Mihin roskiin toppatakki kuuluu heittää?
Kommentit (9)
Kaupungeissa on vaatteille omat keräyslaatikot. Jossain maaseudulla voit pitää sitä vielä navettatakkina.
Pääkaupunkiseudulla Reccin keräyslaatikkoon tai suoraan myymälään. Kierrättävät uusiokäyttöön, jos ei ole myyntikelpoinen, motolla "yksikin roskiin heitetty vaate on liikaa".
Jos tällaista kierrätysmahdollisuutta ei ole, sekajäte on oikea osoite.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungeissa on vaatteille omat keräyslaatikot. Jossain maaseudulla voit pitää sitä vielä navettatakkina.
Minä olen nähnyt vain sellaisia keräyslaatikoita johon saa laittaa vain sellaisia vaatteita, jotka ovat sekä ehjiä että puhtaita, eli täysin käyttökelpoisia.
Ei sinne navettatöihin rikkinäisillä vaatteilla voi mennä. Sitäpaitsi navettatyöt ovat raskaita ruumiillisia töitä, ja navetassa on kohtalaisen lämmin, joten toppatakilla (vaikka kuluneellakin) tulisi kuuma.
Sekajätteeseen kuuluu rikkinäiset toppavaatteet.
Heitän normi roskikseen, en mä jaksa viedä pihaa pitemmälle. - AP
Vierailija kirjoitti:
Kas, kun jaksoit kaupasta hakea. Vai tuleeko ne vaatteet kaupasta myös pihaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, kun jaksoit kaupasta hakea. Vai tuleeko ne vaatteet kaupasta myös pihaan asti?
Zalando toi tuohon lähikauppaan. Kieltämättä oisivat voineet tuoda ihan kotiin sen. - AP
Zalando on kyllä hyvä kauppa siitä et siellä on niin halpoja vaatteita ettei sillä hinnalla kannata edes palauttaa jos ei sovi. Laittaa roskiin vaan..
Sekajäte.