Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kiusaajasi nykyisin ”ruma”?

Vierailija
07.02.2020 |

Vai hyvin säilynyt?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista mutta totta, että moni nainen on niin kateellinen polonen jonkun toisen kauneudesta ja kehtaa olla vielä ilkeä sen vuoksi.

Vierailija
62/82 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista mutta totta, että moni nainen on niin kateellinen polonen jonkun toisen kauneudesta ja kehtaa olla vielä ilkeä sen vuoksi.

No jaa, säälille & ilkeydelle, ainoastaan hukkaan heitettyä energiaa - se ei antajiensa hyvinvointia lisää, ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset jotka on sanonu mulle jotain negatiivista, on 95 prosenttisesti ollu ihan hiton rumia ja tylsiä persoonia. :DDD

ja mua ei kiinnosta että mitä niille kuuluu, uskoisin että huonoa. :D

itse kaunis ja monipuolinen persoona, ja sekös niitä joille ei oo annettu mitään, vituttaa. ;D

Vierailija
64/82 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kasvoin pikkukaupungissa ja yläasteella kiusanneet olivat niitä suosittuja poikia, pelasivat lätkää ja harrastivat yleisurheilua. Itse olin sosiaalisesti kypsymätön, hintelä ja finninaamainen nörtti. Nyt nelikymppisenä molemmilla kiusaajilla on pöhöttyneet kasvot, kaljamaha, lauma kakaroita ja v*ttuuntuneen näköinen muija. Toinen ollut useamman vuoden työttömänä. Itse olen ihan hyvin pärjännyt, korkeakoulutettu, suht timmissä kunnossa ja ikääni nuoremman näköinen mies, jolla on mukava elämä.

Tiedän että tämä kuulostaa typerältä kliseeltä ja leveilyltä, ja että näin ei käy kaikille. Mutta onneksi itselleni kävi. Auttaa tämä kuitenkin aika paljon niihin ikäviin muistoihin.

Vierailija
65/82 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Itse asiassa pääkiusaajani on ollut aina ruma. Miehekkäät kasvot esimerkiksi ja luonne pelkkää mätää. Tämä oli ilmeisesti syy kiusaamiselleni. Nuorena en sitä tajunnut, mutta terapeutti pyysi tuomaan kuvia kiusaajastani ja totesi heti syyn olevan siinä, että olen ollut ulkoisesti kiusaajaani viehättävämpi. Eihän kiusattuna osaa noin ajatella, mutta jälkikäteen muistui mieleen, että tämä kiusaaja sai raivareita, kun kuuli jonkun kehuvan minua. Tämä kiusaaminen jatkui siis kymmenisen vuotta ja kyseinen ihminen sai tuhottua itsetuntoni täysin. Saan nykyään kehuja ulkonäöstä niin kadulla kuin töissäkin, harmi ettei kyseinen hapannaama saa niitä kehuja tiedokseen 😀

Tunsin jotain salaista mielihyvää siitä, kun löysin Googlen kuvahaulla tuoreen kuvan toisesta kiusaajastani. Oli todella pöhöttynyt ja lihonut. Vähän samaan tapaan kuin Henna Kalinainen. En olisi tunnistanut koko ihmistä, mutta tiedän ettei hänellä täysikaimaa ja kuvan yhteydessä olleet muut seikat paljastivat hänet kiusaajakseni. Tämä kiusaaja on aina ollut todella itserakas sekä itseriittoinen ja pitänyt itseään muita parempana ja kauniimpana. Kasvoiltaan kyllä ihan nätti, mutta luonne hänelläkin ollut aina rumaakin rumempi.

Terapeutillasi on vähintäänkin kyseenalaiset metodit. Kuka ammattilainen pyytää jotain kuvia vieraasta ihmisestä ja tekee niistä johtopäätöksiä?! Tai arvostelee jonkun ulkonäköä.

Kuule, sillä(kin) alalla on hyvin epämääräisiä "ammattilaisia" erilaisine metodeineen, et vissiin ole lanttumaakareita joutunut paljoa kohtaamaan:D On hiihtäjää laidasta toiseen ja välillä ei meinaa uskoakaan mitä neuvoja sieltä tulee.

Vierailija
66/82 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on, muut eivät. Toisaalta mitä väliä? Ei se poista sitä tosiasiaa että he aiheuttivat koko elämäni pituiset traumat.

Kaikesta p*skasta huolimatta löysin ihanan miehen ja sain kaksi lasta. Minun haave joka onneksi toteutui. Perheeni antaa voimia kestämään postraumaattisen häiriöni.

Vierailija
67/82 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun näin joitakin vuosia sitten naispuolisen kiusaajanni, oli edelleen huomattavan ylipainoinen kuten jo lapsena, etupurenta, hapsuinen heppatyttöletti, ei meikkiä, taikinamaiset kasvot ja seurava tuplasti itsensä ikäinen juoppo rokkarisetä. Itsekin olin siis lapsena aika ruma ja nörttimäinen vaikka olikin laiha, eli tuskin oli kateudesta kyse; pikemminkin synnynnäisestä pahansisuisuudesta ja ehkä siitä, että peitteli ylipainosta johtuvaa epävarmuutta tyrannioimalla kaikkia muita. Silloin ysärillä ala-asteella ylipaino = ylivoima. Tavallaan hänen näkemisensä tuotti ensin pientä vahingoniloa, mutta sitten kävi myös sääliksi. Ei hänen kurjuutensa sitten kuitenkaan minulle tuo mitään lisää. 

Vierailija
68/82 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä täytyy sanoa, etten tosiaan tiedä. Sinne pienelle paikkakunnalle ne taisivat jäädä, enkä mahda edes enää muistaa nimiä. Muistan vain kivojen tyyppien nimet ja vain heistä olen kuullut.

Vierailija
69/82 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aika tavallisen näköisiä ja en voi oikeastaan oman ulkonäön puolesta arvostella heitäkään. Minusta on myös ihmeellistä se, että joku saa jotakin "ylpeyttä" haukkuessaan kiusaajaansa rumaksi. Itse taas ajattelen niin, että se kiusaajaan käytös ratkaisee ja en minä tavallaan voita mitään, vaikka kuinka heitä rumaksi haukkuisin. Tarkoitan tällä siis sitä, että jos haukkuu kiusaajaansa rumaksi alentuu tavallaan hänen tasolleen. En siis todellakaan anna kaikkea anteeksi, mutta en koe hyötyväni arvostelusta.

Vierailija
70/82 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmäiseni kiusaajat ovat todella vanhan ja plösähtäneen näköisiä kolmekymppisenä. Lähimmäiseni on edelleen kaunis, niin kuin oli silloin kun häntä kiusattiin. Tunnen suurta mielihyvää tästä

Vierailija
71/82 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että hän on kuollut. Varma en ole. Näin hänet noin 25-vuotiaana, silloin näytti samalta kuin yläasteella: lyhyt, ilkeän näköinen poika. Yllätyin kun puhui ystävällisesti.

Vierailija
72/82 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kauniina/komeina ovat pysyneet minä taas, kiusattu oon lihonnut ja katkeroitunut

Vierailija
73/82 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajistani yksi on lyhyt niinkuin silloinkin, nyt vain leveys on suunnilleen sama. Tyhmänä on pysynyt, ei saanut mitään koulua loppuin, on yrittänyt iltalukiota muutaman kerran, muttei ekaa viikkoa pidempään. Nähdään prisman kassalla.

Toinen kiusaajistani oli kaunis ja suosittu, mutta on nykyään aika kulahtanut. On ollut otsikoissa oltuaan kimpassa yli 40v vanhemman julkimon kanssa ja elettyään jonkinlaista hipahtavaa vaihtoehtoelämää. Kertoi julkisesti kuinka suuren lapsilauman kanssa voi elää hyvin kelan tuilla jossain kaukomailla. Pääsi sitten tilittämään kelan julmuutta kun tukia perittiin takaisin.

Meni vähän ohi kysymyksen. Rumuudesta en tiedä, mutta ei ne parempia ihmisiä plleet vaikka luulin niin.

Vierailija
74/82 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko ruma. Silloin yläasteella ei ollut. Olen onnekseni unohtanut sukunimen. Viimeksi kun kuulin siitä ilkeimmästä, hän asui vanhempiensa luona, eikä ollut koskaan ollut töissä eikä pitkässä ihmissuhteessa. Olimme tuolloin yli kolmekymppisiä.

Minä olen ihan tavallisen, ja kivankin näköinen (edelleen pyöreä, ja siitäkin minua kiusattiinkin). On tutkinto, ja olen omalla alallani menestynyt. Olen suhteessa.

Eksäni kertoi kirjoittaneensa kirjeet kiusaajilleen vuosikymmenien jälkeen. Ymmärrän häntä hyvin. Minä jätän heidät mieluummin mätänemään itsekseen, ei tee mieli ottaa mitään yhteyttä.

Vierailija
75/82 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut vain yhden kiusaajani koulun jälkeen ja siitäkin on jo aikaa. Pyysi anteeksi.

Vierailija
76/82 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin kaikki paljon rumimpia kun minä. Tosin minun kaunis ulkonäköni taisi olla syy siihen, miksi mua kiusattiin. Sen olen vasta näin aikuisena tajunnut. Pääkiusaajani taitaa nykyään nauttia psykiatrisesta hoidosta, joutui jo lukioiässä hoitolaitokseen. Hänen ”jenginsä” jäseniä olen silloin tällöin nähnyt kotipaikkakunnalla käydessäni ja sellaisia lihavia kotiäitejä taitavat kaikki olla.

Vierailija
77/82 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse olen komea. Varatut naiset kuolaavat, mutta en anna, olenhan yleensä se parempi sängyssä. Miehistä olen pelottava.

Eli kaikki hyvin päin. :)

Vierailija
78/82 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse koulukiusattu. Ruma silloin, ruma tänään. Siksi tuntuu pahalta lukea näitä kommentteja, aivan kuin ihminen olisi saanut pahimman mahdollisen rangaistuksen ja palkkion teoistaan kun on ruma ja/tai ylipainoinen. Että hahhaa, sait ansiosi mukaan, elämäsi on varmasti nyt kamalaa kun olet ruma läski. Vähän tosiaan kuin taantuisi sen kiusaajan tasolle. En tiedä miltä kiusaajani näyttää, mutta jos hän olisi jotenkin ulkoisesti "ruma", en saisi siitä kyllä mitään mielihyvää. Ei se tekisi minua kauniiksi tai hyväksytyksi. Ajatteletteko te samalla tavalla toisen _ulkonäköä_ halveksuen muistakin rumista ihmisistä, jotka eivät ole kiusaajianne? Ja puhun tässä nimen omaan vain ja ainoastaan ulkonäöstä.

Vierailija
79/82 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän kyllä mikään kedon kaunein kukkanenkaan kyllä ole. Lisäksi hänellä on näitä rakkauden hedelmiä, en tiedä kuinka monta. Sossupummi ja aina anelemassa kaikkea ilmaiseksi facebookin roskalavalla.

Mutta ei minullekaan ole elämä kamalasti hymyillyt kiusaamisen loppumisenkaan jälkeen. Karmaa ei ole olemassakaan.

Vierailija
80/82 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tupakan samentama ja vanhentama siivooja. Siivoaa jälkiäni sairaalassa labrassa, jossa työskentelen bioanalyytikkona.