Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kykenisitkö seurustelemaan 165cm miehen kanssa?

Vierailija
30.01.2020 |

Kykenisitkö seurustelemaan 165cm miehen kanssa?

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vi.ttu N173

Vierailija
62/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kykenisitkö" on outo kysymys. 

Pidän lyhyistä ja keskimittaisista miehistä, koska olen lyhyt ja perheenjäseneni ovat lyhyitä.

Mainittu 165-senttinen mies on mielestäni normaalin mittainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi muuten juuri sellainen mitä miehestä haen, niin kyllä. Tosin olen itse 174 cm, kengät jalassa vähintään 178. Joten en ole varma haluaisiko mies sitten olla minun kanssani.

Ei itseäni ainakaan haittaisi

Vierailija
64/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, menin naimisiinkin. Olen itse 161 cm, ollaan niin sopiva pari ja hyvännäköiset yhdessä.

Vierailija
65/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kykenisin. Ensirakkauteni ja pari hänen jälkeistään suurta ihastustakin olivat noin 170 cm eikä viiden sentin ero siihen merkitse mitään. Pituutta tärkeämpää sinunkin olisi pohtia, mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaisille naisille

Vierailija
66/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ja kohta mennään naimisiinkin 🥰

Vierailija
67/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pituushan ei onneksi korreloi mitenkään sen kaikkein tärkeimmän osan pituuden kanssa.

Ja sitähän tässä ei kysyttykään.

Vierailija
68/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kykenisitkö" on outo kysymys. 

Pidän lyhyistä ja keskimittaisista miehistä, koska olen lyhyt ja perheenjäseneni ovat lyhyitä.

Mainittu 165-senttinen mies on mielestäni normaalin mittainen.

Sen takia vaan kysyn kun niin useasti kuulee sitä miten vaatimuksena on pidempi mies.

Ja kun kukaan ei juurikaan koskaan ole minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan osoittanut

Vierailija
69/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole tuota luokkaa lähes kaikki etenkin Jyväskylässä?

Vierailija
70/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus*Ikävä kyllä mieheksi luetaan vain yli 180 cm ja 80 kg tai yli  olevat, muut ovat hobitteja, tonttuja tai menninkäisiä.

Vierailija
71/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kykenisin. Ensirakkauteni ja pari hänen jälkeistään suurta ihastustakin olivat noin 170 cm eikä viiden sentin ero siihen merkitse mitään. Pituutta tärkeämpää sinunkin olisi pohtia, mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaisille naisille

Ilmeisesti en ole kovinkaan kiinnostava minkäänlaisten naisten mielestä :D

Ihan tavallinen ihminen olen muuten, ehkä liiankin tavallinen? Niinkuin tässä aiemmin sanottiin, se ensivaikutelma ei kai ole mikään kovin hyvä tämän pituisella

Vierailija
72/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoisena naisena voin todeta, että tässäkin on suurella todennäköisyydellä kyseessä jonkinlainen kohtaanto-ongelma. Tuon pituinen mies olisi ainakin itselleni täydellisen mittainen, kun olen kymmenisen senttiä lyhkäisempi, mutta kiinnostuneet miehet ovat järjestään olleet aina niitä pitkiä. Lyhyemmät miehet eivät kai oikein uskalla lähestyä meitä lyhyempiä naisia ainakaan sen perusteella, miten olen havainnoinut tilanteita. Liekö sitten itseluottamuksesta kiinni.

Mutta niin, kykenisin seurustelemaan.

Vierailija
73/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen ihminen olen muuten, ehkä liiankin tavallinen? Niinkuin tässä aiemmin sanottiin, se ensivaikutelma ei kai ole mikään kovin hyvä tämän pituisella

Lyhyt mies voi olla aivan yhtä valloittava persoona kuin pitempikin. Minusta tuntuu, että sinäkin yrität taas miellyttää kaikkia ja sen tuloksena et miellytä ketään.

Vierailija
74/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vain 160cm niin voisin seurustella lyhyen miehen kanssa. Mutta toki kaikki muukin pitää olla kohdallaan. Ja jos lyhyt mies ei ole terveesti itsevarma vaan vatvoo ja märehtii lyhyyttää niin se on kyllä turn off. Mikään pikku Hitleri ei käy.

Oma mies on 185cm ja paljon muutakin :)

Vierailija
75/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies voi olla aivan yhtä valloittava persoona kuin pitempikin. Minusta tuntuu, että sinäkin yrität taas miellyttää kaikkia ja sen tuloksena et miellytä ketään.

Voipi olla että jotenkin tiedostamattomasti yritänkin. Sen kyllä tiedän, että mielistely ei ketään sytytä

Vierailija
76/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tuon tiedon pohjalta paha sanoa, riippuu todella paljon kaikesta muustakin. Yleensä en itseäni pienemmistä miehistä kiinnostu, mutta ehkä pituutta olennaisempaa on, että mies olisi minua rotevampi. Sitten tietysti vielä kaikki muut seikat ulkonäössä ja luonteessa joiden tulee viehättää, sekä tarvittava kemia.

N168/52

Vierailija
77/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos tyyppi on muuten aivan ihana. Olen itse 164cm ja siro enkä käytä koskaan korkokenkiä (paitsi todella matalilla koroilla juhlissa). Oma mies on keskimittainen (177cm) enkä ole hänen kohdallaan koskaan kiinnittänyt huomiota pituuteen.

Vierailija
78/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus miehen kanssa, joka oli hiukan alle 170 cm. Pituus, tai lyhyys, ei minua häirinnyt mutta se häiritsi että mies oli itse niin tietoinen lyhyydestään.

Vierailija
79/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kunhan miestä ei haittaisi, että olen häntä 10 cm pidempi, ja korkkareissa sitten ainakin 15 cm.

Miksi käytät korkokenkiä vaikka muutenkin olet ylikokoinen naiseksi?

Vierailija
80/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos se on todella naisellinen ja nätti ladyboy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi