Kaupunkilaisvassarit pitäisi laittaa asumaan syrjäseuduille ilman autoa
Kommentit (75)
Saako käyttää spandexeja? Tämän palstan mukaan kun pukee pandexit päälle niin menee kesät talvet 60kmh. Eli tollanen 20 kilsaa menee 20 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut vielä pienintäkään viitettä siihen suuntaan, että hallitus oikeasti onnistuisi rajoittamaan autoilua, vaikka syytä olisi. Itsekin ajelen vanhalla dieselautolla, koska se on niin halpaa, eikä kukaan minua kurita.
Biopolttoaineen pitäisi tuoda toitä maaseudulle. Itseasiassa siinä nyt olisi aika tarttua toimeen.
Kaupunkilaisvassareiden kaveriksi voidaan siirtää myös sudet, kun he niitä niin kovasti rakastavat.
En ole minkään sortin vassari mutta asun 500hlön kylässä ilman autoa. Eipähän työkkäri kiusaa ja täällä on halpa asua kelan rahoilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilaisvassareiden kaveriksi voidaan siirtää myös sudet, kun he niitä niin kovasti rakastavat.
Harrastat vain juuri sita vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä on politiikkaa, niin sanon viela kerran taman uudelleen:
Jussi Halla-Ahon päässä juttelee, hillityn, rauhalisen, ja asiallisen ILKEYDEN ääni.
Sen näkee ja huomaa hänestä, ja se tulee hänen SUUSTAAN ulos.
Tuota poliitikkoa ei pidä seurata, se ei tuo onnea, menestystä ja rakkautta.
Nillittävä ihminen, jonka aivoissa puhuu ilkeyden ääni!
Li kai hermostui, mutta toisaalta. Halla-Aholla ei ollut pienintäkään
tarkoitusta rakentaa mitaan.
Halla-Aholta kysyttiin, miten hän voisi ratkaista ongelmia, mutta hän ei jälleen kerran antanut suustaan kysyttyyn aiheeseen mitään, vaan aloitti nillityksen.
Oletko yksinkertaisen tyhmä vai idiootti?
Halla-Aho on minusta joko puhtaasti ilkeä, tai sekä ilkeä, että idiootti. Olen sitä kirjoittamassa, että molempia. Halla-Aho on merkkailevan norsun kaveri, ja norsu kuseksi juuri vähän aikaa sitten tontille. Trump asetti Suomelle talouspakotteet, koska Suomi on Nord Streamissä. Trump laittoi kaasuputken listalle. Ja sitä norsua tämä Halla-Aho niin kertoo ihailevansa ja sitten nakojään ilkeilee muille.
Olisikohan kuitenkin niin, että ihan kaikkea ei heti tarvi päästää sormista läpi, kun ei kuitenkaan ole mitään pelättävää. Minusta on juurikin näin.
Ilkeys puhuu Halla-Ahon päässä, näkyyhän se. Mutta ei siitä tarvi välittää! Toivoisin, että hän PARANTAISI TAPANSA, mutta ehkä se on mahdotonta.
Kerropa millon Halla Aho on ollut oikeasti ilkeä? Räksyttävän vassarin jauhottamista ei lasketa.
Mitä Nordstreamiin tulee, nopealla guuglauksella se näyttäisi yhdistyvän putkeen joka etenee Kiinaan päin, joten ihan syystä näyttäisi Trump niitä pakotteita laittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah, mikä pakko kenenkään on muka asua siellä peräkylillä? Miksi meidän kaupungilaisten vihervassareiden ja muiden pitää elättää kuntia, joilla ei ole mitään eloonjäämisen mahdollisuuksia ja joissa asuu vain eläkeläisiä, työttömiä ja muita elättejä?
Kaiken huipuksi näiden loisten pitäisi vielä saada pöristellä halvalla bensalla ja verottomalla autolla vai?
Muuttakaa kaupunkiin ja menkää töihin, niin ratkeaa tämäkin ongelma.
Iso osa sinunkin soijarahoista tulee maalta
No kerro nyt, mitä rahaa sieltä tulee? Ainoat veronmaksajat siellä ovat vanhustenhoitajat, jotka saavat palkkansa veroista. Ja maajussit, jotka saavat palkkansa eu-tukiaisista. Kaikki tuottava työ tehdään kaupungeissa. Kaupungistuminen tulee etenemään ja hyvä niin.
Eu-tuki ei ole maanviljelijän palkka, palkka tulee mm. maitotilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah, mikä pakko kenenkään on muka asua siellä peräkylillä? Miksi meidän kaupungilaisten vihervassareiden ja muiden pitää elättää kuntia, joilla ei ole mitään eloonjäämisen mahdollisuuksia ja joissa asuu vain eläkeläisiä, työttömiä ja muita elättejä?
Kaiken huipuksi näiden loisten pitäisi vielä saada pöristellä halvalla bensalla ja verottomalla autolla vai?
Paskapuhetta.
Perustelut?
Pääkaupunkiseudun ja suurten kaupunkien veronmaksajat elättävät muuta Suomea. Tämähän on fakta. Haja-asutusalueilla ei ole työssä käyviä ihmisiä juuri lainkaan.
Miksi näihin kuoleviin kyläpahasiin pitää pumpata enää rahaa? Miksi minun, kaupungin vassarin, pitää elättää työtöntä peräkammarin persupoikaa ja maksaa hänen autoiluaan? Miksi hän ei muuta kaupunkiin ja mene töihin ja maksa edes itse ajelunsa?
Tuskin sinä ketään pystyt elättämään verorahoillasi. Paljonko maksat edes veroja?
Ja ylipäätään maaseudulla asuu paljon ihmisiä, jotka ovat ahkeria.
Nyt solvata syyttömiä ja sun puheilla Einolle perusteita. Eli paskapuhetta!
"Nyt solvata syyttömiä ja sun puheilla Einolle perusteita. Eli paskapuhetta!"
Ei. Olet edelleen PerSun vihapuheessa, koska Persun päässä puhuvan vihapuheen tarkoitus EI OLE POISTAA ONGELMAA vaan SIIRTAA ONGELMA MUIDEN HARMIKSI.
Sen sijaan hyvä tai oikea tapa on sekä olla aiheuttamatta ongelmia, että poistaa olemassa olevat. Vihapuhuva PerSu ei tätä käsitä. Ehkäpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.
Perustelut?
Pääkaupunkiseudun ja suurten kaupunkien veronmaksajat elättävät muuta Suomea. Tämähän on fakta. Haja-asutusalueilla ei ole työssä käyviä ihmisiä juuri lainkaan.
Miksi näihin kuoleviin kyläpahasiin pitää pumpata enää rahaa? Miksi minun, kaupungin vassarin, pitää elättää työtöntä peräkammarin persupoikaa ja maksaa hänen autoiluaan? Miksi hän ei muuta kaupunkiin ja mene töihin ja maksa edes itse ajelunsa?
Ei tuollaiset ilmastoakkailijat mitään veroja maksa. Verorahoilla nuo sinun soijasi maksetaan.
Maalla esim. kasvatetaan ruoka, valmistetaan paperi ja louhitaan kaivokset. Kaupungilla pääosin heilutellaan käsiä ja odotetaan käskyjä ulkomailta.
t.eri
Itse kyllä laittaisin tietyissä Helsingin kortteleissa max huonelämpötilaksi 15C ja sinetöidyt hanat (putkissa kuitenkin 60C) niin ettei saisi kuin 23C vettä. Yksi 16 A sulake jolla valaistus hoituisi ja pari muuta sähkölaitetta pyörisi.
Tätä koetta lokaluusta huhtikuun loppuun ja sitten kyseltäisiin kuinka paljon vielä viherryttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.
Perustelut?
Tuskin sinä ketään pystyt elättämään verorahoillasi. Paljonko maksat edes veroja?
Ja ylipäätään maaseudulla asuu paljon ihmisiä, jotka ovat ahkeria.
Nyt solvata syyttömiä ja sun puheilla Einolle perusteita. Eli paskapuhetta!
"Nyt solvata syyttömiä ja sun puheilla Einolle perusteita. Eli paskapuhetta!"
Ei. Olet edelleen PerSun vihapuheessa, koska Persun päässä puhuvan vihapuheen tarkoitus EI OLE POISTAA ONGELMAA vaan SIIRTAA ONGELMA MUIDEN HARMIKSI.
Sen sijaan hyvä tai oikea tapa on sekä olla aiheuttamatta ongelmia, että poistaa olemassa olevat. Vihapuhuva PerSu ei tätä käsitä. Ehkäpä.
Niinhän nuo kaikki tekevät että siirtävät ongelman
muiden HARMIKSI pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se Rinne sanoi, että konvertoidaan autot kaasukäyttöisiksi!! Siinä oli mahtava idea, maksetaan vähintään viisi tonnia konversiosta, käydään tankkaamassa 100 kilometrin päässä...
Etanolikonversio maksaa kolmesataa ja säästää itsensä takaisin vuodessa polttoaineen hinnassa. Päästöt tippuvat 80%.
Olen asunut maalla, muutin pois ajallisesti liian pitkän työmatkan takia. Me vasurit teemme TYÖTÄ. Sullahan ei niin väliä ole, missä asut, kun elät tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä laittaisin tietyissä Helsingin kortteleissa max huonelämpötilaksi 15C ja sinetöidyt hanat (putkissa kuitenkin 60C) niin ettei saisi kuin 23C vettä. Yksi 16 A sulake jolla valaistus hoituisi ja pari muuta sähkölaitetta pyörisi.
Tätä koetta lokaluusta huhtikuun loppuun ja sitten kyseltäisiin kuinka paljon vielä viherryttää?
Eirassa? Mestari voi neuloa itselleen villahousut. Ehkä myös paitulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä on politiikkaa, niin sanon viela kerran taman uudelleen:
Jussi Halla-Ahon päässä juttelee, hillityn, rauhalisen, ja asiallisen ILKEYDEN ääni.
Sen näkee ja huomaa hänestä, ja se tulee hänen SUUSTAAN ulos.
Tuota poliitikkoa ei pidä seurata, se ei tuo onnea, menestystä ja rakkautta.
Nillittävä ihminen, jonka aivoissa puhuu ilkeyden ääni!
Li kai hermostui, mutta toisaalta. Halla-Aholla ei ollut pienintäkään
tarkoitusta rakentaa mitaan.
Halla-Aholta kysyttiin, miten hän voisi ratkaista ongelmia, mutta hän ei jälleen kerran antanut suustaan kysyttyyn aiheeseen mitään, vaan aloitti nillityksen.
Oletko yksinkertaisen tyhmä vai idiootti?
Halla-Aho on minusta joko puhtaasti ilkeä, tai sekä ilkeä, että idiootti. Olen sitä kirjoittamassa, että molempia. Halla-Aho on merkkailevan norsun kaveri, ja norsu kuseksi juuri vähän aikaa sitten tontille. Trump asetti Suomelle talouspakotteet, koska Suomi on Nord Streamissä. Trump laittoi kaasuputken listalle. Ja sitä norsua tämä Halla-Aho niin kertoo ihailevansa ja sitten nakojään ilkeilee muille.
Olisikohan kuitenkin niin, että ihan kaikkea ei heti tarvi päästää sormista läpi, kun ei kuitenkaan ole mitään pelättävää. Minusta on juurikin näin.
Ilkeys puhuu Halla-Ahon päässä, näkyyhän se. Mutta ei siitä tarvi välittää! Toivoisin, että hän PARANTAISI TAPANSA, mutta ehkä se on mahdotonta.
Kerropa millon Halla Aho on ollut oikeasti ilkeä? Räksyttävän vassarin jauhottamista ei lasketa.
Mitä Nordstreamiin tulee, nopealla guuglauksella se näyttäisi yhdistyvän putkeen joka etenee Kiinaan päin, joten ihan syystä näyttäisi Trump niitä pakotteita laittavan.
Väität minua vasemmistolaiseksi, jota en ede ole. Taisi olla Kokoomus olla ajamassa kaasuputkea Suomeen. Ja se putki tulee, ei sitä enää peruta, mutta Trump laittoi pakotteet ja sakottaa. Toki kaasu tulee Venäjältä, mutta ei sielläkään mitään sellaisia "vassareita" ole joista selität. Ja kaiken huippu on, etta toivot Suomelle taloudellista harmia. Tuleeko MAO ehkä huomenna ja hyokkää kimppuun, vai mitä yrität esittää, ja selittää.
Turha maalittaa. Kiitos!
Nää kaikki muka nokkelat kommentit menettävät uskonsa koska kaupunkilaisvassari vaan muuttaisi pois eikä kituisi ilman duunia persulandiassa. Jos meillä ei olisi sosiaaliturvaa niin nämä persut oikeasti myös joutuisivat muuttamaan työnsä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin kylläkin niitä muutamaa korttelia joissa viime vaalien perusteella hirveät olivat selkeästi äänisaaliin rohmuajia. Saisivat ihan itse toimia oikeasti esimerkkinä ilman että muiden tarvitsisi kärsiä...
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun se ei onnistu.
Tämä talo lämpiää maalämmöllä ja sähköni tuotetaan auringolla. Nykyään saa taloyhtiöön maalämpölaitteet asennettuna ilman pääomaa. Järjestelmä maksetaan kaukolämmön ja maalämmön hintaerolla. Vastike ei nouse mutta asunnon arvo nousee. Naapurista myytiin huoneisto hintaan 18 000 €/m² ennenkuin myynti-ilmoitus ehdittiin julkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin kylläkin niitä muutamaa korttelia joissa viime vaalien perusteella hirveät olivat selkeästi äänisaaliin rohmuajia. Saisivat ihan itse toimia oikeasti esimerkkinä ilman että muiden tarvitsisi kärsiä...
Voi voi kun siellä seassa asuu persuleitakin.
Ei kenenkään tarvitse kärsiä, mutta tämä teidän Suuri Jättipää haluaa teidän uskovan niin, te kun olette pelkokeskuksenne ohjaama vähä-älykköpuolue.
Pysytte mestarin persiessä kiinni kuin pikku lampaat, kun hän teitä pelottelee.
Lämpöpumput on keksitty. Biopolttoaineet (etanoli ja diesel) on keksitty ja kotimaisia. Mutta jostain syystä Mestari haluaa, että ostatte Persianlahden öljyä. Liekö paljonkin pätäkkää kiinni öljyosakkeissa?
Vierailija kirjoitti:
Nää kaikki muka nokkelat kommentit menettävät uskonsa koska kaupunkilaisvassari vaan muuttaisi pois eikä kituisi ilman duunia persulandiassa. Jos meillä ei olisi sosiaaliturvaa niin nämä persut oikeasti myös joutuisivat muuttamaan työnsä eteen.
Muuttuisi mielenkiintoisemmaksi kaupunkivassarit saisi bannit omaa koulutusta vastaavilta aloilta ainakin niin pitkäksi aikaa kun koulutus kestää.
Voisi tulla lirit housuun kun saisi esimerkiksi porakoneen tai traktorin avaimet käteen.
Onko hänkään elänyt niin kuin paasaa.Itselläkin lapsia vaikka muut eivät hänen mielestään saisi niitä tehdä.Helppo puhua kun itse on jo kaiken saanut ja kokenut.