Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit rahat kauneusleikkaukseen, mitä haluaisit itsessäsi muuttaa?

Vierailija
07.02.2020 |

Valitettavasti olen perinyt äitini raskaat silmäluomet joten leikkauttaisin ne etten näyttäisi kokoajan väsyneeltä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, vaikka olen ruma. En pelkän ulkonäön takia leikkauttaisi mitään, ei ole minulle tärkeä asia.

En ehkä itsekään lopulta uskaltaisi. Olisiko se sen rahanmenon ja riskin arvoista sitten kuitenkaan? Kaduttaisi, jos jokin menisi vikaan. Että "pitikö tähän nyt ulkonäön takia lähteä?!"

Vierailija
22/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en mitään, olen liian vanha, mutta nuorempana olisi kannattanut leikkauttaa nenä. Rahatkin olivat valmiina, mutten koskaan uskaltanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman M*nan :D

Vierailija
24/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kiristäisin leuan orastavaa velttoutta.

2) Korjaisin hampaat (jotka ala-asteella pilattiin väärällä hoidolla).

3) Ottaisin enemmän pois vatsasta.

Rintojakin voisi nostaa useita senttimetrejä ylöspäin, mut en tiedä onko mahdollista... siis miltä näyttäisi pelkkä nosto, ilman täyteaineita.

Vierailija
25/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksaa leuan kevyt kiristys / lievä naaman kohotus?

Vierailija
26/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään. ja vähän harmittaisi jos ne rahat olisi korvamerkitty kauneusleikkaukseen eikä saisi muuhun käyttöön.

Vierailija
27/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facelift.

Ja olen sellaiseen menossakin ensi kesänä. Vihaan velttoa leukalinjaani.

Vierailija
28/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu, muu on suht ok, mutta raskauksien ja pikkuhiljaa neljänkymmenen ikävuoden lähestyessä en saa vatsaani enää niin litteäksi kuin haluaisin. Toisaalta en kyllä varmaan uskaltaisi mennä. Arvostan terveyttäni ja henkeäni enemmän kuin läskitöntä keskivartaloa.

Vierailija
29/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään.... :)

Sen sijaa voisin ostaa esim. hampaidenvalkasuvälineitä, kauneustuotteita, ihorasvoja sun muita mutta kauneusleikkaukseen en menis.

Vierailija
30/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken.

Vierailija
31/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon rahaa ei löydy, että meikäläisestä saisi ulkonäöltään salonkikelpoisen. Ja vaikka löytyisikin, kieltäytyisin, sillä leikkauksien jälkeen en enää olisi minä, vaan jokin plastiikkakirurgin tekele.

Vierailija
32/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat silmäluomet korjauttaisin. 

Vierailija
33/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon rahaa ei löydy, että meikäläisestä saisi ulkonäöltään salonkikelpoisen. Ja vaikka löytyisikin, kieltäytyisin, sillä leikkauksien jälkeen en enää olisi minä, vaan jokin plastiikkakirurgin tekele.

Olet aika pinnallinen ihminen. Itse koen, että vaikka muuttaisin ulkonäössäni kaiken, olen silti sama minä kuin ennenkin, koska minuus ei perustu ulkonäköön.

Vierailija
34/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään juuri plastiikkakirurgin pakeilla.

Harkinnassa alakasvojen facelift ja rasvansiirto kyyneluriin. Hinta olisi aivan hirveä, mutta alan näyttää hamsterilta ja painonvaihtelun vuoksi kasvot roikkuvat.

Voisin lisäksi -jos rahaa olisi- kohottaa otsani ja lisätä rasvaa poskipäihin.

Vierailija
35/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarsien kavennukseen menisin. Ja rintojen täyttöön/nännien muotoilu pienemmiksi.

Vierailija
36/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinon nenän, kaksoisleuan vai eriparirinnat, vaikea olis valinta.

Vierailija
37/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonpiirteistä en muuttaisi mitään, vaikka en mikään kaunotar olekaan, niin kuitenkin ihan tyytyväinen itseeni. Hampaat sen sijaan haluaisin suoremmiksi. 

Vierailija
38/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on, mutta en uskalla. Haluaisin eroon silmälaseista. Monelle Tutulle tehty laserleikkaus ja yhdelle epäonnistunut. Laminaatit hampaisiin, mutta niistäkin olen lukenut huonoja kokemuksia.

Vierailija
39/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistisin vanhan leikkausarven. Kukaan ei sitä vaatteiden alta näe, mutta repeytyneen tikin jäljiltä jäi epäsiistiksi ja muistan aina sen nähdessäni leikkauksen jälkeen pilkottaneet alemmat ihon kerrokset ja niistä tihkuvat nesteet. On aika inhaa, että omassa kehossa on yökötystä aiheuttava muisto.

Vierailija
40/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit korjauttaisin niin, ettei nännit tuijota lattiaan, saisivat vähän pyöreyttä ja saman kokoisiksi. Semmoset luonnolliset kuitenkin, ei mitään kumitissejä.

Tissit varmaan minäkin laittaisin vähän paremmin ”asemiin/ryhtiin”. Mutta en pelkästä pinnallisuudesta tai no osittain, mutta nuorena oli patti toisessa tississä joka otettiin pois- ja ovat eri paria. Miestä ei haittaa se kyllä, mutta valitettavasti häntä haittaa kun olen lihonut. Ikä vaikeuttaa painon putoamista.

-n40