Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aah. On se vaan ihanaa kun palkka riittää laskujenmaksuun. Ennen tilipäivä oli ahdistava päivä

Vierailija
28.02.2024 |

Tuo ja tuo. Ja maksetaanpa tuokin jo reippaasti etuajassa. 

Ja vippi takaisin Neealle noin. 

Rahan riittämättömyys on todella lamaannuttava kokemus

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kenellepä rahan riittämätttömyys olisi muuta kuin ahdistavaa. Se vain on arkipäivää yhä enenemässä määrin suomalaisille.

Tästä puhunut monta kertaa mutta sanotaan nyt taas kerran;  pelonsekaisella jännityksellä odotan milloin se viimeinen korsi lopulta katkaisee kamelin selän?

Vierailija
2/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on ihana tunne. Ja sitä todella osaa arvostaa, kun on vuosia, melkein pari vuosikymmentä, elänyt tiukilla. Se oli se normaali tila, että pesukone oli ostettava visalla ja sitten sitä maksettiin pois 30 euroa kuukaudessa, kun ei muuta vaihtoehtoa ollut. Kun vähäiset säästötkin oli kulutettu jo vuosia sitten, eikä uusia saanut koska sairausloma jatkui ja rahat niin tiukilla...

Nyt ei mene yhtään isompaa ostosta, etten huomaisi sitä miten ihanaa on, kun on melkein 3000€ palkka. Jollekin se on pieni, minulle suuri. Ja juuri viime viikolla tuntui aivan ihmeelliseltä, että minulla on varaa maksaa rotukoiran pentu ihan vain käyttötililtä. Ei ole ollut ikinä ennen. Olen todella kiitollinen.

Vierailija
4/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun opit, että elät niillä mitä tulee, niin ei tarvii Neealtakaan vipata ;)

Vierailija
5/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aina rahat riittänyt laskuihin työttömänä ja muuhunkin elämään. Se on vähän niinkuin miten elää. Ei ole lainoja tai muutakaan ylimääräistä. Valintoja:) 

Nyt pihatöihin, koska työttömänä voi asua myöskin oktalossa. Valintoja!

Vierailija
6/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan niin tiukilla en tosin koskaan ole ollut ettei rahat olisi laskuihin riittänyt, mutta se tunne kun tilille myös jää rahaa ja voi joskus ostaa muutakin kuin aivan välttämättömän. No, nyt on mennyt jo jonkin aikaa varsin hyvin ja säästötilille sekä rahastoihin on kertynyt mukava potti, mutta kyllä siitä eri tavalla osaa olla kiitollinen kun ei aina ole ollut niin. 

Vierailija
7/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on aina rahat riittänyt laskuihin työttömänä ja muuhunkin elämään. Se on vähän niinkuin miten elää. Ei ole lainoja tai muutakaan ylimääräistä. Valintoja:) 

Nyt pihatöihin, koska työttömänä voi asua myöskin oktalossa. Valintoja!

Riittäähän ne, niin kauan kun saa valita. Mutta jos on esim lapsia huollettavana, ja sairastuu vakavasti vuosikausiksi...

Vierailija
8/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun palkkakin riittää mutta laskut vien kelaan ja ne maksaa.

Vierailija
9/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisenlainen tunne kun vasta loppui työt. Ahdistaa jo nyt kun olen ennenkin ollut työttömänä niin tiedän mitä se on. Viimeinen tili tulee huomenna. Pitää käydä nostamassa lisää rahaa säästöön. Tilille ei voi säästää kun työttömällä ei saa olla säästöjä. Ei ole paljon säästössä vähän toista tonnia käteisenä + jotain jätän tilille. Töihin on vaikea päästä kun ikää on yli 50 vuotta. Kun tätä miettii niin tulee sellaisia ajatuksia jotka menee sensuuriin sekunneissa.

Vierailija
10/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se mukavaa, mutta miksi piti tänne se kertoa?

Vierailija
11/11 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se mukavaa, mutta miksi piti tänne se kertoa?

Olisi aika ikävä maailma, jos vain huonoista ja negatiivisista kuulumisista saisi kertoa. Tosin sinun maailmasi ehkä on jo sellainen, kun iloiset/kiitolliset asiat noin ärsyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän