Kerätään tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIÄ TRENDISANOJA/SANONTOJA
Nämä nyt tulee ainakin mieleen: milleniaali tunteiden sanoittaminen rajapinta tulokulma
Kommentit (1313)
Asiakasrajapinta
Palvelumuotoilu
Ottaa koppi
Tavallaan
Tekemistä
Kestävyysvaje. Se ei tarkoita yhtään mitään!
Hipsutus. Yök!
Isäntä/emäntä, jollei ole kyseessä maatalossa työtä tekevät ihmiset. Olen sanonut miehelleni, musta silmä tulee, jos minua emännäksi sanot.
- huikea
- juurikin näin
- näillä mennään
- jonkun tunteen sanoittaminen
"Miten meni noin niinku omasta mielestä?" Vieläkin jotkut viljelevävät tätä puhkikulunutta lausahdusta, niin tylsää.
Perustettava kehitysyhtiö on ketterä toimien businessektorin ja kuntainfrastruktuurin rajapinnassa painopistealueenaan freesit innovaatiot.
Priiffata
faktinen
ketterä
innovatiivinen
ad hoc ex temporen synonyymina
Ei pysty pelaa.
Hei pystytkö soittaa.
wtf?
Lohturuoka. Se on ilmeisesti ihan tavallista ruokaa. Tuolla lailla ilmaistuna kuulostaa siltä, että perheen seuraavan päivän ruuat syödään yöllä pimeässä suoraan kauhalla kattilasta, niin että ruokaa leviää naamaan ja rinnuksille. Muut ihmettelevät aamulla että missäs meidän päivällinen on kun tuossa on vaan kattila kyljellään lattialla ja ruokaa sohvalla. Tämä ilmoittaa että piti saada lohturuokaa kun tuli negatiivista palautetta töissä.
Vierailija kirjoitti:
Asiakasrajapinta
Palvelumuotoilu
Mitä ehdottaisit näiden tilalle? Palvelumuotoilu on ihan oikea ja vakiintunut sana. Asiakasrajapinta on enemmän bisnesslangia, mutta miten muuten sen vois ilmaista? "Se osa työstä kun ollaan tekemisissä asiakkaan kanssa"?
Vierailija kirjoitti:
ok boomer.
vaikka oikeesti tämä on minusta aika hauska. tytär vastaa mulle usein näin, ja minä sille.
Ai, siis myös tyttäresi on suuria ikäluokkia (vuosina 1946-50 syntyneitä)? Nuorenapa olet lisääntynyt...
Sanonnan pointti on tehdä pilaa suurista ikäluokista (baby boomers), jotka kauhistelevat nykymaailmaa ja kaipailevat takaisin yksinkertaisempiin aikoihin.
Kaikkein nolointa on käyttää jotain sanontaa väärin, kun ei ymmärrä mitä se tarkoittaa. Sillä paljastaa junttiutensa.
Kaikki sanat joita trollit käyttävät haukkuakseen hyvää tekeviä ihmisiä.