Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on niin kamalaa se, että joku toinen nainen haluaa olla kaunis, seksikäs ja nauttia miesten huomiosta?

Vierailija
05.02.2020 |

Millä tavalla se on teiltä pois?

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla naisista on elämä ja muutakin tekemistä, kuin kadehtia.

Väittäisin sitäpaitsi, että miehet ovat paljon kateellisempia toisilleen kuin naiset. Tämä johtui ihan biologiasta

Auta armias, jos naapurin miehellä on uudempi/suurempi/parempi auto/grilli

Vierailija
82/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ärsyttää että miehet luulee naisten mrikkaavan ja laittautuvan miesten takia tai kai jotkut niin tekee mutta veikkaan että suurin osa ei, en minä ainakaan, minä meikkaan itseni takia ja siksi että se on hauskaa..

Älä valehtele itsellesi, olet täysin riippuvainen miesten huomiosta ja hätäännyt heti kun huomaat olevasi miehille pelkkää ilmaa ja meikkaaminen ei ole kaunistumista, se on ihan vain huijausta kuten on myös kumitissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein kenestäkään tule sitä Wau-efektiä. Tai en ole pitkään aikaan nähnyt todella kaunista tai todella komeaa miestä?!

En kyllä jaksa olla kateellinen kenellekään - koetan elää tätä omaa elämää. Tai sitten en vain ehdi..

Vierailija
84/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tajua, että jonkun toisen kauneus ei ole omasta kauneudesta pois - eli jos tuo on kaunis, se ei tarkoita, että minä olisin ruma. Hän on ruusu, minä olen orkidea.

Vierailija
85/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kaunis ja kivakroppainen, kivasti laitettu eli siisti meikki, osaa kantaa itsensä tyylillä, nauravaiset silmät, ylöspäin kääntyneet suupielet, omaa huumorintajua, hänen kanssaan pystyy jutella lähes mistä vaan, niin sellainen saa miehen kuin miehen huomion.

Ei tarvitse olla mikään muovinukeksi muokattu ilmeetön tapaus jolla kilo pakkelia ja silikonit tyrkyllä ja huulet muokattu ankan näköiseksi ja hiuksissa räikeä sävy tai isot tupsut jotain tekotukkaa, sellainen herättää huomion lähinnä koomisuuden takia.

Vierailija
86/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas tässä nyt painopiste mennyt TÄLLÄYTYNEISIIN ja jopa kauneuskirurgiaan tai muihin toimenpiteisiin turvautuneisiin naisiin. En puhunut sellaisesta aloituksessani mitään. 

Milloin kaunis ja seksikäs on alkanut tarkoittaa samaa kuin "tyyliä Maisa Torppa"??

ap

Vierailija
87/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä usko ,että kukaan on oikeesti kateellinen.Se on vaan "määrätyssä iässä",olevien ihan oma harhaluulo.

Ilmeisesti narsistisiin luonteenpiirteisiin kuuluu juuri kuvitella että muut ovat kateellisia (eikä huomata että on itse käytöksellään loukannut muita tai karkoittanut heidät).

Vierailija
88/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa naiset lesoilee sillä etteivät meikkaa.

Sitten valittavat kun miehet katselee muun maalaisia naisia kiinnostuneina.

Itsensä laittaminen, edes vähän, on kohteliaisuus myös muita ihmisiä kohtaan. Muissa maissa näin (olen asunut 7:ssä eri maassa) mutta Suomessa pidetään kanamaisena jos pitää meikkaamisesta tai jos meikkaa lähes päivittäin. Naiset siis, miehethän tietty tykkää.

Vierailija
89/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnonkaunis nainen. Meikkaan vähän vain korostaakseni piirteitä. En ole ottanut ripsienpisennyksiä, tissejä tms. Usein saan kuulla olevani kaunis. Nykyään se haittaa. Siitä on haittaa jokaisella työpaikalla. Naiset eivät hakeudu seuraani. Miehet kylläkin. Tämä ei ole imartelevaa. Minulla on mies. Naiset suhtautuvat alentavasti. Vaikka olisin kuinka kiva ja yrittäisin miellyttää niin ikävää kohtelua tuppaa tulemaan. Kärsin pitkään kiltin tytön syndroomasta. Ihan vasta viimeisen parin vuoden aikana olen lopettanut muiden miellyttämisen. Kauneus voi olla ikäväkin asia, siitä ei puhuta. Kun siitä avaa suunsa pidetään leuhkana.

En usko sua alkuunkaan. Hälytyskellot soi tuossa vaiheessa että jokaisella työpaikalla juuri sun kauneuden takia muut naiset ei hakeudu sun seuraan ja käyttäytyvät alentuvasti. Jos tosiaan on noin niin pitäisköhän sun miettiä omaa käytöstäsi. Nämä on niin tuhansia kertoja kuultuja syitä että muut naiset on kateellisia jonkun kauneudelle, luullaan itsestään liikoja ja kuvitellaan että juuri se oma kauneus on syy johonkin "hyljeksimiseen". Ollaan niin lumoutuneita omasta ulkonäöstä ettei käsitetä sen johtuvan kenties omasta koppavasta tms. käyttäytymisestä.

Kateutta toki on olemassa ja toiset voi sen noin näyttääkin. Mutta että ihan jokaikinen nainen jokaikisellä työpaikalla ei tuu sun seuraan kauneutes tähden niin ei mee kuule läpi. Vaikka inttäisit hamaan maailman tappiin.

Kyllä se kauneus kuule ärsyttää!! Itselläni suklaan ruskeat, pitkät, paksut hiukset, hyvänäköiset kulmakarvat. Eräs täti sanoi mulle työpaikalla että " sun tukka näkyy kilometrin päästä, laita se hyvä ihminen nutturalle ettei se sokaise!".

Pikkujouluissa yhdet naiset sanoivat hiprakassa mulle että " kyllä se elämä hymyilee kun on noin kaunis tyttö".

Kauneus pilaa kaiken!! Mun pitkä, paksu tukka aiheuttaa niin paljon kommentteja! Olen alkanut piilottaa sen kaulahuiveihin.

Noihan on positiivisia kommentteja...

Vierailija
90/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein rupesin miettimään otsikon kysymystä. Olen  jo pian kuusikymppinen, ja monenlaiset ärsyyntymiset mitä ihmeellisimpien ihmisten suhteen ovat jo jääneet taka-alalle, mutta muistan kyllä, että jotkut tietynlaiset, ulkonäkökeskeiset, avoimesti miehille (myös varatuille) flirttailevat naiset aiheuttivat minussa jos ei nyt kiukkua niin ainakin jonkinlaista ärtymystä ja eivät ainakaan kuuluneet lähipiiriini.

Nyt kun pohdin, niin syitä olivat: 

kyseinen ihmistyyppi on kovin erilainen, kuin mitä olen itse ollut, ja hänen ilmaisevat arvonsa olivat erilaisia kuin omani.

toisten parisuhteiden kunnioittaminen ja niihin puuttumattomuus (edes flirttailun muodossa) on ollut itselleni yksi tämmöinen keskeinen arvo

kyseisen ihmistyypin ihmiskäsitys vaikutti olevan kovin vieras omalleni. Ensinnäkin ihmistyypin suhtautuminen miehiin ja naisiin oli vierasta minulle, joka uskon miesten ja naisten olevan pääasiassa ihmisiä, ja lähestyttävissä tätä kautta.

Tuossa nyt muutama.

Vierailija
91/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on niin läpinäkyvää, mutta miehet eivät huomaa mitään.

Mitä väliä? Läpinäkyvyys vie sinulta jotain pois? Perustelisit nyt edes paremmin.

Kunhan heitin, arvelin keskustelun jäävän lyhyeksi.

Ei se ole kamalaa tai minulta pois, mutta en pidä valtapeleistä ja vallankäytöstähän tässä on kyse.

Vierailija
92/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että miehet katselevat mielellään tällaista naista. Miesvihaajien, kuten esim. Sukunimihullun ja tuossa Inhokkileffat-ketjussa aiheen vierestä vänköttäjän, mielestä miehellä ei saa olla mitään iloa elämässään.

Vierailija
93/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas tässä nyt painopiste mennyt TÄLLÄYTYNEISIIN ja jopa kauneuskirurgiaan tai muihin toimenpiteisiin turvautuneisiin naisiin. En puhunut sellaisesta aloituksessani mitään. 

Milloin kaunis ja seksikäs on alkanut tarkoittaa samaa kuin "tyyliä Maisa Torppa"??

ap

No Maisa ei oo kaunis eikä seksikäs. Mutta kerroppa nyt minkälainen on kaunis ja seksikäs nainen.

Vierailija
94/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa outoa oli se että ap kuvittelee kauneuden ja seksikkyyden olevan halun asia.

Vierailija
95/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä säälin niitä miehiä joiden halut kohdistuu naisiin joilla ei tyyli tajuu, hirveen rumat pumpattu huulet, meikkiä tosi tunkkasesti, likaiset ja sotkuset Peikko maiset pidennykset ja päällä joku liian pieni riepu alapään suojana ja miehii kohtaa ollaa ystävällisii, naisille vittuillaa minkä keretään xD pidän tyylitajusenpana miestä jonka makuu on vaikka nyt sara sieppiki enemmän, sil se tää on joku tyyli ja on kaunis sekä ei yritä jatkuvasti paljaalla pinnalla saada huomio.

Vierailija
96/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miksi miehiltä pitäisi kerjätä huomiota ulkonäöllä tai yhtään millään. Mitä siitä saa? Onko itsetunto niin huono, että ilman huomiota ja kehuja ei voi elää?

Vierailija
97/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä säälin niitä miehiä joiden halut kohdistuu naisiin joilla ei tyyli tajuu, hirveen rumat pumpattu huulet, meikkiä tosi tunkkasesti, likaiset ja sotkuset Peikko maiset pidennykset ja päällä joku liian pieni riepu alapään suojana ja miehii kohtaa ollaa ystävällisii, naisille vittuillaa minkä keretään xD pidän tyylitajusenpana miestä jonka makuu on vaikka nyt sara sieppiki enemmän, sil se tää on joku tyyli ja on kaunis sekä ei yritä jatkuvasti paljaalla pinnalla saada huomio.

Tämä. Sara on oikeasti kaunis myös naturellina eikä paljastele joka instakuvassaan vaan osaa pitää myös vaatteet päällä. Sara on mielestäni ihan OK.

Vierailija
98/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Et kuvaillut ollenkaan mikä on sinun mielestäsi kaunis ja seksikäs niin ihmiset tekevät oletuksia. Mitä on sitten sinusta kaunis ja seksikäs? : ) Tosin tämähän on lopulta makuasia? 

Vierailija
99/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein rupesin miettimään otsikon kysymystä. Olen  jo pian kuusikymppinen, ja monenlaiset ärsyyntymiset mitä ihmeellisimpien ihmisten suhteen ovat jo jääneet taka-alalle, mutta muistan kyllä, että jotkut tietynlaiset, ulkonäkökeskeiset, avoimesti miehille (myös varatuille) flirttailevat naiset aiheuttivat minussa jos ei nyt kiukkua niin ainakin jonkinlaista ärtymystä ja eivät ainakaan kuuluneet lähipiiriini.

Nyt kun pohdin, niin syitä olivat: 

kyseinen ihmistyyppi on kovin erilainen, kuin mitä olen itse ollut, ja hänen ilmaisevat arvonsa olivat erilaisia kuin omani.

toisten parisuhteiden kunnioittaminen ja niihin puuttumattomuus (edes flirttailun muodossa) on ollut itselleni yksi tämmöinen keskeinen arvo

kyseisen ihmistyypin ihmiskäsitys vaikutti olevan kovin vieras omalleni. Ensinnäkin ihmistyypin suhtautuminen miehiin ja naisiin oli vierasta minulle, joka uskon miesten ja naisten olevan pääasiassa ihmisiä, ja lähestyttävissä tätä kautta.

Tuossa nyt muutama.

En näe mitään ristiriitaa siinä, että suhtautuu kaikkiin ihmisiin ihmisinä, ja silti voi myös flirttailla. Samoin on harmitonta flirttiä ja sellaista, joka menee liian pitkälle. Nämä asiat eivät ole on-off eivätkä toistu samanlaisina kaikissa ihmisten välisissä kohtaamisissa.

Vierailija
100/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa naiset lesoilee sillä etteivät meikkaa.

Sitten valittavat kun miehet katselee muun maalaisia naisia kiinnostuneina.

Itsensä laittaminen, edes vähän, on kohteliaisuus myös muita ihmisiä kohtaan. Muissa maissa näin (olen asunut 7:ssä eri maassa) mutta Suomessa pidetään kanamaisena jos pitää meikkaamisesta tai jos meikkaa lähes päivittäin. Naiset siis, miehethän tietty tykkää.

Itse asiassa suomalaiset nuoret naiset meikkaavat hyvin paljon verrattuna vaikka ranskalaisiin naisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän