Miksi naisille on niin kamalaa se, että joku toinen nainen haluaa olla kaunis, seksikäs ja nauttia miesten huomiosta?
Kommentit (129)
Ei haittaa minua niin kauan kuin tekokynsi-hiuslisäke-feikkirusketus-katuharjaripsi-nainen ei ala selittämään, miten kaikki nuo tekolisäkkeet jne ovat itsestä huolta pitämistä ja luonnolliset naiset ovat huolittelemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskustellaan nyt useammasta eri asiasta. Ensin keskusteltiin laittautumisesta ja sitä ihmiset määrittelevät eri tavoin. Nyt loppupuolella ketjua on keskusteltu joidenkin kauniiden naisten kokemasta syrjinnästä.
Se saattaa olla totta, että kaunis ja ujo nainen voidaan tulkita leuhkaksi.
Siksi koska sama taipumus voi ilmetä vähäisempänä tai äärimmäisenä ja joitakin se ärsyttää nopeammin kuin muita. Kaikki naiset haluavat huomiota, mutta jollekin riittää kumppanin huomio, jollekin pieni flirtti ja jotkut sitten haluavat ihan kaiken huomion joka paikassa.
Valheellinen ja yleistävä avaus. Yksittäisiä naisia asia saattaa toki harmittaa, mutta aivan samalla tavalla se saattaa harmittaa yksittäisiä miehiäkin. AP jostain syystä haluaa ylläpitää negatiivista naiskuvaansa, jossa nainen on kateellinen ja katkera olento, ja kilpailee muiden naisten kanssa ulkoisilla ominaisuuksilla (koska muullahan nainen ei voi kilpailla?).
Vierailija kirjoitti:
Stereotypia.
Yksi nainen haluaa miesten huomiota laittautumalla = kaikki laittautuvat naiset haluaa...
Joo ja estetiikkana pidetään taidenäyttelyssä käymistä, mutta anna olla kun nainen laittaa itseään se on pinnallinen pska. Se laittautuminen lisää esimerkiksi itsevarmuutta joka voi koskea elämän kaikkia osa-alueita. Nautin itse naisena kauniista asioista, tyylikkäästä pukeutumisesta, taiteesta ja voin kehua vaikka jonkun naisenkin tyyliä ja pukeutumista sekä meikkiä. Katson meikkivideoita, luen näitä juttuja ja olen kokonaisvaltaisen kiinnostunut kaikesta kauniista. Ihmeellistä jos se on jotenkin joltain pois.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorempana kaunis ja seksikäs (nyt keski-ikäinen läski täti) ja sain huomiota miehiltä. Totta on, että kauniita naisia pidetään helposti ylpeinä, mutta aina olen onnistunut vakuuttamaan ihmiset siitä, että olen silti mukava ja hyväntahtoinen. Tosin olen huomannut senkin ärsyttävän joitakin.
Täällä 25-vuotias kaunis ja hyväkroppainen nainen ja tuo on tuttua, kuinka etenkin muut naiset pitävät ylimielisenä tai ylpeänä. Olen kaukana siitä. Minulla on ollut vuosia huono itsetunto johtuen monesta asiasta menneisyydessäni enkä todellakaan luule itsestäni liikoja. Ja etenkin juuri se tuntuu ärsyttävän joitakin, että olen sekä hyvännäköinen että kiltti ja mukava ihminen. Kerran eräs mies sanoi minulle "en voi uskoa että noin kaunis nainen on vieläpä mukava ja puhuu minulle". En ole vieläkään varma mitä tarkoitti sillä.
Tulevana kesänä jos lämmin ja menette rannalle, katsokaa voimaantuneiden murhaavia ilmeitä ja katseita kun näkevät normaaleja hoikkia naisia.
Oottepa lapsellisia,jokainen on sellainen,missä viihtyy.Ei kai kukaan enään itteensä toisten takia laitata?Minä itse oman henk,koht. itseni takia laitatan ripset kestovärillä&kulma,muotoillen.Hikset kampaaja laittaa mukavaan tyyliin ja pirteä sävytys.Itselläni on huoliteltu olo,enkä kiinnitä huomiota toisten mieltymyksiin.
Koska huomionkipeät naiset haluaa nousta muiden naisten yläpuolelle eli olla voittajia viehättävyyskilpailussa. Kilpailuasetelman rakentajille yleensä sataa kritiikkiä ja vihaa koska eivät voi tyytyä samman kuin muutkin.
Täällä keskustellaan nyt useammasta eri asiasta. Ensin keskusteltiin laittautumisesta ja sitä ihmiset määrittelevät eri tavoin. Nyt loppupuolella ketjua on keskusteltu joidenkin kauniiden naisten kokemasta syrjinnästä.
Se saattaa olla totta, että kaunis ja ujo nainen voidaan tulkita leuhkaksi.