Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on niin kamalaa se, että joku toinen nainen haluaa olla kaunis, seksikäs ja nauttia miesten huomiosta?

Vierailija
05.02.2020 |

Millä tavalla se on teiltä pois?

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:lle itsellekin on kamalaa kun joku tälläytyy. Odottaisin siis aapeen vastaavan omasta puolesta mikä siinä sitten on kamalaa.

Vierailija
22/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän hienoa kasvattaa tyttölasta tähän maailmaan; insta ym media ja some täynnä näitä leikattuja, täytettyjä naisia tekohiuksineen, -kynsineen ja -ripsineen. Voi vaan kuvitella millaiset ulkonäköpaineet on kasvaa tässä ajassa😞 Itse olen 15-vuotiaan tyttären myötä luopunut tästä kilpavarustelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset, jotka yrittävät väen vängällä näyttää "kauniilta", "seksikkäältä", yms. ovat erittäin inhottavia ja epäsolidaarisia muita naisia kohtaan. Nämä missukat kun kuvittelevat elävänsä sodassa muiden naisten kanssa ja usein vielä tuppaavat iskemään varattuja miehiä.

Joten ihan sitä saa mitä tilaa, ap.

Mitä juuri luin?

Jos joku nainen haluaa panostaa ulkonäköönsä, hän haluaa iskeä miehesi? Ehkä se nainen haluaa näyttää hyvältä vaikkapa oman miehensä silmiin tai ihan vaan nauttii siitä että on kaunis ja upea nainen.

Sinä luit juuri sen miksi tälläinen käytös ärsyttää minua :D Yllä on kirjottettu se mielikuva joka yleisesti syntyy "näistä" naisista. Älä edes yritä, että et tunnista kyseistä "naistyyppiä"

Vierailija
24/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on palstan huomiohoora, ja mies.

Siksi minua haittaa, että yksi tyrkky bimbo pilaa kaikkien naisten maineen.

Mitä sinä oikein saat siitä jatkuvasta huomiosta? Naiset ei sitä halua, sinulle se tuntuu olevan päähänpinttymä, niin usein teet tämän aloituksen.

Vierailija
25/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset, jotka yrittävät väen vängällä näyttää "kauniilta", "seksikkäältä", yms. ovat erittäin inhottavia ja epäsolidaarisia muita naisia kohtaan. Nämä missukat kun kuvittelevat elävänsä sodassa muiden naisten kanssa ja usein vielä tuppaavat iskemään varattuja miehiä.

Mitä juuri luin?

Jos joku nainen haluaa panostaa ulkonäköönsä, hän haluaa iskeä miehesi? Ehkä se nainen haluaa näyttää hyvältä vaikkapa oman miehensä silmiin tai ihan vaan nauttii siitä että on kaunis ja upea nainen.

Sinä et selvästikään lukenut mitä luit.

Lue uudestaan ja koita ymmärtää että tässä ei keskustella sinusta.

Vierailija
26/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä luit juuri sen miksi tälläinen käytös ärsyttää minua :D Yllä on kirjottettu se mielikuva joka yleisesti syntyy "näistä" naisista. Älä edes yritä, että et tunnista kyseistä "naistyyppiä"

En kyllä tunnista oikein naistyyppiä, joka yrittäisi ehostautumisellaan juuri minunkin mieheni huomion varastaa. Kuulostaa vainoharhaiselta, jos ihan vaan ulkonäön perusteella on tämä tuomio langetettu. :D

Vierailija
27/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset määrittävät aina oman arvonsa suhteessa muihin naisiin

Vierailija
28/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua asia naisena häiritse. Sellaset naiset, jotka antaa kaikille. Säälin heitä. Heiltä puuttuu viisaus.

Vierailija
29/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnonkaunis nainen. Meikkaan vähän vain korostaakseni piirteitä. En ole ottanut ripsienpisennyksiä, tissejä tms. Usein saan kuulla olevani kaunis. Nykyään se haittaa. Siitä on haittaa jokaisella työpaikalla. Naiset eivät hakeudu seuraani. Miehet kylläkin. Tämä ei ole imartelevaa. Minulla on mies. Naiset suhtautuvat alentavasti. Vaikka olisin kuinka kiva ja yrittäisin miellyttää niin ikävää kohtelua tuppaa tulemaan. Kärsin pitkään kiltin tytön syndroomasta. Ihan vasta viimeisen parin vuoden aikana olen lopettanut muiden miellyttämisen. Kauneus voi olla ikäväkin asia, siitä ei puhuta. Kun siitä avaa suunsa pidetään leuhkana.

En usko sua alkuunkaan. Hälytyskellot soi tuossa vaiheessa että jokaisella työpaikalla juuri sun kauneuden takia muut naiset ei hakeudu sun seuraan ja käyttäytyvät alentuvasti. Jos tosiaan on noin niin pitäisköhän sun miettiä omaa käytöstäsi. Nämä on niin tuhansia kertoja kuultuja syitä että muut naiset on kateellisia jonkun kauneudelle, luullaan itsestään liikoja ja kuvitellaan että juuri se oma kauneus on syy johonkin "hyljeksimiseen". Ollaan niin lumoutuneita omasta ulkonäöstä ettei käsitetä sen johtuvan kenties omasta koppavasta tms. käyttäytymisestä.

Kateutta toki on olemassa ja toiset voi sen noin näyttääkin. Mutta että ihan jokaikinen nainen jokaikisellä työpaikalla ei tuu sun seuraan kauneutes tähden niin ei mee kuule läpi. Vaikka inttäisit hamaan maailman tappiin.

Vierailija
30/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on tietysti sillä tavalla pois, että sitä huomiota riittää sitten vähemmän luonnollisille naisille. Jos nyt puhutaan vaikka Maisa Torpasta, Sara Siepistä ja Sofia Belorfista, kyllähän nuo kaikki ovat täysin epäluonnollisia, pakkelia on naamassa reilusti, käydään ruskettamassa ihoa ja ottamassa tekoripset, -kulmakarvat, -hiukset ja -kynnet. Osalla noista on myös tekotissit ja -huulet.

En halua lähteä tuohon "kilpailuun" mukaan, koska en halua käyttää siihen aikaani tai rahaani. Mutta näytän sitten harmaavarpuselta tuollaisten rinnalla ja se ärsyttää! Jos ei olisi noita feikkejä, luonnonkauneutta arvostettaisiin enemmän.

Sanoppa muuta! Varsinkin nämä bikini naiset jolla on litteä vatsa ja täydelliset kurvit. Luonnollinen nainen näyttää pikkasen erilaiselta heihin verrattuna. Miehet sitten kuolaa näitä ja sanovat että miksi et ole ton näköinen.

Minulla ei ole tuhansia euroja tollaisiin hoitoihin.

Vierailija
31/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiiän esim yhen naisen joka meikkaa ittensä tunnistamattomaksi, ei oo piirteiltään kaunis ja saa kuulla olevansa joku kaunis nainen ja sit viel luonne yli kilpailullinen, muita nollaava, muiden mainetta tahraava, muiden töihin puuttuva ja mustamaalaa a, tollanen käytös on ällöttävää.nyt otti jotku mahdollisimman suuret rinnat ku huomas että vanhetessa huomio vähenee. Sitten yks toinen, alusta saakka vertaili ja kilpaili kaikesta, sit ku en lähteny siihen mukaan, jäi vainoomaan ja yritti iskeä samoja miehiä kun mä. Jos noin huono itsetunto ja paska käytös, niin ei ihmekkää jos muut naiset pitää etäisyyttä. Sen sijaa joku täysjärkinen on ok joka ymmärtää että jokainen elää omaa elämäänsä. 😊 Mun mielest on vaan kiva kattoo tyylitajusi ihmisii, Huom, tyrkky ei vaan ole usein sama ku tyylitajunen.

Vierailija
32/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tunnista oikein naistyyppiä, joka yrittäisi ehostautumisellaan juuri minunkin mieheni huomion varastaa. Kuulostaa vainoharhaiselta, jos ihan vaan ulkonäön perusteella on tämä tuomio langetettu. :D

Ehkä seuraavassa hyökkäyksessä alat pääsemään jo asian ytimeen. Se ei kuulosta vainoharhaiselta vaan se on se yleinen näkemys millaisina tietyn tyyppiset naiset nähdään. Nyt puhutaa yleisellä tasolla mielipiteistä ja mielikuvista ei juuri SINUN miehestä (tai sinusta)

Vierailija
33/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettet nyt olisi ihan vähän vainoharhainen ja katkera? Mitä ihmeen solidaarisuutta se sellainen on, ettei ulkonäöllään saa tehdä mitä sielu sietää? Kautta aikojen naisia on alistettu määräämällä kaikenmaailman ehtoja ja sääntöjä ulkonäölle. Sen sodan kyllä kehität itse omassa päässäsi ja tuo varattujen iskeminen nyt on iso vitsi. Jos mies päättää pettää niin siinä ei paljoa sen toisen naisen laittautuminen vaikuta. Ja vastuu siitä pettämisestä on kyllä miehellä eikä sillä naisella. Ihan naimisissa oleva nainen olen itsekin ja jos mieheni pettää niin se on kyllä hänen syynsä. Ikinä en ole mitää uhkaa kokenut muista naisista vain siksi, että tykkäävät laittautua eri tavalla kuin minä. Vaikuttaa siltä, että kaipaat kipeästi tukea itsetuntoosi.

Vierailija
34/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua asia naisena häiritse. Sellaset naiset, jotka antaa kaikille. Säälin heitä. Heiltä puuttuu viisaus.

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostattaa omaa egoaan.

Vierailija
35/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen, tuollaiset kaikkien ja kenen tahansa miesten huomiota hakevat naiset ahdistavat miehiäkin. Miesten on vaikea sanoa naiselle, että "en ole kiinnostunut, voisitko antaa mun olla rauhassa" koska pelkää että tilanteesta tulee kiusallinen.

Useimmat naiset näkevät näiden naikkosten läpi, eli tietävät ettei heillä ole puhtaat jauhot pussissa. Toiminta on aina hyvin tarkoitushakuista, haetaan joko rahanarvoisia etuja ja/tai oman heikon itsetunnon nostatusta.

Vierailija
36/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä hämmästelen miehenä jatkuvasti.

Naiset puhuvat silikoneja käyttävistä todella rumasti. Ja nimenomaan haukkumalla suoraan yksittäisen ihmisen ulkonäköä.

Todella vastenmielinen tapa.

Vierailija
37/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnonkaunis nainen. Meikkaan vähän vain korostaakseni piirteitä. En ole ottanut ripsienpisennyksiä, tissejä tms. Usein saan kuulla olevani kaunis. Nykyään se haittaa. Siitä on haittaa jokaisella työpaikalla. Naiset eivät hakeudu seuraani. Miehet kylläkin. Tämä ei ole imartelevaa. Minulla on mies. Naiset suhtautuvat alentavasti. Vaikka olisin kuinka kiva ja yrittäisin miellyttää niin ikävää kohtelua tuppaa tulemaan. Kärsin pitkään kiltin tytön syndroomasta. Ihan vasta viimeisen parin vuoden aikana olen lopettanut muiden miellyttämisen. Kauneus voi olla ikäväkin asia, siitä ei puhuta. Kun siitä avaa suunsa pidetään leuhkana.

En usko sua alkuunkaan. Hälytyskellot soi tuossa vaiheessa että jokaisella työpaikalla juuri sun kauneuden takia muut naiset ei hakeudu sun seuraan ja käyttäytyvät alentuvasti. Jos tosiaan on noin niin pitäisköhän sun miettiä omaa käytöstäsi. Nämä on niin tuhansia kertoja kuultuja syitä että muut naiset on kateellisia jonkun kauneudelle, luullaan itsestään liikoja ja kuvitellaan että juuri se oma kauneus on syy johonkin "hyljeksimiseen". Ollaan niin lumoutuneita omasta ulkonäöstä ettei käsitetä sen johtuvan kenties omasta koppavasta tms. käyttäytymisestä.

Kateutta toki on olemassa ja toiset voi sen noin näyttääkin. Mutta että ihan jokaikinen nainen jokaikisellä työpaikalla ei tuu sun seuraan kauneutes tähden niin ei mee kuule läpi. Vaikka inttäisit hamaan maailman tappiin.

Kyllä se kauneus kuule ärsyttää!! Itselläni suklaan ruskeat, pitkät, paksut hiukset, hyvänäköiset kulmakarvat. Eräs täti sanoi mulle työpaikalla että " sun tukka näkyy kilometrin päästä, laita se hyvä ihminen nutturalle ettei se sokaise!".

Pikkujouluissa yhdet naiset sanoivat hiprakassa mulle että " kyllä se elämä hymyilee kun on noin kaunis tyttö".

Kauneus pilaa kaiken!! Mun pitkä, paksu tukka aiheuttaa niin paljon kommentteja! Olen alkanut piilottaa sen kaulahuiveihin.

Vierailija
38/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samalla lailla kuin miehillekin vastaava. Luontainen kilpailuvietti, tässä tapauksessa melko suoraan kytköksissä suvunjatkamisviettiin, joka on yksi vahvimpia selviytymisvietin jälkeen.

Vierailija
39/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettet nyt olisi ihan vähän vainoharhainen ja katkera? Mitä ihmeen solidaarisuutta se sellainen on, ettei ulkonäöllään saa tehdä mitä sielu sietää? Kautta aikojen naisia on alistettu määräämällä kaikenmaailman ehtoja ja sääntöjä ulkonäölle. Sen sodan kyllä kehität itse omassa päässäsi ja tuo varattujen iskeminen nyt on iso vitsi. Jos mies päättää pettää niin siinä ei paljoa sen toisen naisen laittautuminen vaikuta. Ja vastuu siitä pettämisestä on kyllä miehellä eikä sillä naisella. Ihan naimisissa oleva nainen olen itsekin ja jos mieheni pettää niin se on kyllä hänen syynsä. Ikinä en ole mitää uhkaa kokenut muista naisista vain siksi, että tykkäävät laittautua eri tavalla kuin minä. Vaikuttaa siltä, että kaipaat kipeästi tukea itsetuntoosi.

Entäpä kasvavat nuoret? Kasvavat siihen että feikki = kaunis. Ei siinä mitään jos tätä feikkityyliä edustaisi jokunen nainen, vaan joka paikka tursuaa tätä "täydellistä" naiskuvaa johon ei yllä kukaan!

Vierailija
40/129 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet täällä valittavat jännämiesten suosiosta? Aivan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi