Minkä ikäisenä huomasit ekan kerran että ikäsi oli deittijutuissa "ongelma" (ei ulkonäkö tms vaan ikä) ja miten sen huomasit? N34
Kommentit (41)
35-vuotiaana en enää kelvannut perhettä toivoville miehille.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän sitä ole monenlaista seuranhakijaa ja eri kriteereitä. Vasta oon lukenut että monelle naiselle tulee yllätyksenä että yleensä viimeistään siinä 35-vuotiaana alkaa olla jo paljon hankalampi saada lapsia ja aina vaan vaikeutuu, ja siinä ei auta se että toiset saa niitä paljon vahnempanakin, hoitojen avulla tai ilman. Ja tuskin sitä moni järkevä mies ainakaan saman tien alkaa uuden ihmisen kanssa lapsentekopuuhiin vaikka sellainen olisikin toiveissa jossain vaiheessa.
Ja riippuu tietysti minkälaisen miehen kelpuuttaa. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vanhempaa miesseuraakin noin yleensä ottaen varmaan on paremmin tarjolla.
Minulla oli 35-vuotiaana kymmenvuotias lapsi enkä olisi enää huolinut miestä, jolla on alle kouluikäisiä lapsia tai joka vasta haluaa lapsia. Enkä miestä, joka olisi ollut monta vuotta itseäni vanhempi.
Kun menin Tinderiin 44 vuotiaanan miehenä huomasin ettei 25 vuotiaat naiset aina mätsänneetkään, syynä ikäsyrjintä
Vierailija kirjoitti:
Hieman ohis, mutta:
Aikoinaan eräs 27.v jätkä totesi minulle treffeillä, ettei halua niin paljon itseään vanhempaa naisystävää. Olin itsekin 27v. ja häntä muutaman kuukauden vanhempi 😂Olisi edes suoraan sanonut, ettei ulkonäköni miellyttänyt, eikä suoltanut moista sontaa 😃
Ex vaimoni oli muutaman kuukauden vanhempi, tavattii parikymppisenä, olisin halunnut että olisi ollut pari vuotta nuorempi
Kyllä mulle kelpaisi 34v nainen oikein hyvin iän puolesta.
Kerran yksi mies oli 10 vuotta minua vanhempi ja sanoi olevansa liian vanha minulle. Sitten lasteni ikäiset nuoret klopit, ne koen liian nuoriksi minulle. Muita ongelmia ei ole ollut.
Ei tämä ole ikään kaatunut, vaan huonoon molemminpuoleiseen kemiia. Ne kenestä kiinnostun, eivät kiinnostu minusta ja toisinpäin. Ollapa neljänsien treffien jälkeen innoissaan seuraavista treffeistä.
Ihan rehellisesti? En ole vielä huomannut. Vientiä olis vaikka kuinka ja kun kokeilin Tinderiä, tuli matchia matchin perään. Ton nykyisen löysin kyllä ihan livenä. Ja on mua nuorempi 😂
N38
miesmies kirjoitti:
43 oli vedenjakaja :)
Joo, itse myöskin huomasin muutoksen noihin aikoihin. Selkeästi Ap'een tarkoittamalla tavalla kävi.
Loppupeleissä ihan sama, jotta saa sinkkuna olla niin alensin varmuuden vuoksi haettavan vastakkaisen sukupuolen ikähaarukkaa😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Jos nainen on vielä yli 25 v sinkku, niin jotain vikaahan siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole ikään kaatunut, vaan huonoon molemminpuoleiseen kemiia. Ne kenestä kiinnostun, eivät kiinnostu minusta ja toisinpäin. Ollapa neljänsien treffien jälkeen innoissaan seuraavista treffeistä.
Tämä. Päästäpä toisille treffeille, neljänsistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä sama homma. Kelvolliset on viety jo siihen mennessä.
Vierailija kirjoitti:
No en ole 'deitannut' sen jälkeen kun 27-vuotiaana tutustuin nykyiseen vaimooni. Kohta 26 v oltu naimisissa.
Sitähän tässä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Sama ei tietenkään koske miehiä?
Nelikymppisenä miehenä näyttää riittävän vientiä ja kutsuvia katseita. Ei ole ikä tuottanut ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Tapailen kohta nelikymppistä naista, jonka ainoa "vika" on ettei hän halua seurustella minun kanssani. Tai en minä hänestä muuta vikaa ole löytänyt viimeisen kahden vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kovin nuori, on ehkä vaikea ymmärtää, että suurinkin rakkaus kohtaa aikamoisia haasteita sellaisessa 10-20 vuoden onnellisessakin parisuhteessa. Lisäksi ihmiset, heidän arvonsa ja heidän odotuksensa elämää ja parisuhdetta kohtaan muuttuvat. Näin ollen niitä kaksikymppisenä ensimmäisten joukossa pariutuneita vapautuu keski-ikäisinä takaisin markkinoille. Koskee kaikkia sukupuolia.
29-vuotiaana sain kyllä mätsejä, mutta treffikutsuja vähemmän eli ehkä olin monen mielestä liian vanha tai tylsä. Ne, jotka pitävät 29-vuotiasta jo vanhana kääkkänä, tuskin kuitenkaan swaippasivat oikealle. Löysin Tinderistä kuitenkin 27-vuotiaan miehen, jolle en ole liian vanha :)
En ole aiemmin ollut Tinderissä, joten en osaa sanoa, olisiko ollut helpompaa nuorempana.
Mistä sen tietää, että vika on iässä eikä ulkonäössä? 35-v. kun ei näytä samalta kuin kaksvitonen. Ei mulle ole koskaan tullut vastaan tilannetta, että mies on ensin lähestynyt eli ollut kiinnostunut ulkonäön puolesta, mutta iän kuultuaan olisi kääntynyt kannoillaan. Olen 33N
Musta tuntuu, että olen aina ollut väärän ikäinen