Onko nyt niin että pelimiehille oma halu on ykkönen ja kunnon sitoutuvalle miehelle tärkeää seksissä on naisen nautinto?
Kommentit (11)
Minä taas sanoisin, että asia ei ole näin vaan ihan yksilöllistä ja naisesta itsestäänkin kiinni.
Sitoutuva kunnon mies voi olla ihan paška ja itsekäs seksissä, kun taas oikein klassinen jäŋŋämiés voi olla paras rakastajasi.
Itse olen saanut helposti parasta suuseksiä juuri jäŋŋiksiltä, tavikset on ujompia sängyssä eivätkä välttämättä edes nuole.
Mun kokemuksen mukaan jäŋŋikset nuolee aina, ja saa kicksit siitä kun saavat naisen tyydyttyneeseen tilaan.
Yksi kiltti nörttipoju nuoli kyllä kans hyvin innokkaasti, harmi vain ettei osannut yhtään. No, olisin toki opettanut jos hän olisi ollut kumppanini, mutta ei ollut eikä tullut joten en jaksanut.
Pelimiehelle pelin henki voi olla juuri se että saa naisen hulluksi himosta. On koettu :)
Pelinainen
Riippuu naisesta. Jos nainen on asian väärtti, pelimies tyydyttää naisen kaikki tarpeet päästäkseen uudestaan pukille. Ja naista pidetään hyvänä, kunnes löytyy uusi ja muka parempi. Aviomiehen ei tarvitse tyydyttää kuin omat tarpeensa. Muija hoidelkoon omansa miten lystää.
Jotenkin vaikea kuvitella, että ”pelimies” jaksaisi innostua taas yhden naisen tylsästä pumppaamisesta. Taitoa on varmaan karttunut hyväisesti ja luulisi, että haluaisi sitä myös käyttää. Olla naiselle se tämän elämän paras pano - jos ei muuten niin egonsa tai onnistumisen elämyksen vuoksi. Tai saada nainen hekuman huipulla tekemään ja nauttimaan jostain, mitä tämä on pitänyt ehdottomana einä.
Itse rakastan sitä että saan naisen nauttimaan ja kieriskelemään orgasmin partaalla.
Itse saa esim siitä kun nuolen naisen orgasmin huipulle niin minä laukean samassa.
Olisi ihanaa löytää joku ihana raskaana oleva nainen tai kypsä nainen jota pitäisi aina hyvänä.
Seksi on parhaimmilla sitä kun molemmat saa.
Olisiko ehdokkaita?
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehelle pelin henki voi olla juuri se että saa naisen hulluksi himosta. On koettu :)
Pelinainen
Mun kokemus on toi. Seurustelin parikymppisenä armottoman pelimiehen kanssa. Tiesin mihin ryhdyin, enkä kadu mitään. Tunsin hänet kouluajoilta jo pleijerinä ja tiesin, että hän halusi mua jo silloin kun liikuttiin samoissa porukoissa. Sain elämäni parasta suuseksiä ja seksiä ja hän todella otti mut, tyydytti huolella. Hän sai ehdottomasti kiksit siitä että nautin. Oli hallitseva ja dominoiva, heti esileikistä alkaen. Estoton, vastustamaton ja keskittyi seksiin ja mun tyydyttämiseen. Suudeltiin paljon, hän oli todella hyvä siinä myös, itsevarma ja vähän ryöhkeä. Kaappasi syliin ja kantoi mua huoneesta toiseen samalla suudellen.
Seksiä oli paljon ja usein ja mielikuvituksellisissa paikoissa. Olin kosteana jo hänen halunsa aistimisesta ja tuntemisesta ja välillä mentiin suoraan asiaan. Saatettiin rakastella monta kertaa päivässä ja ihan tavisasennot kuten lähis, jossa usein oltiin paikasta riippumatta, vei mut taivaisiin. Mä rakastin sitä kuumaa miestä mun päällä ja jalkojen välissä.
Ehkä rakastuin liikaakin, mutta kuten sanottu en kadu mitään. Lähdin sillä ajatuksella, että kerran sitä eletään. Luonteeltaan oltiin erilaisia, hän ei halunnut mitään vakioduunia ja sillä tavalla asettua aloilleen. Hän toi mulle ruusuja töihin ja lähetti ihania viestejä. Vielä 40+ muistelen niitä hetkiä hänen kanssa, vaikka elämä on vienyt eteenpäin ja kaikkeen ihanaan tuon kokemuksen jälkeenkin,
Ei välttämättä, sanoisin jopa, että saattaa olla päin vastoin. Pelimiehelle voi olla tärkeää tyydyttää nainen ja saada hyvän rakastajan maine. Surkean panon leima ei tee hyvää pelimieshommille.
Vierailija kirjoitti:
Pelinainen
Juuri näin. Pelimiehen egostahan pelailussa on lopulta kyse, ei niinkään seksistä. Pelurit ovat koukussa ihailuun ja halun kohteena olemiseen.
Sanoisin, että asia on juuri kuten otsikossa on todettu.