Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehen toiminnasta huomauttaa?

Vierailija
05.02.2020 |

Aina sanotaan, että ei ihme, jos mies ei osallistu kotitöihin, kun jos jotain tekee, niin sanotaan, että tekee väärin.

Saako siis sanoa, että väärin tehty, vai pitääkö vaan olla hiljaa?

Esim. mies kerrankin täyttää tiskikoneen. Tuloksena täynnä vettä olevia muovikippoja ja likaisia lautasia.
Mies käy kaupassa, listassa maitoa, leipää, hedelmiä ja ketsuppia. Tuloksena tavismaito (käytetään vain laktoositonta maitojuomaa), leikattava jäkiuunileipä (lapset eivät osaa itse leikata noin kovaa, mies ei sitä valmiiksi leikkaa), verigreippejä (lapset eivät syö) ja pippuriketsuppi (lapset eivät syö ja aikuiset eivät muutenkaan ketsuppia käytä).

Voiko nyt sanoa, että pieleen meni, vai ovatko nämä nyt vaan niitä miehen omia tapoja, joita pitää kunnioittaa.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei käy itse siellä kaupassa? Vastausta ei ole vielä tullut.

Lisäksi on olemassa kauppojen kotiinkuljetukset.

Yhdelläkään palstamammalla ei ole koskaan koko maailmanhistoriassa muovikippo kääntynyt tiskikoneessa nurin päin? 

Ihmettelen kyllä, kuinka te jaksatte ulista netissä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. 

Mutta kauppalappua ette osaa kirjoittaa. 

Vierailija
62/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stnan setsuuri kirjoitti:

Minä sanoin kakskymmentävuotisen liittomme aikana varmaan tuhat kertaa miehelleni, että "tuo mitä tahansa leipää, mutta älä tuo setsuuria", ja joka kerta mies toi setsuuria, kun "siitähän sä sanoit tykkääväsi". Miehille pitää puhua lyhyin päälausein. Ei sivulauseita, ei ehtolauseita, vain päälauseita, lyhyitä.

Etkö tajunut tehdä ostoslistaa 20 vuoden aikanakaan?

Mies ei varmaan osannut kirjoittaa. Muuten kai hän olisi kirjoittanut ostoslistan itse.

Miehen ei tarvinnut tehdä listaa koska hän toi leipää kuten pyydettiin. Ei mies valittanut.

Kummasti miehet valittaa, jos makkaran ja kinkkuleikkeen tilalle vaimo tuo tofunakkeja ja avokadoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin mielenkiinnosta ja voisin ihan hyvin vahingossa ostaa tätä, jos se olisi sijoitettu oikein hyllyllä. Olen nainen.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/meira-bataatti-inkivaariketsuppi-48…

Pippuriketsuppi ei siis ole mikään ihme.

Mitä ne lapset muuten laittaa leivän päälle jos ei veitsi pysy kädessä? Pitäisikö jo vähän opetella ettei mene avuttomuuden puolelle?

Oletko leikannut jälkiuunileipää? Ihan kauheaa. Olen kokenut veitsenkäyttäjä, mutta tuota leikatessa on pari kertaa tullut kunnon haavoja.

Olen 47 vuotias. Olen leikannut jälkiuunileipää ja olen leiponut jälkiuunileipää.

Siinä veitsessä on kahva ja terä. Älä laita mitään ylimääräistä terän alle ja huolehdi että veitsi on leipäveitsi. Kahvasta sitten otetaan se ote.

Ja tuo on sinusta helppo homma pienelle lapsellekin?

Vierailija
64/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin kakskymmentävuotisen liittomme aikana varmaan tuhat kertaa miehelleni, että "tuo mitä tahansa leipää, mutta älä tuo setsuuria", ja joka kerta mies toi setsuuria, kun "siitähän sä sanoit tykkääväsi". Miehille pitää puhua lyhyin päälausein. Ei sivulauseita, ei ehtolauseita, vain päälauseita, lyhyitä.

Tein kyllä, monta kertaa, ensimmäisen kymmenen vuoden aikana. Mutta se lista pitäisi ottaa kaupassa esiin ja lukea.

Etkö itse käynyt kaupassa ollenkaan kun aina miehen piti tuoda sitä leipää? Kai teillä on pakastin mihin olisit pakastanut leipiä mitä syöt? Syytät miestä siitä että toi leipää mistä tykkää? Sinä ostat mielileipääsi ja vielä vaadit että mieskin ostaa SINUN mielileipääsi.

Vierailija
65/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin miehenä toivoisin , että sanottaisiin ihan rauhallisesti mitä on tapahtunut ja mitä toivottaisiin tapahtuvan. Yleensä nainen kerää kaikki virheeni ja sitten yllättäen lataa kaiken esiin jolloin on vaikea korjata mitään virhettä kun kuulostaa siltä , että tappaa minut tai häipyy sillä sekunnilla.

Minä taas toivoisin että aikuinen ihminen opettelisi itse käymään kaupassa, ja tuomaan sitä mitä perheessä käytetään. Kapuassakäynniltä toivotaan aina sitä samaa, eli tuodaan tuotteita mitä tarvitaan, ja mitkä ovat loppu. Et voi odottaa aikuisena(?) miehenä sitä että tämä asia selitetään kerta toisensa jälkeen rauhallisesti. 

Ei sinun tarvitse korjata mitään virheitä, et ole alisteisessa asemassa perheessäsi. Riittää kun teet oman osuutesi, etkä ole ohjattava ja avustettava lehmäntissiposki. Kun olet luotettava, ja osaat elää kuin aikuinen, ja ottaa sen vastuun joka sinulle kuuluu, voit laittaa piupaut kumppanin kitinälle.

Ap:n mies kävi kaupassa ja toi tuotteet. Mies toi ne merkit jotka katsoi hyviksi, ja onnistui siinä erinomaisesti.

Jep, laktoosivaivaiselle tavallista maitoa. Miehestä on varmaan hauska katsoa, kun lapset itkevät vatsakipujaan.

Misän ei puhuta laktoosi-intoleranssista. Sanotaan vain että käytetään laktoositonta maitojuomaa. Nää on niitä naisten muotioikkuja, pitää saada juhlissa gluteeniton annos kunnes tulee jälkiruoka...

Vierailija
66/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin mielenkiinnosta ja voisin ihan hyvin vahingossa ostaa tätä, jos se olisi sijoitettu oikein hyllyllä. Olen nainen.

Mitä ne lapset muuten laittaa leivän päälle jos ei veitsi pysy kädessä? Pitäisikö jo vähän opetella ettei mene avuttomuuden puolelle?

Oletko leikannut jälkiuunileipää? Ihan kauheaa. Olen kokenut veitsenkäyttäjä, mutta tuota leikatessa on pari kertaa tullut kunnon haavoja.

Olen 47 vuotias. Olen leikannut jälkiuunileipää ja olen leiponut jälkiuunileipää.

Siinä veitsessä on kahva ja terä. Älä laita mitään ylimääräistä terän alle ja huolehdi että veitsi on leipäveitsi. Kahvasta sitten otetaan se ote.

on tavallisilla ihmisillä, näköjään maailma on muuttunut ja avuttomuus on lisääntynyt.

Jos lapset on niin pieniä ettei veitsi pysy kädessä niin kannattaa pysyä erossa myös juustohöylästä. Toki se koskee myös sinua ja sen vuoksi arvaten ostat aina laktoositonta, viipaloitua juustoa. 

Vierailija
67/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei varmaan osannut kirjoittaa. Muuten kai hän olisi kirjoittanut ostoslistan itse.

Miehen ei tarvinnut tehdä listaa koska hän toi leipää kuten pyydettiin. Ei mies valittanut.

Kummasti miehet valittaa, jos makkaran ja kinkkuleikkeen tilalle vaimo tuo tofunakkeja ja avokadoa.

En minä ainakaan valita. Vaimo voi tuoda kaupasta ihan mitä haluaa. En ole koskaan vaikuttanut vaimon ostamiseen mitenkään. Jos en pidä niin en sitten syö.

Vierailija
68/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään palstamammalla ei ole koskaan koko maailmanhistoriassa muovikippo kääntynyt tiskikoneessa nurin päin? 

Ihmettelen kyllä, kuinka te jaksatte ulista netissä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. 

Ja ne astiat voisi huuhdella ennen kuin jätetään tiskipöydälle kuivumaan / odottamaan koneeseen laittamista. Näköjään ne ei siis päädy koneeseen omatoimisesti mikä on vähän jännä juttu...

Vierailija
69/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin miehenä toivoisin , että sanottaisiin ihan rauhallisesti mitä on tapahtunut ja mitä toivottaisiin tapahtuvan. Yleensä nainen kerää kaikki virheeni ja sitten yllättäen lataa kaiken esiin jolloin on vaikea korjata mitään virhettä kun kuulostaa siltä , että tappaa minut tai häipyy sillä sekunnilla.

Minä taas toivoisin että aikuinen ihminen opettelisi itse käymään kaupassa, ja tuomaan sitä mitä perheessä käytetään. Kapuassakäynniltä toivotaan aina sitä samaa, eli tuodaan tuotteita mitä tarvitaan, ja mitkä ovat loppu. Et voi odottaa aikuisena(?) miehenä sitä että tämä asia selitetään kerta toisensa jälkeen rauhallisesti. 

Ei sinun tarvitse korjata mitään virheitä, et ole alisteisessa asemassa perheessäsi. Riittää kun teet oman osuutesi, etkä ole ohjattava ja avustettava lehmäntissiposki. Kun olet luotettava, ja osaat elää kuin aikuinen, ja ottaa sen vastuun joka sinulle kuuluu, voit laittaa piupaut kumppanin kitinälle.

Ap:n mies kävi kaupassa ja toi tuotteet. Mies toi ne merkit jotka katsoi hyviksi, ja onnistui siinä erinomaisesti.

Jep, laktoosivaivaiselle tavallista maitoa. Miehestä on varmaan hauska katsoa, kun lapset itkevät vatsakipujaan.

Misän ei puhuta laktoosi-intoleranssista. Sanotaan vain että käytetään laktoositonta maitojuomaa. Nää on niitä naisten muotioikkuja, pitää saada juhlissa gluteeniton annos kunnes tulee jälkiruoka...

Melko pitkälle näin.

Vierailija
70/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti sellaista mitä itse haluaa syödä. Mutta sehän ei käy ollenkaan, koska pitää syödä sitä mitä nainen haluaa. Ja helppo se on aikuisen siivuttaa koko leipä kerralla.

Tämä aloitus on nyt taas tällaista VMP.

Vierailija
71/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan valita. Vaimo voi tuoda kaupasta ihan mitä haluaa. En ole koskaan vaikuttanut vaimon ostamiseen mitenkään. Jos en pidä niin en sitten syö.

Tai hakee itse sen kaljan ja makkaran jos vaimo "unohti" asian. Ostaa sitten samalla muutaman extraa.

Vierailija
72/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tarkempi kauppalappu. Oppii kyllä. Itse lähetin aluksi kuvat tuotteista puhelimeen.

Ei jeesus sentään. Löytyykö keneltäkään normaaliälyistä miestä?

Vierailija
73/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osti sellaista mitä itse haluaa syödä. Mutta sehän ei käy ollenkaan, koska pitää syödä sitä mitä nainen haluaa. Ja helppo se on aikuisen siivuttaa koko leipä kerralla.

Miksi mies osti sellaista mitä itse haluaa syödä, kun oli tarkoitus ostaa koko perheen tarpeisiin ja mies varmasti tietää, että hänellä on kotona lapsia?

Vierailija
74/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies osti sellaista mitä itse haluaa syödä, kun oli tarkoitus ostaa koko perheen tarpeisiin ja mies varmasti tietää, että hänellä on kotona lapsia?

Siksi kun joku trollaa taas "paska mies" jutuillaan.

Vierailija
75/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on tavallisilla ihmisillä, näköjään maailma on muuttunut ja avuttomuus on lisääntynyt.

Jos lapset on niin pieniä ettei veitsi pysy kädessä niin kannattaa pysyä erossa myös juustohöylästä. Toki se koskee myös sinua ja sen vuoksi arvaten ostat aina laktoositonta, viipaloitua juustoa. 

Kypsytetyt juustot nyt tuppaavat olemaan laktoosittomia. Kyllä muuten vastasit ilkeästi vaikka tein ihan asiallisen kysymyksen. Oletko aina noin ylimielinen?

Vierailija
76/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne astiat voisi huuhdella ennen kuin jätetään tiskipöydälle kuivumaan / odottamaan koneeseen laittamista. Näköjään ne ei siis päädy koneeseen omatoimisesti mikä on vähän jännä juttu...

Astioiden huuhtomista ei ole suositeltu enää vuosikausiin, muumio.

Mieskö on ainoa joka ei huuhdo asioita? Ja se yksi muovikippoko on maailman kaatava asia?

Hyi helvetti minkälaisia ongelmia ihmiset jaksaakin kehittää itselleen

Vierailija
77/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta eikä akka ymmärtänyt että sille vittuillaan.

Kauheita liittoja teillä. Mun rakas mies on ADD, ja selviää "maitoa, leipää, jogurttia" -tason lapulla. Mikä teidän tekosyynne on?

Vierailija
78/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomauttaa saa mutta nalkuttaminen ja tiuskiminen ei ainakaan asiaa auta. Onneksi nykyinen avovaimoni osaa puhua asiallisesti jos jokin toiminnassani häiritsee. Kaikki exät oli järjestään nalkuttavia päsmäreitä.

Ja sinä et ole vieläkään oppinut oman kotisi töitä?

Et vaikka moni nainen on sinua jo joutunut opettamaan?

Jos ja kun nainen mieleståsi nalkuttaa niin ainut joka sen voi lopettaa olet sinä eli katso peiliin ja mieti mitå kaikkea omassa toiminnassasi pitåä muuttaa ja parantaa.

Kyllä miehet on kovapäisiä.

Höps, nalkuttaminen on henkistä väkivaltaa ja se on aina nalkuttajan eikä uhrin syytä.

Vierailija
79/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tarkempi kauppalappu. Oppii kyllä. Itse lähetin aluksi kuvat tuotteista puhelimeen.

Siis minun vikani, kun en kirjoittanut kauppalappuun, että tuo sitä maitoa, leipää, hedelmiä ja ketsuppia, mitä meillä on aina ollut. Tai ottanut kuvia noista kaikista tuotteista.

Ap

Jos mies ei ole ikinä ennen käynyt ruokakaupassa, niin juuri noin se pitää aluksi tehdä.

Vierailija
80/148 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jeesus sentään. Löytyykö keneltäkään normaaliälyistä miestä?

Miehet on jämptejä ja haluavat täsmälliset viestit jos jotkut asiat on tärkeitä.

Aivot työstää suurempia asioita kuin että mitä kaikkea maitoa onkaan myynnissä, tai että pitää olla juuri siivutettua leipää, eikä vaan leipää.