Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kykenisitkö seurustelemaan 165cm miehen kanssa?

Vierailija
30.01.2020 |

Kykenisitkö seurustelemaan 165cm miehen kanssa?

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En tykkää hobiteista. Miehen pitää olla miehen kokoinen, eikä mikään puutarhatonttu.

Mikä on "miehen kokoinen"?

Eikö mies ole mies niin kauan kun munat löytyy

Alle 175 pituiset mitataan neuvolassa.

No jos ei tiedä omaa pituuttaan niin kyllä ne pidemmätkin tulevat isät mitataan, että voidaan arvioida lapsen tulevaa kasvua.

Vierailija
162/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miehen on oltava vähintään minun kanssa saman pituinen eli 172 senttinen. 165 senttistä kitukasvuista lilliputti kääpiötä en huolisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä.

N 167cm

Ja hei eikö tää keskustelu käyty jo?

Oli se gallup joka kertoi yksimielisesti että pituiseni naiset haluavat pituisensa miehen.

Vierailija
164/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin ja Robert Redford on ainoat lyhyet miehet jotka koskaan iskeneet kipinää. Niillä niin valtava karisma ja sex appeal että siinä unohtuu lyhyys kun pikkarit pyörii jaloissa 😊

Vierailija
165/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Vähän jäisi lyhyemmäksi, mutta jos olisi muuten tosi hyvä mies niin mitä muutamasta sentistä. 

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että jos ei ole tosi hyvä mies vaan pelkästään hyvä, niin kelpaa, jos on pitkä?

Vierailija
166/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm pitkä ja pidän enemmän lyhyistä ja kevytrakenteisista miehistä kuin pitkistä ja rotevista.

Vierailija
167/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin, ei mitään ongelmaa.

Mä tykkään, ettei mies ole huomattavasti pidempi vaan samanpituinen tai lyhyempi.

Mitään Napoleon-kompleksia en ole koskaan lyhyillä miehillä havainnut, en kyllä edes tiedä mikä se on?

Joka tapauksessa en ole huomannut lyhyissä miehissä olevan mitään negatiivista, päinvastoin lyhyet miehet on jostain syystä usein kasvoista paremmannäköisiä kuin pitkät...ja ryhdikkäämpiä, ryhdikkyys on tosi viehättävä juttu miehessä.

Ei mulla pitkiäkään miehiä vastaan tietty ole mitään, mutta ne ei vaan henkilökohtaisesti viehätä. 180cm on vielä ok, mutta ei sen yli kyllä..

Mieluummin 165cm kuin 195cm.

Itse olen 175cm (ja käytän paljon korkokenkiä, en tosin ole mitannut minkä pituinen olen milläkin kengillä eli sitä en tiedä) ja geneettisestihän minun ei kannata lisääntyä pitkän miehen kanssa, ettei jälkeläisistä tule ”liian” pitkiä.

Jostain syystä minua viehättää pituusero ennemmin niinpäin, että nainen on miestä pidempi tai sitten ollaan saman mittaisia eli pituuseroa ei ole.

Näyttää jotenkin vaan kauneimmalta niin.

Vierailija
168/169 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
169/169 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos 10 cm pidempi nainen kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan