Saako töitä jos itse opiskelen kotona ja kirjastossa lääkäriksi, koska en pääse lääkikseen?
Saako töitä jos itse opiskelen kotona ja kirjastossa lääkäriksi, koska en pääse lääkikseen?
Kommentit (14)
Saat. Sieltä kirjastosta 9e/pv nakkiduunin, koska tunnet tilan ja henkilökunnan.
Kyllä saa: mäkkärin tiskille, siivoojaksi, lehtien jakajaksi jne.
Miksi et hae ulkomaiseen yliopistoon?
Vierailija kirjoitti:
Et lääkärin töitä. Mutta voit perustaa vaihtoehtoislääkintäfirman ja tituleerata itseäsi jollain hienolla, itse keksimälläsi tittelillä. Tyyliin "erikoislääkintätieteen asiantuntija". Valkoinen takki päälle kuvissa. Sitten saat asiakkaita ja ehkä paremmat tulotkin kuin lääkärinä saisit. Ja tämä on täysin laillista!
Valvira puuttuu harhaanjohtaviin puoskareihin nykyään aika hanakasti.
Hakeutuisi vaikka sairaanhoitajaksi, hoitsukouluun pääsee melkein kuka tahansa.
Lääkärin töitä et saa, koska Valvira ei myönnä oikeuksia ilman todistusta. Miten ajattelit kirjastossa hoitaa työharjoittelun?
Voihan ulkomailla olla "yliopistoja" joista saa rahalla hienon päästötodistuksen. Mutta voi olla vaikea saada sillä työpaikkaa.
Ei pääse. Ellei pääse joistakin kokeista ja testeistä läpi sen opiskelun jälkeen. Koska muuten jää valelääkäriksi. Mutta nykyään etsitään kyllä muuta kuin mengelen suuntausta, että ehkä on jotain toivoa. Etiikka ensin ja ihmisten kivuttomuus. Sitten voit ryhtyä shamaaniksi jos muu ei auta tms. Aloja on silti muitakin.
Tottahan toki, itse toimin kynekologina viikonloppuisin nuorille naisille.
T.urheileva setämies,ja kova bailaaja.
Eikös se oo vaan mennä töihin! Kävelet sisään valitsemaasi sairaalaan ja meet pomolle sanoo et tuut hommiin. Työnantajat arvostavat asennetta! Asenne ratkaisee! Sun pitää vaan päättää et sä saat sen paikan!
Vierailija kirjoitti:
Eikös se oo vaan mennä töihin! Kävelet sisään valitsemaasi sairaalaan ja meet pomolle sanoo et tuut hommiin. Työnantajat arvostavat asennetta! Asenne ratkaisee! Sun pitää vaan päättää et sä saat sen paikan!
Sanot, että ihan arkijärjellä teet diagnoosit.
Jos pystyt oikeasti itseksesi opiskelemaan lääkäriksi niin etköhän pääse lääkikseen sisäänkin?
Et lääkärin töitä. Mutta voit perustaa vaihtoehtoislääkintäfirman ja tituleerata itseäsi jollain hienolla, itse keksimälläsi tittelillä. Tyyliin "erikoislääkintätieteen asiantuntija". Valkoinen takki päälle kuvissa. Sitten saat asiakkaita ja ehkä paremmat tulotkin kuin lääkärinä saisit. Ja tämä on täysin laillista!