Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nousuhumala: lähes liveraporttia vaikutuksista, liity mukaan!

Vierailija
08.02.2020 |

AP on n. nelikymppinen nainen, hieman ylipainoa. Työelämässä rankka vaihe, suoraan sanottuna v*tuttaa monikin asia. Nyt rentoudu kotona, muut laittavat ruokaa, minä lueskelen sisustuslehteä ja somea ja nautin samalla pari rentouttavaa alkoholiannosta.

Olen nyt juonut yhden siiderin ja lasin viiniä. Elämä alkaa tuntua paremmalta! Tuleva remontti kuplii mielessä ja ideoita pulppuaa (rahaa ei vielä ole, ei haittaa!). Työv*tutus laantuu myös, kyllä ne asiat aina järjestyy!

Mites sulla pari annosta alkoa muuttaa mielialaa? Kerro meille!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois siideriä, josta on mennyt päiväys. Onko se nyt vahvempaa 😉 pitäsköhän juua?

Vierailija
2/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n laskurissa nyt 1 siideri, 2 isoa lasia viiniä.

Autoin sittenkin ruuassa. Salaatti tuli pilkottua melko suurpiirteisesti, just hyvä niin. Nyt voi taas vetäytyä lasin kanssa omilleen.

En koe olevani humalassa, edes noususellaisessa. Silti huomaan ajattelevani asioista jotenkin leppoisammin. On hyvä mieli, vaikka aiemmin päivällä ei ollut. Ongelmat eivät ole tietenkään

kadonneet, tiedän sen. Mielenkiintoista...

Mites muilla? Päättikö väliin kommentoinut juoda siiderinsä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, nyt voi hetken tuntua kivalta, mutta huomenna sulla on masis kun seratoniinivaje.

Lopeta vaan jo :)

Itse olen tänään selvänä.

Vierailija
4/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän viskiä jäljellä. Yksin kotona nautin ja kuuntelen Ghostia nupit kaakossa. Olen sinkku, 26v nainen Helsingistä. Skol!

Vierailija
5/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ajatus ei ole ihannoida juomista, sanottakoon se nyt heti. Itsekin juon melko harvoin. Nyt vain on jotenkin otollinen hetki pysähtyä miettimään, miten pari annosta vaikuttaa mielialaan, vai vaikuttaako. Helpottaako pari juomaa, jos harmittaa? Meneekö jossain raja, jonka jälkeen harmitus palaa? Muistanko koko lankaa enää kahden tunnin päästä? :D Monia kysymyksiä...

Vierailija
6/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, nyt voi hetken tuntua kivalta, mutta huomenna sulla on masis kun seratoniinivaje.

Mulla on aina serotoniinit perseellään.

Syön Sertralinia. En ole huomannut olon muutosta sen kummemmin silloin kun olen ollut juomatta viikkoja.

Vierailija
7/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä taas. Itsekin olen yleensä myös vkloput selvänä. Tunnistan kuitenkin kyllä myös tuon seuraavan päivän morkkiksen, vaikkei mitään tyhmää olisi tehnytkään. Aivokemiasta se johtuu, tiedetään. Onneksi kärsin harvoin krapulasta, toimintakyky on tallella aamusta asti.

1 siideri, 2,5 lasia viiniä. Juttelin tässä välissä perheeni kanssa, muutama vaikeampi sana vaati jo keskittymistä. Oho!

Vierailija
8/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousukänni, nousukänni, nousukänni

Mulla hyvin usein viikonloput töitä. Nyt viimein vapaata. Joten, nousukänni.

Verigreippilonkero alla. Ehkä otan kohta toisen. Syön tän jätskin nyt ainakin ensin.

Puoli pulloa punaviiniä olis. Ja täys pullo punaviiniä ja valkoviiniä. Lonkeroitakin olis lisää ja yksi olut kai.

Eiköhän tästä saa semmosen koktailin, että huomenna on hiusten alus kipeä.

Vierailija
9/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän viskiä jäljellä. Yksin kotona nautin ja kuuntelen Ghostia nupit kaakossa. Olen sinkku, 26v nainen Helsingistä. Skol!

Oletko kenties se sama joka teki ketjun "missä voisi tavata rock-miehiä"? :D 

Vierailija
10/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ruukaa laskea monesko menossa. Ehkä jotain 10 kaljaa mennyt tänään. Voi olla enemmänkin kun aloitin jo klo 11 aamulla eilisten päälle. Muutama tuttava kävi kylässä ja juomassa olivat nekin. Onneksi eivät jääneet asumaan kun viihdyn paremmin näin yksin. No melkein yksin kun muka jonkinlaisessa suhteessa naisoletetun kanssa.

Vierailija
11/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n laskuri: 1 siideri, viiniä 3,5 lasia (kai?). Hyvä olo, mutta nyt hiipii huppeli päälle. Artikulaatio vaatii tarkkuutta, samoin kirjoitus. Kuvitelma yhä, ettei muut huomaa nousevaa humalaa. Kuvitelma tosin on väärä, sillä mies juuri kehoitti miettimään erään idean toteutusta huomiseen. Hienovaraisesti sanoi siis, ettei huppelissa kannata.

Vierailija
12/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen! :D täällä soi vielä Ghost ja hyvin on viski mennyt päähän jo. Kiss the go-goat soi nyt.

Vierailija
13/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ruukaa laskea monesko menossa. Ehkä jotain 10 kaljaa mennyt tänään. Voi olla enemmänkin kun aloitin jo klo 11 aamulla eilisten päälle. Muutama tuttava kävi kylässä ja juomassa olivat nekin. Onneksi eivät jääneet asumaan kun viihdyn paremmin näin yksin. No melkein yksin kun muka jonkinlaisessa suhteessa naisoletetun kanssa.

AP kyselee, että mikä fiilis? Iloinen nousu? Masentunut pöhnä? Jotain muuta?

Vierailija
14/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa meenee tiukkaa. Mulla on humaöassa aina pakko fiilistellä musiikkia. Mikähän siinä on? Ihan taivaallista!

Vierailija
15/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viikonloppuisin, erityisesti saunan jälkeen, on pieni nousu humala sallittu.  Siinä rentoutuu  kunnolla.  Tulee sellainen hyväntuulinen olo, saunan jälkeiset herkut maistuu hyvälle, ja vaimoa voi kehua niin viimeisen päälle.

Eipä sillä, hyvä vaimo minulla on kehumattakin. Lapset eivät edes huomaa, että isillä on pikkanen humala päällä.  Ilta jatkuu hyvissä tunnelmissa, lapset menee nukkumaan ja katellaan jokin sarja tai elokuva telkusta. Ja lauantaiyö on se tavanomainen, suomalaisten perheiden yö.

Aamulla ei krapulaa, koska humala oli niin mieto, mutta kuitenkin niin uskomattoman rentouttava.

Vkonloput ovat parasta mitä olla voi, rankkaa työtä tekeville suomalaisille ihmisille.

Vierailija
16/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen miltei nelikymppinen! Toinen siideri menossa ja kohta kaupungille :) Ghost olikin hyvä idea musavalinnaksi! Äsken kuuntelin nightwishin uuden biisin ja valitettavasti jäin vähän kylmäksi. En ymmärrä sitä enää. 

Vierailija
17/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vahvaa lonkeroa...(nousu)kännissä on kätevää!

Vierailija
18/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen! :D täällä soi vielä Ghost ja hyvin on viski mennyt päähän jo. Kiss the go-goat soi nyt.

Mistä niitä voi tavata? Tuliko hyviä ideoita?

Vierailija
19/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekisi mieli itsekin lähteä kaupungille mutta oon yöpuvussa ja yksin nyt ei niin helposti uskalla lähteä.

Vierailija
20/51 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä voi tavata? Tuliko hyviä ideoita?

Sama tässä vielä. Helsingissäkin on Majava -baari, kokeile sieltä :) Ainakin täällä Mansen suunnalla se on tosi kiva muutenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän