Alle kolmekymppiset naiset alkaneet mediatietojen mukaan etsiä Tinderistä 45+ miehiä kun haluavat perustaa perheen. Vireät ja menestyneet miehet kiinnostaa.
Kommentit (627)
Voisiko tämän ikäerohullun vaikka estää palstalta?
Vierailija kirjoitti:
En halua löystynyttä miestä. Miehet ikävälillä 28-38 on parhaita.
Olen täysin samaa mieltä vaihtelu virkistää miehissäkin, joskus on kiva olla nuorenmiehen kanssa vaikka syömässä ja välillä taas saada se tumma ja tulinen ulkomaan uros sinne vällyjen väliin.
Ei kiitos parisuhdetta vaan paljon enemmän kuin pari suhdetta
Jos se ei häiritse, että ihmiset luulee lasten isää niiden isoisäksi, niin mikäpä siinä. Lapseni päiväkodissa harmaapäinen mies haki yhtä lasta aina. Luulin tietenkin lapsen ukiksi. Mutta pikkuhiljaa selvisi, että hän on lapsen isä. Äiti kävi töissä. Muuten varmaan ihan kiva ratkaisu, mutta.... entä muutaman vuoden kuluttua? Eikö ole vähän ankea parisuhde, kun itse on vielä nuoren aikuisen voimissa ja toinen alkaa jo kumarana käppäillä?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että viime aikoina on tullut todella paljon matcheja 25-30 vuotiailta naisilta. Tällä suppealla otannalla olen valmis allekirjoittamaan ap:n väitteen.
M41
Mitäköhän ihmeen alapeukuttamista tässä mahtaa olla? Olisiko tuo rautalangasta pitänyt vääntää että otoskoko n=1 ei mahdollista tilastollisesti validin johtopäätöksen tekoa, oletin että jokainen joka osaa aamuisin itsensä vaatettaa olisi sen tuosta jo ymmärtänyt...
Ei sitten tullut sitä linkkiä? Parempia provoja!
Hyvin harva alle 3-kymppinen nainen edes haluaa vielä perhettä kun on opiskelu ja nuoruus kesken. Jos he niin tekevät niin he pariutuvat omanikäistensä kanssa.
Tämä on empiirisesti havaittu. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Omanikäiset miehet eivät vielä osaa arvostaa perhe-elämää
Tai heillä ei ole yksinkertaisesti varaa siihen vielä. Työmarkkinoiden rappeutuma kyllä ajaa ikävän kapulan perheenperustamisen rattaiden väliin. Säästöjä kertyy asuntolainoihin paljon hitaammin kuin ennen kun miehet lentävät osa-aika- ja pätkätöistä toiseen.
En tiedä muista alle kolmekymppisistä naisista, mutta itse en missään nimessä rupeaisi seurustelemaan yli viisi vuotta itseäni vanhemman kanssa. Siinä menee minun rajani. En halua miestä, joka on selkeästi minua vanhemman näköinen ja oloinen.
Tyhmä kysymys. Onko tuon ikäisillä miehillä vielä siittiöpuoli kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki näihin mediatietoihin?
Ilta-Sanomissa ainakin oli juttua kuinka naiset ei omanikäisistä löydä perheenperustajia
Linkkaapa, niin tarkistetaan, etsivätkö 45+ miehiä.
Tarkka lukija lukee myös rivienvälistä
Tarkoitit varmaan että palstaulí kuvittelee omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys. Onko tuon ikäisillä miehillä vielä siittiöpuoli kunnossa?
"Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat hedelmöitysongelmat jo merkittäviä. Ongelmat johtuvat sperman laadusta. Miesten ikääntyessä sperman DNA heikkenee. Tästä seuraa hedelmöitysvaikeuksia. Myös keskenmenonriski on korkeampi, jos mies on yli 35-vuotta."
--
"Brittitutkimuksen mukaan 35-vuotiailla ja tätä vanhemmilla miehillä oli 50 prosenttia pienempi todennäköisyys siittää lapsi vuoden yrittämisen aikana kuin alle 25-vuotiailla."
--
"American Journal of Epidemiology -lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan naiset, joiden kumppani oli 35-vuotias tai vanhempi, saivat keskenmenon 27 prosenttia todennäköisemmin kuin naiset, joiden kumppani oli 25-vuotias tai nuorempi. Tulos säilyi, vaikka huomioon otettiin myös äidin ikä."
--
"Tutkijat havainnoivat 86 synnynnäistä ongelmaa ja havaitsivat, että yli 40-vuotiaiden miesten lapsilla ne olivat yleisempiä. Esimerkiksi skitsofrenian esiintyvyys oli väestössä yksi sadasta, mutta yli 50-vuotiaiden isien lapsilla sitä esiintyi yhdellä 22:sta. Yli nelikymppisten isien lapsilla autismia esiintyi yhdellä 174:sta, kun väestötasolla sitä esiintyi yhdellä tuhannesta. Myös esimerkiksi rintasyövän ja leukemian uhka nousi vanhan isän myötä."
--
Joku news flash, että naisista about 99% ovat tunteettomia ja pinnallisia materialistia, joita kiinnostaa miehessä ainoastaan raha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vireä ja menestynyt mies?
Oikeesti oon kännissä jo aamupäivällä, harrastanut liikuntaa viimeksi yläkoulun liikkatunnilla enkä ollut päivääkään töissä. Mutta saahan sitä toivoa. T. Palstamies
Tällainen kun pääsee 45 vuoden ikään niin johan alkaa naisia tunkemaan ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Joku news flash, että naisista about 99% ovat tunteettomia ja pinnallisia materialistia, joita kiinnostaa miehessä ainoastaan raha?
Juupa juu. Suomalaiset naiset ovat sitten niiiiiin kamalia loisia. Jostain syystä käyvät kuitenkin töissä sekä hoitavat kodin ja lapset. Mutta on ne silti jotenkin ihan hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva alle 3-kymppinen nainen edes haluaa vielä perhettä kun on opiskelu ja nuoruus kesken. Jos he niin tekevät niin he pariutuvat omanikäistensä kanssa.
Hyvin harvaa naista kiinnostaa mies siinä tapauksessa, jos mies ei osoita tarpeeksi maksukykyä ja sen lisäksi myös tarpeeksi halukkuutta käyttää sitä maksukykyä naiseen. Jos maksukykyä ei ole ja/tai halukkuutta käyttää sitä maksukykyä naiseen, niin naista ei kauan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Suomessa useammin nainen kuin mies pariutuu alaspäin, joten se rahanahne on sittenkin tilaston valossa mies eikä nainen... siinä newsflash sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu. Suomalaiset naiset ovat sitten niiiiiin kamalia loisia. Jostain syystä käyvät kuitenkin töissä sekä hoitavat kodin ja lapset. Mutta on ne silti jotenkin ihan hirveitä.
Kyse ei ole tästä. Kyse on ihan siitä, että (myös suomalaiset) naiset lähes järjestäänsä ahneita rahan perässä juoksijoita, joita kiinnostaa miehessä lähinnä raha ja vaatimukset ovat todellakin sen mukaisia. Pieneksi käy tarjonta, jos asettaa naiselle kriteeriksi sen, että naisen pitää olla maksuton.
Naisten koulutustason parantuminen näkyy. Aikaisemmin sitä tehtiin lapsia ja perustettiin perheitä tunteen varassa. Nyt laskin kourassa ynnätään lukuja ja katsotaan sen jälkeen millä miehellä on edellytyksiä näytöllä näkyvään summaan.