Kerätään tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIÄ TRENDISANOJA/SANONTOJA
Nämä nyt tulee ainakin mieleen: milleniaali tunteiden sanoittaminen rajapinta tulokulma
Kommentit (1313)
Tehnyt paljon töitä puhuttaessa laihduttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olla mintissä.
Mitä tämä edes tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Nextille levelille
Tää on kyllä ihan hirvee! :))))
Vierailija kirjoitti:
”postuumisti”
”Some sekosi”, ”some räjähti
”Mitä aktuaalista vi—a?”
Postuumisti on kyllä ihan vanha hyvä sana, tarkoittaa sitä että jotakin tapahtuu henkilön kuoleman jälkeen. Esim joku saa jonkun palkinnon kuoleman jälkeen =postuumisti.
Minua ärsyttää se että jotkut asiat ovat niin VOIMAANNUTTAVIA.
Hyviä jouluja!
Asiakaspalvelija
toivottaa pakotettuna tuhannen kerran Hyvää joulua, ja antaa sen kuulua monikko-muodosta.
Vierailija kirjoitti:
Metatyö
Mitä tämä tarkoittaa?
Mikään ei enää vaikeaa tai vastenmielistä, vaan kaikki on HAASTAVAA.
HYI VI TTU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olla mintissä.
Että joku asia on täydellisessä/virheettömässä kunnossa. Tulee englannin termistä ”mint condition”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok boomer.
vaikka oikeesti tämä on minusta aika hauska. tytär vastaa mulle usein näin, ja minä sille.
Ai, siis myös tyttäresi on suuria ikäluokkia (vuosina 1946-50 syntyneitä)? Nuorenapa olet lisääntynyt...
Sanonnan pointti on tehdä pilaa suurista ikäluokista (baby boomers), jotka kauhistelevat nykymaailmaa ja kaipailevat takaisin yksinkertaisempiin aikoihin.
Kaikkein nolointa on käyttää jotain sanontaa väärin, kun ei ymmärrä mitä se tarkoittaa. Sillä paljastaa junttiutensa.
Kyllä tiedetään mitä ikäluokkia tarkottaa, minun äitini ikäluokkia.
Ihan vitsillä on käytetty.
Kiristääkö pipo?
Hohhoijaa.
t. se kelle vastasit
de facto
siis faktaako tämä jankutus tarkoittaa, vai mitä'?
Kuumottava
Mennä ihon alle
Raffi
Tahtotila
Briiffaus
Nythän hallituksen jäsenet on keksineet uuden sanan, jota viljellään joka mutkassa. Tiekartta.
Vierailija kirjoitti:
Nythän hallituksen jäsenet on keksineet uuden sanan, jota viljellään joka mutkassa. Tiekartta.
Kukaan ei enää taida vatuloida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olla mintissä.
Että joku asia on täydellisessä/virheettömässä kunnossa. Tulee englannin termistä ”mint condition”.
Kuultu myös muodossa "f u c k i n g m i n t"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi Juha Sipilä😂
Mukavuusalue ja täällä jo monta kertaa mainittu voimaantuminen. Mitä se edes tarkoittaa, kun olen kuullut, että synnytys oli voimaannuttava kokemus? Itse olin synnytyksen jälkeen puolikuollut ihan kirjaimellisesti.
Tahtotila ja sanonta juna meni jo. Sateenkaariperhe (miksei sanota suoraan homo/lesboperhe, homoliitto) sukupuolineutraali avioliitto(järkyttävää sanasekoilua, aina ihmisellä on sukupuoli) tasa-arvoinen avioliitto( aivan kuin homoliitto olisi parempi ja tasa-arvoinen, ja todellinen avioliitto aina epätasa-arvoinen). apilaperhe (ei ole perhe ollenkaan vaan sairas itsekkäiden aikuisten järjestely, missä lapsi tilataan tai tehtaillaan kuin koira/tavara ja häntä kierrätetään kuin yhteisomisteista tavaraa monen lesbo/homo/tms pariskuntien kesken vuoroviikoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jumpataanko hallituksessa edelleen?
Erikoisolut. Ihan vaan vähä kalliimpaa kaljaa se on.