Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kykenisitkö seurustelemaan 165cm miehen kanssa?

Vierailija
30.01.2020 |

Kykenisitkö seurustelemaan 165cm miehen kanssa?

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 149 cm blondi. Korkokenkien 12 cm korolla kanssa olen maksOmissaan 161 cm pitkä. Voisin todellakin seurustella. Olen muutoinkin hyvin siro ja pieni. Ikinä ei ole tullut vielä aikuista miestä joka EI olisi minua pidempi ja rotevampi.

Ja etenkin ne isot ja pitkät miehet ovat sanoneet, että olen söpö ja seksikäs kun olen niin pieni ja siro.

Vierailija
22/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Seurustelin aikanaan miehen kanssa joka oli tuon mittainen, kuten olen itsekin. Huipputyyppi ja iso dikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan helposti - n25 168cm

Vierailija
24/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä itsellään ei ole mitään henkisiä ongelmia pituutensa kanssa niin miksi ei. Minua pari senttiä pidempi.

Se vaan on näin miehen näkökulmasta jotenkin aika nöyryyttävää olla aina kaikkia lyhyempi. Hävettää välillä kun kaupungilla vastaan tulevat ala-aste ikäisetkin saattaa olla saman pituisia ja jotkut jopa pidempiä.

Nykyään kyllä olen paljon enemmän sinut asian kanssa kuin nuorempana koska eihän sille mitään tietenkään voi, eikä valittamiset auta mitään.

Vierailija
25/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin 165 kuin 185cm. En tykkää pitkistä, on hankalaa esim halata. Itse 164cm.

Vierailija
26/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä itsellään ei ole mitään henkisiä ongelmia pituutensa kanssa niin miksi ei. Minua pari senttiä pidempi.

Se vaan on näin miehen näkökulmasta jotenkin aika nöyryyttävää olla aina kaikkia lyhyempi. Hävettää välillä kun kaupungilla vastaan tulevat ala-aste ikäisetkin saattaa olla saman pituisia ja jotkut jopa pidempiä.

Nykyään kyllä olen paljon enemmän sinut asian kanssa kuin nuorempana koska eihän sille mitään tietenkään voi, eikä valittamiset auta mitään.

Minä lopetin pituuskasvuni 12 vuotiaana ja jäin 149 cm pieneksi. Ja muutoinkin olen petit kokoinen, esim hartiat on ja lantio hyvin kapea ja siro, kaikki minussa on siroa paitsi isot, täyteläiset huulet ja isot silmät.

Vierailija
27/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin pituuskasvuni 12 vuotiaana ja jäin 149 cm pieneksi. Ja muutoinkin olen petit kokoinen, esim hartiat on ja lantio hyvin kapea ja siro, kaikki minussa on siroa paitsi isot, täyteläiset huulet ja isot silmät.

Piti sanoa; ota pieni nainen. Kyllä meitäkin on!!

Vierailija
28/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä - mutta jos on noin lyhyt, niin kannattaa kiinnittää huomiota painoonsa, ettei ole pieni ja pyöreä vrt. lyhyet naiset.  Kannattaa laittaa itseään sekä olla sopivasti itsevarma.

Yksi hyvällä tavalla itsevarma, ja melko komeakin, mies jäänyt mieleen töistä  - oli todella lyhyt, mutta oikein paistoi hänestä positiivisesti se, että hyväksyi itsensä sellaisena kuin on ja oli oma itsensä.

Vierailija
29/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti sanoa; ota pieni nainen. Kyllä meitäkin on!!

Selvä!

Otan sinut!

Vierailija
30/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa alle 165-senttisen miehen kanssa. Olen itse n. 167 cm. Olin myös häntä painavampi. Seksuaalisesti suhde oli erittäin tyydyttävä. Erosimme ystävinä syistä, jotka kuuluvat vain meille itsellemme.

Olen todella onnellinen, että sain kokea tuon romanssin.

N41

Vierailija
31/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 162, joten ei olisi tuo pituus mikään ongelma.

Vierailija
32/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Hollywood -tähtien pituuksia; monet todella lyhyitä ja heillä on jopa mallimittaisia tyttöystäviä ja vaimoja.

Ja poliitikoita, myös pressoja ja isoja liikemiehiäkin riittää - mieti vain itänaapuriakin.

Hoikkuus pidentää, ei kuitenkaan mikään anorektikkous ole hyvä - samoin se, jos vaatteen ylä- ja alaosa ovat samanväriset, myös piilokorkoja miesten kengissä. Googlaa asiasta englanniksi.

Vierailija
33/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noitahan tulee joka päivä vastaan.

Itse olen 167 cm lättäkengillä ja joka päivä kauppareissulla tulee mua lyhyempiä kantasuomalaisia vastaan.

Eli lyhyitä miehiä on yllättävän paljon.

No jos keskipituus on 175 niin puolet miehistä on sitä lyhyempiä.

Vierailija
34/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuden puolesta kyllä, 155 on mulla sellainen raja, että en enää niin helposti viehäty. Välillä 155-185, ehkä 190 kaikki ok. 185:kin alkaa olla ei niin komeeta omaan silmään. Olen päälle 160 alle 170 itse.

Vierailija
35/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä - mutta jos on noin lyhyt, niin kannattaa kiinnittää huomiota painoonsa, ettei ole pieni ja pyöreä vrt. lyhyet naiset.  Kannattaa laittaa itseään sekä olla sopivasti itsevarma.

Yksi hyvällä tavalla itsevarma, ja melko komeakin, mies jäänyt mieleen töistä  - oli todella lyhyt, mutta oikein paistoi hänestä positiivisesti se, että hyväksyi itsensä sellaisena kuin on ja oli oma itsensä.

Pidän kyllä kunnostani ja hygieniastani huolta.

Olen myös nykyään paljon itsevarmempi kuin ennen, en siis ulospäin ainakaan näyttäydy (käsittääkseni) mitenkään epävarmalta. Mutta kuten aikaisemmin mainitsin, niin ei siitä oikein mihinkään pääse, että se on vähän nöyryyttävää olla joitakin lapsiakin lyhyempi :D

Vierailija
36/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Hollywood -tähtien pituuksia; monet todella lyhyitä ja heillä on jopa mallimittaisia tyttöystäviä ja vaimoja.

Ja poliitikoita, myös pressoja ja isoja liikemiehiäkin riittää - mieti vain itänaapuriakin.

Hoikkuus pidentää, ei kuitenkaan mikään anorektikkous ole hyvä - samoin se, jos vaatteen ylä- ja alaosa ovat samanväriset, myös piilokorkoja miesten kengissä. Googlaa asiasta englanniksi.

Mua taas lyhyehkönä, mutta melko normaaalina naisena viehättää lyhyissä miehissä jotenkin se kuinka hartiat näyttävöt usein suhteettoman leveiltä. Todellakin ja vielä jos on itsevarma tyyppi, ilmoittaudun jonoon!

Vierailija
37/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulet - sitä vähemmän ihmiset kiinnittävät huomiota ulkonäköön. Siksi kannattaa panostaa itsensä hyväksymiseen ja itsensä kehittämiseen parisuhdettakin ajatellen.  Terve ja siisti ulkonäkö on plussaa kaikille.

Vierailija
38/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä, mutta voisin kuvitella että se hollywood tähteys saattaa vaikuttaa asiaan aika merkittävästi :D

Vierailija
39/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki lyhyet ole pyöreitä.

Minä olen hyvin lyhyt mutta myös hoikka, urheilen4-5 krt viikossa. Kyllä elämäntavat vaikuttaa ei pituus.

Vierailija
40/169 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noitahan tulee joka päivä vastaan.

Itse olen 167 cm lättäkengillä ja joka päivä kauppareissulla tulee mua lyhyempiä kantasuomalaisia vastaan.

Eli lyhyitä miehiä on yllättävän paljon.

Itsestä taas tuntuu että olen melkeimpä aina kaikkia (naisiakin) lyhyempi.

Hyvin harvoin tulee tilannetta jossa ei joutuisi katselemaan muita ylöspäin

Itse ei aina hahmota oikein toisen pituutta okein, jos kyseessä hyvin samanmittaisit ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme