Kerätään tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIÄ TRENDISANOJA/SANONTOJA
Nämä nyt tulee ainakin mieleen: milleniaali tunteiden sanoittaminen rajapinta tulokulma
Kommentit (1313)
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän nuo mitään ärsyttäviä sanontoja ole.
Milläs nuo sanat korvaisitte, kertokaa se meille muillekin palstalaisille.
Olette mukamas niin hyviä tietämään ja arvostelemaan, mutta mitään uusia idoita ei koskaan kuulu.
Olkaatte niin hyvät, ja esittäkää noille sanoille uudet versiot, niin arvostellaan sitten niitä.
Kiitos!
Mun ylivoimaisesti suurin inhokki tällä hetkellä on tuo "tunteiden sanoittaminen". Ei helvetti, miksi tuollainen väkisin vääntö on pitänyt keksiä. Ei tarvitse keksiä mitään uutta ideaa, voi ihan puhua, siitä miltä tuntuu, eikä keksiä mitä pirun sanoittamista.
Omg -hoenta jatkuvalla toistolla. Niin nextillä levelillä että aaargh!
Someraivo
Somekansa
"Hän laittaa varpaat kiehuvaan veteen, et arvaa mitä seuraavaksi" - otsikot
Pöhinä
Action point --> touhupiste
Vierailija kirjoitti:
Huikeeta.. Ei sanassa itsessään mitään vikaa ole mutta sen hokeminen.. Kaikki on nykyään aivan huikeeta..
-huikea spektaakkeli tiedossa
-jääkiekko matsi oli aivan huikea
-iivon hiihto oli huikeaa katseltavaa
-aivan huikea fiilis täällä koti katsomoissa
-miltäs nyt tuntuu? Aivan huikeelta
-nyt on kerätty hyväntekeväisyyteen jo huikeat plaaplaa euroa..
Aaaaaaargh
Huikea on tosiaan itsessään kiva sana kaikin puolin, mutta jatkuvan ylikäytön takia olen alkanut inhota sitä.
Muita kammotuksia:
pöhinä
tunteroinen
moderni feminismijargon (luokittelen itseni feministiksi, mutta minulla ei ole keskusteluyhteyttä intersektionaalistien kanssa, koska en saa itseäni opettelemaan tai omaksumaan heidän pyhiä kirjoituksiaan)
Pitkässäjuoksussa
Elikkä
Spessu
Superihana, supersitä ja tätä
Juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun ruoka-annoksista puhuttaessa laitetaan aina jotakin "siihen kylkeen". Aaarrrgh 😱
Vielä kauheampi on "kaveriksi". Porsaankyljyksellä ei paljoa kavereita rassulla ole.
Valitettavasti.
Juurikin.
Hyvää päivää.
Haloo.
Pahoitteluni.
Hyvää päivänjatkoa.
Hei, haloo.
Voi, hyvää päivää.
Minulla on tahtotila.
Haastava.
On niin haastava projekti töissä. Niin haastava työ yksi työkaveri.
Niin eli siis vaikea.
Muusukupuolinen, transsukupuolinen, mies/nais oletett, TERF ja kaikki tähän kuplakastiin kuuluvat hömppäsanat.
Proteiini (kun puhutaan lihasta/kalasta).