Veljeni kertoi piiskaavansa perhettään
Juhlimme viime viikonloppuna, kun mummo täytti vuosia ja veljeni joi enemmän kuin yleensä. Humalassa kertoi sitten lyövänsä lapsiaan ja joskus vaimoaan vyöllä takamukselle jos nämä käyttäytyvät huonosti. Luulin ensin hänen vitsailevan, mutta oli ihan tosissaan.
Veljeni lapset ovat aina olleet todella hyväkäytöksisiä ja avioliittokin on näyttänyt ihan iloiselta ja normaalilta. Ei meitä lapsuuden kodissakaan pahoinpidelty koskaan, joten en tiedä miksi tuollaista on päättänyt tehdä. Pitäisikö tehdä lasu tai rikosilmoitus?
Kommentit (10)
Niin varmaan piiskaa. Ja sinä varmaan kysyisit asiasta palstalla. -5/5
Vaimo on voi hyvin kun hänet tarvittaessa piiskataan.
Lapsia ei sovi lyödä, se on rikos.
Miksi pitäisi tehdä lasu, jos heillä menee hyvin, avioliitto on iloista ja lapset hyväkäytöksisiä?
Minä olen tavannut monia lapsia jotka tarvitsisivat ruoskaa.
Lasu ehdottomasti. Saattoi toki olla vitsikin, mutta pelaa nyt varman päälle. Jos noin ei oikeasti ole, niin ainakin asia saadaan selvitettyä ja mieskin saa opetuksen, ettei mistä tahansa kannata vitsailla edes kännissä. Jos taas pitää paikkansa, niin todellakin hyvä että vaimo ja lapset saavat apua.
Väkivaltaisuus ei aina tarvitse taustalle omia kokemuksia. Jotkut ihmiset vaan ovat mieleltään kieroutuneita, toisinsanoen narsisteja tai jopa psykopaatteja ilman erityistä syytä. Juuri siksi osaavatkin esittää muille niin hyvää kumppania ja vanhempaa. Eli, tee se lasu. Et välttämättä tunne veljeäsi niin hyvin kuin luulet.
olitteko millaista uskontokuntaa, esim muslimiperheissä kuuluukin lyödä vaimoa ja lapsia jos ne ei tottele mutta siten että luita ei katkea tämä imaamin ohjenuora kandee muistaa
Mistä luulit hyvänkäytöksen tulevan?
Pitäisi. Olisipa joku tehnyt minustakin aikanaan, mulla elämä pilaantui minin tavoin kun isä hakkasi usein ja kovaa. Ole kiltti, pelasta ne lapset! Lapsi ei osaa eikä uskalla hakea apua. Eikö se pelolla alistettu vaimokaan. Ajattele niiden pienten suloisten lasten kauhua ja hötää :(