Miksi naisille on niin kamalaa se, että joku toinen nainen haluaa olla kaunis, seksikäs ja nauttia miesten huomiosta?
Kommentit (129)
Nii. Emmäkää pidä miehistä jotka ainoostaa hakee naisilt huomioo. Tykkään mukavista ihmisistä... Jos alkaa vaikka kiusaamaan, sillä varjolla että "mä oon nii kaunis nii mulla on oikeus" nii en todellakaa pidä sellasesta. Miks pitäisin? Tunnen monia tyrklyjä jotka aivan pellejä luonteelt. En tiedä onko sattumaa, mut en mä niistä pidä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on tietysti sillä tavalla pois, että sitä huomiota riittää sitten vähemmän luonnollisille naisille. Jos nyt puhutaan vaikka Maisa Torpasta, Sara Siepistä ja Sofia Belorfista, kyllähän nuo kaikki ovat täysin epäluonnollisia, pakkelia on naamassa reilusti, käydään ruskettamassa ihoa ja ottamassa tekoripset, -kulmakarvat, -hiukset ja -kynnet. Osalla noista on myös tekotissit ja -huulet.
En halua lähteä tuohon "kilpailuun" mukaan, koska en halua käyttää siihen aikaani tai rahaani. Mutta näytän sitten harmaavarpuselta tuollaisten rinnalla ja se ärsyttää! Jos ei olisi noita feikkejä, luonnonkauneutta arvostettaisiin enemmän.
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ehkä hieman erehdyt. Luultavasti moni mies arvostaa enemmän luonnonkaunista naista, mutta näille näyttävämmän tyylinkin naisille on omat faninsa. Ette siis kilpaile samojen miesten huomiosta. Jos hekin olisivat luonnonkauniina, saisit enemmän kilpasiskoja. ;)
Kateuskortti on tässä yhteydessä tyhmä. Itse esimerkiksi olen luonnostani klassisen kauniskasvoinen, pitkät ja paksut hiukset, 168 cm, isot luomurinnat ja hyvä vartalonmalli. Kuitenkin muistutan enemmän naapurintyttöä esimerkiksi mainittujen todella ”tuunattujen” Maisa Torpan tai Belorfin rinnalla. Olen kuitenkin paljon mieluummin itseni näköinen, koska kauniit piirteeni, isot silmäni ja kauniit huuleni ym ovat siirtyneet myös jälkeläisilleni. He ovat myös oikeasti kauniita. Lisäksi olen korkeasti koulutettu, joten eiköhän älyäkin ole riittävästi. Silti ulkonäköä on turha palvoa, hetken sitä vain kauneinkin kukoistaa, jos puhutaan vaan rypyttömästä virheettömästä kauneudesta. Itsekin olen kuihtumaan päin😉. ”Se vain mikä meissä on hyvää, meidän jälkeemme tänne jää”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset, jotka yrittävät väen vängällä näyttää "kauniilta", "seksikkäältä", yms. ovat erittäin inhottavia ja epäsolidaarisia muita naisia kohtaan. Nämä missukat kun kuvittelevat elävänsä sodassa muiden naisten kanssa ja usein vielä tuppaavat iskemään varattuja miehiä.
Joten ihan sitä saa mitä tilaa, ap.
Ettet nyt olisi ihan vähän vainoharhainen ja katkera? Mitä ihmeen solidaarisuutta se sellainen on, ettei ulkonäöllään saa tehdä mitä sielu sietää? Kautta aikojen naisia on alistettu määräämällä kaikenmaailman ehtoja ja sääntöjä ulkonäölle. Sen sodan kyllä kehität itse omassa päässäsi ja tuo varattujen iskeminen nyt on iso vitsi. Jos mies päättää pettää niin siinä ei paljoa sen toisen naisen laittautuminen vaikuta. Ja vastuu siitä pettämisestä on kyllä miehellä eikä sillä naisella. Ihan naimisissa oleva nainen olen itsekin ja jos mieheni pettää niin se on kyllä hänen syynsä. Ikinä en ole mitää uhkaa kokenut muista naisista vain siksi, että tykkäävät laittautua eri tavalla kuin minä. Vaikuttaa siltä, että kaipaat kipeästi tukea itsetuntoosi.
Olen aika väsynyt siihen kun ihmiset eivät osaa keskustella yleisellä tasolla vaan aina sorrutaan subjektiivisuuteen ja samoihin vanhoihin argumentaatiovirheisiin.
Sulla tuossa tekstissä tuli ainakin nämä virheet: henkilökohtaisuuksiin meneminen, katkeruuteen vetoaminen (kyllä, vanha kulahtanut katkeruuskortti on ihan listattu argumentaatiovirhe!), itsestä yleistäminen, ja lopuksi tuli vielä klassinen olkiukkokin.
Tämäkö oli kontribuutiosi tähän keskusteluun? Huoh.
Minua ei ärsytä naiset, jotka haluavat asioita, joita luettelit. Se mikä minua vähän ärsyttää (ja ärsytti nuorena vielä enemmän) on kaikenlaisten kauneudenhoitotuotteiden ja rutiinien tuputus (mainostaminen) joka paikassa.
Uskon, että "kauneusrulianssiin menevien naisten" haukkuminen on ilmiönä samanlainen kuin uskovaisten tai vegaanien haukkuminen. Se ärtymys mitä koet turhana tai jopa haitallisena pitämääsi asiaa kohtaan purkautuu asian kannattajiin.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ärsytä naiset, jotka haluavat asioita, joita luettelit. Se mikä minua vähän ärsyttää (ja ärsytti nuorena vielä enemmän) on kaikenlaisten kauneudenhoitotuotteiden ja rutiinien tuputus (mainostaminen) joka paikassa.
Uskon, että "kauneusrulianssiin menevien naisten" haukkuminen on ilmiönä samanlainen kuin uskovaisten tai vegaanien haukkuminen. Se ärtymys mitä koet turhana tai jopa haitallisena pitämääsi asiaa kohtaan purkautuu asian kannattajiin.
Mitä haitallista on uskovaisissa tai vegaaneissa? Oli kyllä ketjun oudoin perustelu😳
Ei minua haittaa. Keskityn omiin asioihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä luit juuri sen miksi tälläinen käytös ärsyttää minua :D Yllä on kirjottettu se mielikuva joka yleisesti syntyy "näistä" naisista. Älä edes yritä, että et tunnista kyseistä "naistyyppiä"
En kyllä tunnista oikein naistyyppiä, joka yrittäisi ehostautumisellaan juuri minunkin mieheni huomion varastaa. Kuulostaa vainoharhaiselta, jos ihan vaan ulkonäön perusteella on tämä tuomio langetettu. :D
Ehkä seuraavassa hyökkäyksessä alat pääsemään jo asian ytimeen. Se ei kuulosta vainoharhaiselta vaan se on se yleinen näkemys millaisina tietyn tyyppiset naiset nähdään. Nyt puhutaa yleisellä tasolla mielipiteistä ja mielikuvista ei juuri SINUN miehestä (tai sinusta)
Hyökkäyksessä? Luulen että kuvittelet vääristyneen ajattelusi olevan joku yleinen linja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haitallista on uskovaisissa tai vegaaneissa? Oli kyllä ketjun oudoin perustelu😳
Joillakin ihmisillä on suuria antipatioita uskontoa ja veganismia kohtaan (nuo siis ovat esimerkkejä, ihan yhtä hyvin se voi olla jokin muukin asia, esim. feminismi, jonkun poliittisen puolueen kannatus...). Joku voi pitää tällaista asiaa X raivostuttavana aivopesuna/tuputuksena ja hän ei arvosta henkilöä, joka mainitsee kannattavansa asiaa X.
Empä usko ,että kukaan on oikeesti kateellinen.Se on vaan "määrätyssä iässä",olevien ihan oma harhaluulo.
Kauneutta on monenlaista niin eiköhän sekä tälläytyjille, että luonnollisille naisille löydy kaikille omat faninsa. : D Itse tykkään välillä laittautua vähän enemmän, mutta usein hengailen myös tavanomaisena ilman meikkiä tai pelkällä ihomeikillä ja ripsarilla. Mua ei häiritse erityisemmin se mitä muut naiset tekevät koska olen sinut itseni kanssa ja en usko, että se mitä he tekevät vaikuttaa minuun millään tavalla. Olen vuosien varrella vakuuttunut, että oma mieheni tykkää minusta joka tapauksessa sekä laittautuneena, että luomuna. Meikkaaminen on kyllä hauskaa ja tuo pientä vaihtelua ulkonäköön. Tykkään ihailla muiden naisten huolellisesti tehtyjä silmämeikkejä ja muuta sellaista. Hiustenpidennyksistä ja ripsienpidennyksistä en itse erityisemmin välitä, mutta ei haittaa jos jollakin muulla on sellaiset.
Osa miehistä on aika typeriä ja tietämättömiä ehostautumiseen liittyen ja eivät tajua, että vahvasti ehostettu nainen pakostikin näyttää erilaiselta luomuna. : D Ja en tarkoita tällä rumalta vaan yksinkertaisesti erilaiselta. Ironisesti osa tälläytyneitä naisia ihailevista miehistä kuuluu ihmistyyppiin, joka on heti ensimmäisenä haukkumassa huijariksi ja feikiksi näitä samoja naisia ilman meikkiä... Lisäksi osalla ihmisistä on vaan huono maku eli on parempi miettiä ensisijaisesti sitä, mikä miellyttää itseään. Esimerkiksi mulla on muutama tosi tyylikäs kaverinainen, joiden poikaystävät kuulemma ehdottelevat jotain aivan järkyttäviä vaatteita naisilleen. Esimerkiksi todella matalavyötäröisiä farkkuja, mistä alta tulee stringit. Makuja on monia. : D
En ole ap kateellinen naisille jotka ovat kauniita/seksikkäitä/laittautuneita ja saavat miesten huomiota
Rankkaa yleistystä. Perusteleppa ap mihin perustat väitteesi?
Ei haittaa minua jos joku tai Jotkut naiset saavat miesten huomion. Peace👌
Ai että olisin kateellinen jollekin Maisa Törpölle tai vastaavalle. Joo en ole. Tuohon pystyy kuka vaan. Isot kumitissit, huulet, sutturameikki ja sutturavaatteet , niin saa miesten huomion. Te miehet olette niin yksinkertaisia: kun saa miehen krvän huomion saa miehen huomion
Suurimmalla osalla naisista on elämä ja muutakin tekemistä, kuin kadehtia.
Väittäisin sitäpaitsi, että miehet ovat paljon kateellisempia toisilleen kuin naiset. Tämä johtui ihan biologiasta
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla naisista on elämä ja muutakin tekemistä, kuin kadehtia.
Väittäisin sitäpaitsi, että miehet ovat paljon kateellisempia toisilleen kuin naiset. Tämä johtui ihan biologiasta
Niin muuten on. Minulla on lapsuuden ystävä, mies joka on todella komea. Meinaa joka kerta saada Suomessa käydessään baarissa turpaansa, vaikka ei juo, ei haastattelu ja käyttäytyy korrektisti. . Suomijurpolta tulee näitä "Mitä sä luulet olevasi!" Jkommentteja. Ja "Tulit sä meidän naiset iskemään!" -heittoja
Olen nainen ja minusta jokainen saa olla juuri sellainen kuin on, kunhan eivät vedä minua mukaan ylenmääräiseen miellyttämisenhalu kisailuun.
Ei kiinnosta minkäänlaiset huomiosta kisailut tai ihmisten vertailut. Ja tätäkös jotkut paheksuu.
Paheksutaan kaikkea, jopa sitä jos joku ei paheksu. Huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on niin läpinäkyvää, mutta miehet eivät huomaa mitään.
Mitä väliä? Läpinäkyvyys vie sinulta jotain pois? Perustelisit nyt edes paremmin.
Eipä niitä miehiäkään hirveästi kiinnosta tällätyt naiset pillu se on vähemmän tällätylläkin.