Te mammat, jotka olette inhonneet Erika Vikmania!
Miltä nyt tuntuu kun on kova pöhinä päällä ja ennakkosuosikki Euroviisuihin ja biisi listoilla? Onko hän vielä päästään vialla, lahjaton tyrkky tai muuten vaan oksettava?
Olette olleet todella ilkeitä. Miltä nyt tuntuu?
Kommentit (74)
En inhoa häntä, mutta ihmettelen millä perusteella hän on muka suosikki. Se, että hän on ehdokkaista ainoa etukäteen tunnettu ja hänen biisistään puhutaan, ei tee hänestä vielä umk-voittajaa.
En ole ikinä kuullut häntä vihaavan. Kuinka moni edes tietää hänestä?
Nolosti tulee se keikka kyllä päättymään koska tuontyyppinen kappale suomeksi ei takuulla pääse finaaliin.
Minusta on omituista ettei ole mitään "Erika Vikmania". On vain Armi-lookalike ja nyt on Kikka-wannabe.
Kappale on ihan hyvä kesälavakappale Suomeen ja varmasti saa sitä esittää ja saa viimein jonkinlaisen läpimurron, mutta Kikka teki tämän kaiken jo aidommin ja ekana ja vuosia sitten.
Ja hän ääntää sanan "Cicciolina" väärin. Ja se ärsyttää.
Ihan neutraalit fiilikset, mutta vähän jäin nyt miettimään, että onkohan ajatellut ihan loppuun tuon julkisuuskuvan luomisen? Eikös hän voittanut ne Tangomarkkinat kun Danny oli tuomaristossa? Jotenkin aina vaan tulee myös Danny mieleen kun puhutaan Erikasta, joten ymmärtääköhän että on aina vaan Dannyn tyttöystävä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan neutraalit fiilikset, mutta vähän jäin nyt miettimään, että onkohan ajatellut ihan loppuun tuon julkisuuskuvan luomisen? Eikös hän voittanut ne Tangomarkkinat kun Danny oli tuomaristossa? Jotenkin aina vaan tulee myös Danny mieleen kun puhutaan Erikasta, joten ymmärtääköhän että on aina vaan Dannyn tyttöystävä?
Danny oli tuomaristossa 2015 kun Erika kilpaili ensimmäisen kerran ja tuli toiseksi, ei 2016 kun voitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny oli tuomaristossa 2015 kun Erika kilpaili ensimmäisen kerran ja tuli toiseksi, ei 2016 kun voitti
Danny kuitenkin tiesi onnitella Erikaa voitosta somessa ennen kuin voittoa oli edes julkistettu.
Se oli OUTOA.
Mä en edes tiennyt että Erika on tangokuningatar. Aina luullut joksikin Dannyn taustalaulajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on omituista ettei ole mitään "Erika Vikmania". On vain Armi-lookalike ja nyt on Kikka-wannabe.
Ei ole totta. Tämäkin vielä. En ole kuunnellut mutta siis jos tehdään kappale jota olisi tarkoitus esittää kansainväliselle yleisölle, niin onko liian vaikeaa tarkistaa sanojen oikea ääntämys?
Itse koen saavani energiaa hänen vihaanisestaan. Mistä lie johtunee.
Tykkään/tykkäsin Erikasta, mutta tämä umk-biisi oli suuri pettymys. Pisteet laski. Tähdet tähdet -ohjelmassa Erikasta nähtiin monia puolia ja todisti olevansa hyvä laulaja. Miksi ihmeessä on suostunut ottamaan biisikseen Cicciolinan, joka on ihan pellebiisi. Hänen äänestään ja laulutaidostaan saa ihan väärän, huonomman kuvan. Tämmöinen kappale olisi sopinut CatCatin ja Kikan kulta-aikaan, ei nykyaikaan. Olisi suunnannut sen vain kotimaan markkinoille. Miksi pitää lähteä Hollantiin nolaamaan itsensä ja Suomen musaskene?
Minä en ole koskaan inhonnut Erikaa, päinvastoin! Mielestäni hän on varsin miellyttävän oloinen, tavallisen nätti, hyvä runkoinen ja hyvällä äänellä varustettu nuori nainen. Oikeasti mun mielelstä on myös hienoa, että hänelle on merkityksellisempää sielujen kumppanuus ym. kuin ikäero.
Yllä olevan mielipiteeni vuoksi olin kyllä ihan hirvittävän pahoillani, että on mennyt mukaan viisukakkaan noin käsittämättömän kamalalla junttibiisillä. Siis toi on oikeasti ihan sellaista Frederik-tasoa, ei tätä päivää ollenkaan. Iskelmä sinänsä on ihan ok, jos lajista tykkää, mutta tuollainen halpa kasari/ysäri-veto, ei helevetti, sanottamaksi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Tämäkin vielä. En ole kuunnellut mutta siis jos tehdään kappale jota olisi tarkoitus esittää kansainväliselle yleisölle, niin onko liian vaikeaa tarkistaa sanojen oikea ääntämys?
On totta. Siinä ei äännetä sitä cio-tavun iitä.
Musta Erika on aidosti rohkea ja ravistelee viimeisiä naiseuden tabuja. Olkoonkin, että hänen tyylinsä on aika provosoiva, eikä ehkä siksi miellytä kaikkia. Joutaakin mennä kaikki ne jutut, joihin hän vaikka tuossa UMK-kappaleessakin tarttuu ja jotka edelleen saavat voimakkaita reaktioita aikaan niin miehissä kuin naisissakin. Naisten tulisi mielestäni puolustaa toisiaaan, ei nokkia. En ole koskaan voinut ymmärtää, miksi jotkut naiset vihaavat toisia naisia vain siksi, että joku koittaa saada kaikille paremmat ja tasavertaisemmat oltavat.
Eli miten se nyt pitää lausua. Eihän hän sano i-kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Eli miten se nyt pitää lausua. Eihän hän sano i-kirjainta.
https://www.howtopronounce.com/italian/cicciolina/
Erika lausuu "tsitsioliina" eli väärin.
Vierailija kirjoitti:
Musta Erika on aidosti rohkea ja ravistelee viimeisiä naiseuden tabuja. Olkoonkin, että hänen tyylinsä on aika provosoiva, eikä ehkä siksi miellytä kaikkia. Joutaakin mennä kaikki ne jutut, joihin hän vaikka tuossa UMK-kappaleessakin tarttuu ja jotka edelleen saavat voimakkaita reaktioita aikaan niin miehissä kuin naisissakin. Naisten tulisi mielestäni puolustaa toisiaaan, ei nokkia. En ole koskaan voinut ymmärtää, miksi jotkut naiset vihaavat toisia naisia vain siksi, että joku koittaa saada kaikille paremmat ja tasavertaisemmat oltavat.
Saa minun mielestäni olla provosoiva, mutta saisi siirtyä tälle vuosituhannelle. Tunkkainen 80-luvun tyyli ei vain millään mittapuulla ole hot. Tuon saman voisi tehdä paljon uskottavammin, jos yrittäisi olla seksikäs muidenkin kuin karaokepappojen silmissä.
En todellakaan inhoa Erikaa, miksi ihmeessä inhoasin? Säälittää ja aiheuttaa syvää myötähäpeää.
Erika yrittää kyllå myös viestittää että aina ei tarvisi olla niin hirveän vakavaa. Huonosti menee palstalla perille.
Mä käyn täällä harvoin, enkä ole tiennyt että täällä inhotaan erika vikmania. (tai no kaikkiahan täällä inhotaan)
Itse en inhoa häntä, mutta en ole kuunnellut umk biisiä enkä kuuntele koska arvaan, että myötähäpeän tunne olisi minulle liikaa, herkkä kun olen. Mutta olen kyllä huomannut tämän ulkonäöllä toisten jäljittelyn. Otsatukka ja lähellä silmiä olevat liian tummat kulmakarvat, sehän tosiaan yhdisti/yhdistää Armia, Kikkaa, Cicciolinaa ja tätä Dannyn tyttöystävää.