Menikö Tuiskulla överiksi uuden videon/biisin kanssa?
Onko Antilla varaa vetää vitsiksi tuollakin aiheella vai onko jo mautonta häneltäkin?
Kommentit (907)
Missä Tuisku nyt sitten meinaa noita vetää. Ja mihin tunnepläjäykseen fanit noita hoilaa.
Kymmenen uutisissa eilen nimenomaan mainitsi kyseenalaistavansa videolla suuria auktoriteetteja, kulttijohtajia ja viihdemaailman ihmisiä ja tavallaan tekee pilkkaa myös itsestään. Ja jos videon katsoo loppuu niin ideana on se, että ajoi ojaan.
Suomessa viihdemaailman henkilöt ei kuitenkaan ole yhtä isoja ja vaikutusvaltaisia. Ei täällä palvota samalla tavalla ja uskota sokeesti. Jenkeissä enemmänkin on näitä tapauksia, missä ollaan valmiita tekemään mitä vaan päästäkseen kontaktiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaannuttavaa nähdä Antti alasti. Vaikka kroppa on timmi, se on kuitenkin tosi pienen miehen. Ei mikään hot.
Ehkä tekee sinullekin ihan hyvää nähdä erilaisia vartaloita. Kaikki kun eivät ole Arnoltsvartsenekkereitä. Elämä on...
Sairaanhoitajana olen niitä jokusen nähnyt. Oli kyse siitä, ettei minua kiinnosta nähdä Tuiskun taskukokoista kroppaa eroottisesti kuvattuna.
Makuasioita. En tykkää myöskään kehonrakentajista.
Anttia varmaan kauheasti kiinnostaa se, että SINÄ et hänen kropastaan tykkää. Olisi varmaan jättänyt videon tekemättä jos olisi tiennyt.
Tuiskun isillä ja äidillä meni överiksi kauvan sitten
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen uutisissa eilen nimenomaan mainitsi kyseenalaistavansa videolla suuria auktoriteetteja, kulttijohtajia ja viihdemaailman ihmisiä ja tavallaan tekee pilkkaa myös itsestään. Ja jos videon katsoo loppuu niin ideana on se, että ajoi ojaan.
Suomessa viihdemaailman henkilöt ei kuitenkaan ole yhtä isoja ja vaikutusvaltaisia. Ei täällä palvota samalla tavalla ja uskota sokeesti. Jenkeissä enemmänkin on näitä tapauksia, missä ollaan valmiita tekemään mitä vaan päästäkseen kontaktiin.
Jep ja tässä näkyy Sarasvuon vaikutus. Hän on enemmänkin nähnyt näitä karismaattisia puhujia ja vähän ottanut niistä malliakin.
Jos tää on itseironiaa niin profetoiko hän omaa tuhoaan.?
Jesse on mun frendi, la-lalla-lalla-laa
Ja siksi mä voin tehdä aivan niin kuin huvittaa
Voin tuhoo yhden planeetan ja jatkaa juhlintaa
Kun Jesse meikämandoliinin kyllä back uppaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaannuttavaa nähdä Antti alasti. Vaikka kroppa on timmi, se on kuitenkin tosi pienen miehen. Ei mikään hot.
Ehkä tekee sinullekin ihan hyvää nähdä erilaisia vartaloita. Kaikki kun eivät ole Arnoltsvartsenekkereitä. Elämä on...
Sairaanhoitajana olen niitä jokusen nähnyt. Oli kyse siitä, ettei minua kiinnosta nähdä Tuiskun taskukokoista kroppaa eroottisesti kuvattuna.
Makuasioita. En tykkää myöskään kehonrakentajista.Anttia varmaan kauheasti kiinnostaa se, että SINÄ et hänen kropastaan tykkää. Olisi varmaan jättänyt videon tekemättä jos olisi tiennyt.
ei tietenkään kiinnosta 😂😂😂 eikä sinuakaan pitäisi noin kauheasti kiinnostaa yhden itsellesi tuntemattoman mielipide 🤣
Jokunen hyvä biisi Prideen tuolla levyllä. Toivottavasti uskovainen oikeisto malttaa tällä kertaa olla heittelemättä tenavien päälle kyynelkaasua ja kakkaa.
Todella hyvä levy!! En ole aiemmin Tuiskua paljon kuunnellut, mutta tämä levy herätti.
Olen ns. uskossa, mutta herran jumala (!) tietenkin uskonnollista kuvastoa/sanastoa saa ja pitääkin käyttää - ja kyseenalaistaa. Elämme 2020-lukua, emmekä 50-lukua. Uskonnollisen kuvaston voi ottaa ihan rennosti, eikä taivaan isä tai naapurin uskis-mummo meihin synnin salamoita iske :-)
Tuiskun tuotanto iskee aikuistuvaan fanikuntaan, jotka pohtivat muutakin kuin seuraavaa perjantaita ja lärvilautaa.
Selitättekö minulle, miten tässä rienataan kristinuskoa?? Lauluissa ja videossa hyödynnetään kristillistä sanastoa ja kuvastoa - mutta miten se loukkaa ketään? Tai jos loukkaa, niin voinee pysähtyä miettimään omaa uskonnollisuuttaan. Asuisikohan se pyhyys jossain muualla kuin siinä, että videolla vilahtaa ”jeesus” tai lammas?
t. Kristinuskossa oleva
Ei kyllä kukaan uskaltais tehdä tällasta islamista tai heidän profeetasta... sais pakoilla tappouhkauksia lopun elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää on itseironiaa niin profetoiko hän omaa tuhoaan.?
tällä levyllä onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se sopii tohon just eikä melkein. Tää Tuiskun esittämä poptähtihahmohan luulee olevansa tosi suuri tähti ja myös komea ja mahtava. Jumalan veroinen. Hänestä on hienoa näytellä kroppaansa joka on omasta mielestään täydellinen. Me kuitenkin näemme ettei se ole, siinä on vikansa kuten meillä kaikilla. Kaikki sometähdethän laittaa instaan ym. vähäpukeisia kuvia. Totta kai tää videonkin hahmo esitetään vähissä vaatteissa. Se kuuluu tähän aikaan. Et sä miksikään tähdeksi nouse jollet näytä vähän pintaa. Ainakaan jos et oikeasti ole lahjakas jollain alalla. Tyhjäpäästä tulee tähti vain vilauttelemalla.
Pyhä Karja
Täält tulloo ny annos Inkeri -Riitta- Marjattaa
Hän teijät syntiset pelastaa
Työ ootta miun pyhhäää karjaa
Pistä poika kanki tanaan
Niin mie siulles tarjoon
lohdun sanaa
Rrisna risna- haare-risna-haaaaaaare
RRRRiiisna-haare-haare---rraaamaaaaah. Aaah.
Nyt Riitta-Marjatta tässä tulloo
ja rahnat rintsareihinsa sulloo
Pistähän poeka kanki tanaan
Niin mie tarjuan siulles lohdun sanaa
Ootta miun pyhhää karjaa.
Motherfuckin Kccrishhhna.
Speedot alas
Jos siulla on kahleet jalas
Inkeri-Riitta-Marjatta sua lohuttaa
saat miun koivet ekaksi sheivata.
Motherfuckin Kkkkkrrriisshnaaa.
Speedosi alas sää sheivaat mua
Speedosi alas mää siunaan sua
Motherfuckin Kkkccrrrriihhnaaaaaa....aah.
Arvostelut : Huikeaa. Päräyttävää. Bumba-lehden kriitikolta napsahti heti * * * * * Riitta-Marjatalle!!
Lyriikka puhutteli syvällisyydellään ja aiheutti samanalaisen vastareaktion kuin Timo K Mukan ja Sartren tekstit! Wau! sanoo Häsärin vaikuttunut musiikkikiriitikko .
Tämäkö muka jotain rienaa? Tunsitko piston sisimmässäsi , no se oli tarkoituksin!
Siis katso peiliin sinä rajoittunut yksilö ja opi ajattelemaan omilla aivoillasi Inkeri-Riitta-Marjatan nerokkaan musiikin parissa.
Luvassa kokelma.
Vierailija777777 kirjoitti:
Te jotka niin kaipailitte sitä i lam kritiikkiä, niin kuunnelkaahan kappale Sit kun me kuollaan. Siinä on hienosti tyylillä otettu kantaa ei vaan yhden tietyn uskonnon vaan monien uskontojen oppiin jossa juhlat alkaa vasta kuoleman jälkeen. Ne bileet on NYT eikä vasta sitten haudassa! ;) Huippu albumi kaiken kaikkiaan!
Olet oikeassa siitä, että bileet on jo NYT, mutta sitä et ehkä tajua, että PARHAAT bileet on taivaassa :D <3
Molempi kivampi!
Vierailija kirjoitti:
Missä Tuisku nyt sitten meinaa noita vetää. Ja mihin tunnepläjäykseen fanit noita hoilaa.
niinpä! samaistumisen vaikeus on tässä se iso ongelma. Uskonnollinen kuvasto ei itseäni hetkauta suuntaan tai toiseen, kun oma maailmankatsomus on puhtaasti tieteellinen.
Makuasioita. En tykkää myöskään kehonrakentajista.