humala. Kuuntelen varmaan napeilla musiikkia samalla. Oon ihan hirveen näkönen kun ei meikkiä ja hiukset sekaisin suihkun jäljiltä mut ihan sama :)

Vierailija
49/51 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kiinni siitä että on kaks viikkoa pyörittänyt toista naista ja valehdellut kummallekin täysiä. Olin perjantaina tuon naisen luona juttelemassa, tosi hyvä tyyppi.

Oon sen jälkeen koittanut pysytellä pienessä hiprakassa, en jotenkin haluaisi käsitellä asiaa. Mies mesoaa mulle etten saa olla tuohon naiseen missään yhteydessä :D

Tuolla se kuorsaa ja just vedin viimeisen lonkeron. Pitäisköhän käydä lisää?

Vierailija
50/51 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, milläs fiiliksillä sunnuntaihin? Itse kahvikupin äärellä, hyvä fiilis ja vointi. Tänään tiedossa leffa ja kaupungilla pyörimistä sekä piiitkä lenkki koiran kanssa.

Vierailija
51/51 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Nukuin hyvin, tosin heräsin ensimmäisen kerran tottumuksesta jo kuudelta, sillä arkisin nousen silloin. Nukahdin vielä ja ylös nousin seitsemän aikaan. Eka kahvi juotu, kohta toinen kuppi. Ei varsinaista krapulaa, vähän vetämätön olo vain. Eikä morkkistakaan, sillä eilinen meni oikein kivasti ja suunnitelmien mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi