Te jotka kulutatte joka päivä useamman tunnin palstailemalla
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi salata ja hävetä keskustelupalstalla käyntiä. Ihan avoimesti kavereiden kanssa puhutaan tästä ja kaikki meistä käy täällä.
Mitä mun pitäisi edes tehdä esim bussimatkat, jos ei saisi selata puhelinta? AV on just hyvä sellaiseksi lukemiseksi, jonka voi helposti jättää kesken kun on perillä.
Niinpä. Tosin jos kirjoittelee henkilökohtaisia asioita paljon ja tunnistettavasti, niin ehkä sitten ei kannata kertoa ympäriinsä. Itse vaivaannun, jos joku katsoo vieressä samalla kun luen jotain "noloa" aihetta. Tai jos joku näkee vierestä, kun kommentoin. Tosin tämä koskee kirjoittamista yleensä, koska muokatessa tekstiä näkyy mun sekava ajatustyö, joka tuntuu henkilökohtaiselta. Voin kyllä sanoa että käyn täällä, siinä ei ole ongelmaa.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi salata ja hävetä keskustelupalstalla käyntiä. Ihan avoimesti kavereiden kanssa puhutaan tästä ja kaikki meistä käy täällä.
Mitä mun pitäisi edes tehdä esim bussimatkat, jos ei saisi selata puhelinta? AV on just hyvä sellaiseksi lukemiseksi, jonka voi helposti jättää kesken kun on perillä.