Te jotka kulutatte joka päivä useamman tunnin palstailemalla
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuollaisilla on ystäviä. Siksi ne varmaan palstaileekin.
Allekirjoitan. Tosin minulle palstailu on kausittaista.
Hyvä, että uskallan olla asiasta edes rehellinen itselleni....
Toki. Luen ystäväksi ihmiset joille voin kertoa kaikesta.
"Useamman tunnin".
Minulla menee yli 10 tuntia päivässä täällä.
Kaikki ystäväni asuvat kaukana täältä. Ei ole ketään, jonka kanssa hengata iltaisin. Työkavereilleni en kehtaa kertoa, että palstailen :) . Tavallisesti pyrin työntämään myöhemmälle ikäviä työtehtäviä, joita pitäisi tehdä kotonakin iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
"Useamman tunnin".
Miksi? Eihän täällä ole koskaan mitään mielenkiintoista. Tai ainakaan minun kohdalleni ei ole osunut.
Joo. Itse asiassa todella usein kuulen lauseen "Et kai sä taas oo vauvapalstalla?" jos tarkistan jotain koneelta/puhelimesta. En ymmärrä mitä niin hävettävää on jossain palstailussa. Onhan tämä paikka sanalla sanoen toksinen enkä itsekään ymmärrä mikä tässä oikein koukuttaa, mutta ei hävetä. Luen Vauvaa myös julkisilla paikoilla näyttöä piilottelematta. Voi jukra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Useamman tunnin".
Miksi? Eihän täällä ole koskaan mitään mielenkiintoista. Tai ainakaan minun kohdalleni ei ole osunut.
Riippuvuus. Eihän tupakkakaan ole nikotiiniriippuvaiselle mielenkiintoinen elämys.
ystäväni tietävät että pyörin täällä, mutta eivät sitä kuinka paljon.... En halua itsellenikään myöntää että liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Useamman tunnin".
On täällä monesti mielenkiintoisia aiheita. Ne vain poistetaan niin äkkiä ettei niistä tule pitkiä keskusteluja.
Jos minulla olisi ystäviä, en kuluttaisi täällä joka päivä useampia tunteja. Olisi parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Useamman tunnin".
On täällä monesti mielenkiintoisia aiheita. Ne vain poistetaan niin äkkiä ettei niistä tule pitkiä keskusteluja.
Yleensä nuo keskustelut on sitä kun kaksi luuseria eli palstapersu ja palstazuwacci kitisevät keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla onneksi on niitäkin ystäviä jotka hyväksyvät sen, että lähes kaikki vapaa-aikani kuluu lapsen treenikuljetuksiin ja näihin odotteluihin.
Esim. taas tänään olen taas täällä ja kirjoittelen kun odotan poikaa jääkiekkoharkoistaan.
Kun on yh. jonka lapsi treenaa n. 15 h viikossa ja käy pelit päälle on paljon aikaa olla täällä, silloin, kun ei jaksa jutella noiden jääkiekkovanhempien kanssa.
Ja meillä tosiaan on treenipaikalle niin pitkä matka etten henno ajaa kotiin täksi ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Useamman tunnin".
Ai jaa. Olet kuitenkin viettänyt täällä sen verran paljon aikaa, että osaat sanoa noin, ja nytkin olet tässä keskustelussa. Todennäköisesti useammankin kerran tulet katsomaan, onko tullut lisää kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Useamman tunnin".
Riippuvuus. Eihän tupakkakaan ole nikotiiniriippuvaiselle mielenkiintoinen elämys.
Miten voi olla riippuvainen paskanjauhannasta?
Parempihaaan tämä on kuin etttä ihmiset ovat tekemässsä rikoksia. Säästetäään yhteiskuntamme varoja.
Ghettoja ja uskonsotia odotellessa (niiin suomalaisten kuin ulkomaaalaisten)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Useamman tunnin".
Miten voi olla riippuvainen paskanjauhannasta?
Olethan sinäkin, vai miksi sitten olet täällä? En usko ketään, joka väittää ettei ole riippuvainen, mutta käy täällä silti. Eihän tässä paikassa ole mitään hlvetin järkeä ilman yksinäisyyden ja elämän tyhjyyden vuoksi syntynyttä toiminnallista riippuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Useamman tunnin".
Ai jaa. Olet kuitenkin viettänyt täällä sen verran paljon aikaa, että osaat sanoa noin, ja nytkin olet tässä keskustelussa. Todennäköisesti useammankin kerran tulet katsomaan, onko tullut lisää kommentteja.
Käyn palstalla pari kolme kertaa viikossa mutta käynnit ovat yleensä vartista tuntiin. Siinä näkee jo ihan tarpeeksi.