Kykenisitkö seurustelemaan 165cm miehen kanssa?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noitahan tulee joka päivä vastaan.
Itse olen 167 cm lättäkengillä ja joka päivä kauppareissulla tulee mua lyhyempiä kantasuomalaisia vastaan.
Eli lyhyitä miehiä on yllättävän paljon.
Itsestä taas tuntuu että olen melkeimpä aina kaikkia (naisiakin) lyhyempi.
Hyvin harvoin tulee tilannetta jossa ei joutuisi katselemaan muita ylöspäinItse ei aina hahmota oikein toisen pituutta okein, jos kyseessä hyvin samanmittaisit ihmiset.
Tämä on kyllä totta myös
Miehen pituushan ei onneksi korreloi mitenkään sen kaikkein tärkeimmän osan pituuden kanssa.
Olen naimisissa hänen kanssaan. Olemme tasan saman pituisia 😘.
Vierailija kirjoitti:
Toki.
Ei se koko vaan sivistys.
Näinpä! Eipä se paljoa auta jos on kauhea m*lkku vaikka olis miten 190cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki.
Ei se koko vaan sivistys.
Näinpä! Eipä se paljoa auta jos on kauhea m*lkku vaikka olis miten 190cm pitkä.
190 cm pitkä mulkku auttaa kyllä jo aika paljon, vaikka luonne olisikin hieman haasteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pituushan ei onneksi korreloi mitenkään sen kaikkein tärkeimmän osan pituuden kanssa.
Luoja ei valitettavasti suonut minulle mitään kovin hääppöistä pituutta minkään osan suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"miehen"
Ebin juttu
Olen huomannut, että vaikka itse olen vain vajaa 160 pitkä niin en vain kiinnostu lyhyistä miehistä, eli vastaus on en seurustelisi. Ja joku sanoi, että pitkiä miehiä ei ole niin mukava halata, mutta minusta juuri pitkät miehet on parhaita halattavia, kun tuntuu että he on täysin ympärillä "suojaamassa". Mutta pituus on vain yksi tekijä ja jos olisi kyseessä muuten täydellinen yksilö niin voisin kyllä varmasti seurustella lyhyenkin miehen kanssa.
Kyllä, jos vain kemiat kohtaa.
Olen itse 158.
Varmaan voisin jos korviani myöten rakastuisin. Mutta kyllö tuo pituus on asia, joka vaikuttaa erittäin paljon kiinnostumisen heräämiseenkin. Minua ei vain kiinnosta itseäni lyhyemmät miehet seksuaalisesti, en muista koskaan kiinnostunut kenestäkään.
Itse olen 171 ja korkkareilla 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voisin jos korviani myöten rakastuisin. Mutta kyllö tuo pituus on asia, joka vaikuttaa erittäin paljon kiinnostumisen heräämiseenkin. Minua ei vain kiinnosta itseäni lyhyemmät miehet seksuaalisesti, en muista koskaan kiinnostunut kenestäkään.
Tämä on varmaan aika yleinen mielipide, kun ei kukaan ikinä ole kiinnostusta osoittanut.
Onhan se ensivaikutelma aika tärkeä juttu kuitenkin.
En. Olen itse 161cm ja haluan käyttää korkkareita ja haluan että mies on silloinkin pitempi .
En ihastu huonoon vaan hyvään.
Miksi siis miettisin jotain pätkiä?
Kyllä ja helposti, eipä mieheni tuosta pidempi ole.
Itse 155cm.
Hyvää tässä on myös se, että pystyn lainaamaan hänen vaatteitaan jos niin tahdon. Eikä tarvitse suudellessa ja halaillessa olla niska ojossa varpaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan aika yleinen mielipide, kun ei kukaan ikinä ole kiinnostusta osoittanut.
Onhan se ensivaikutelma aika tärkeä juttu kuitenkin.
Naiset osoittaa kiinnostusta vain alfoille eikä kaikki edes niille, objektina olon vaikeutta.
Todellakin! Ihan täydellinen pituus, kun itse olen 163. Oman kokoinen on parhaan kokoinen. Muut voivat pitää pitkät.
Jos olisi muuten juuri sellainen mitä miehestä haen, niin kyllä. Tosin olen itse 174 cm, kengät jalassa vähintään 178. Joten en ole varma haluaisiko mies sitten olla minun kanssani.
Mutta pitäähän ihmisessä olla jotakin, että päätyy tähdeksi.