Miksi vain naisilla on ne kovettuneet kantapäät?
Kommentit (35)
Myös minun miehelläni on kantapääongelmia varsinkin kesäisin.
Täh? Miehelläni on ja onnistui saamaan verenmyrkytyksen sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Myös minun miehelläni on kantapääongelmia varsinkin kesäisin.
Sulta tarttunut!
Miehillä on kovettuneet koko jalkapohjat, mutta ne vaan kärsii siitä hiljaa tajuamatta, että sille voisi ja pitäisi tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Sulta tarttunut!
Vierailija kirjoitti:
Miten siitä voi saada verenmyrkytyksen?
Tulikin elävästi mieleen ex-miehen verille lohkeilleet, raapivat kantapäät. Yyh!
Mutta noin vakavasti: jalat kannattaa pesun jälkeen vain taputella pyyhkeellä ja rasvata heti. Yöksi voi laittaa vaseliinia ja sukat. Jos vaiva on sitkeä ja vain kantapäät kuivuvat, kannattaa tarkistaa shampoo, ettei se ole erityisen kuivattava ja valuessaan suihkun lattialle kuivata jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai 😅 Mun miehellä on melkein polviin saakka kovettuneet ja lohkeilleet ,känsäiset hilseilevät jalat, jalkapohjat, kantapäät, varpaat. Ja niitä EI SAA pestä, hoitaa eikä rasvata. Kylä näino jämpti.
Ei saa pestä? Hyi helvetti! 🤢
Tummeli on hyvvää jalkarasvaa rouville ja herroille. Joka ilta tummelia jalkoihin kun hieroo niin ei oo kovia kantturoita enää. Uskokaa jämpti juttu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta tarttunut!
Ei ole tarttuvaa, vaan omalta iholta saatu.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai 😅 Mun miehellä on melkein polviin saakka kovettuneet ja lohkeilleet ,känsäiset hilseilevät jalat, jalkapohjat, kantapäät, varpaat. Ja niitä EI SAA pestä, hoitaa eikä rasvata. Kylä näino jämpti.
Onko näitä esson baarin nurkkapöydän miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siitä voi saada verenmyrkytyksen?
Siten, että hänellä kantapäät vuotavat joskus verta. Siitähän on bakteerilla pääsy verenkiertoon.
moni nainen kävelee vääränlaisilla kengillä, joissa kantakuppi on liian kapea heidän omalle kantapäälleen. Se kantapää sitten hieroutuu koko ajan kengän reunoihin, jotka ovat usein huonosti muotoillut) ja se rasittaa kantapäitä ja saa ihon kovetumaan.
miesten kengissä on usein oletusarvoisesti leveämpi lesti.
Monella miehellä on jalkasieni, sen siitä saa kun ei käytä uimahallissa tai intissä suihku tossuja
Mä haluaisin tietää, että mihin perustat tän väittämän
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole. Hoidan myös jalat.
Ei ollut mun kommentti, ei sitä tarvitse erikseen mainita
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kovettuneet koko jalkapohjat, mutta ne vaan kärsii siitä hiljaa tajuamatta, että sille voisi ja pitäisi tehdä jotain.
Minulla on myös kovettuneet kantapäät, välillä raspaan, rasvaan tai vuoden niitä.