Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, jos mies painostaa?

Vierailija
30.01.2020 |

Olen ollut ns. suhteessa varatun miehen kanssa pari vuotta. Miehellä avoin suhde avovaimonsa kanssa ja avovaimo tietää minusta. Mies on kosketellut minua tavatessamme ja olen ollut alastomanakin, mutta ikinä en ole miestä alastomana nähnyt saati kosketellut häntä. Nyt kuitenkin viime aikoina hän on vienyt juttua vähän pidemmälle eli samalla, kun koskettelee minua haaroista, siirtänyt minun käteni omiin haaroihinsa alushousujen päälle. En ole tuosta pitänyt, koska tuntunut hyväksikäytöltä. Hän on myös alkanut hinkata itseään alushousuisillaan paljaaseen takamukseeni ja tuosta vähän olin huolissani kuinka pitkälle oikein menossa, etten vain joku päivä ole raskaana vaikkakin hän vakuutellut, ettei siitä ole vaaraa :/ Yhdyntään en hänen kanssaan suostu niin kauan kuin on varattu.

Kysyn siis, että kai minulla on oikeus kieltäytyä, jos en jotakin halua tehdä? Koska, jos olen ottanut käteni pois hänen haaroiltaan ja sanonut, etten tykkää, hän on heti vetäytynyt pois eikä enää koskettele. Samaten en pidä siitäkään, jos itseään hinkkaa minua vasten. En ymmärrä mikä vimma hänellä on tuohon? Tuo tuntuu seksillä painostamiselta :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia olet jonkun ukkomiehen hinkattavana? Kaikkeen sitä voikin alentua.

Vierailija
2/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaa...blaa...blaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen tulee aina totella miestä, oli tilanne mikä tahansa. Eikös isäs ja äitis opettanut, että miehet määrää ja naiset alistuu.

Vai:

Mikähän sua vaivaa kun suostut tuollaiseen? Annat varatun miehen hinkata itseään sinuun, alastomana? Ootsä lapsi?

Vierailija
4/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiko olet?

Vierailija
5/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia olet jonkun ukkomiehen hinkattavana? Kaikkeen sitä voikin alentua.

En haluaisikaan olla. Mutta hän on minun ns. exä. Olen tuntenut hänet jo viisi vuotta, mutta mitään fyysistä meillä ei ole ollut kuin vasta hänen löydettyä toisen. Hän kyllä piiritti minua vapaana ollessaan, mutta koska pelkäsin, löysi uuden. Ja kai vain pitäisi sanoa suoraan, jos en jostakin tykkää.

Vierailija
6/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen tulee aina totella miestä, oli tilanne mikä tahansa. Eikös isäs ja äitis opettanut, että miehet määrää ja naiset alistuu.

Vai:

Mikähän sua vaivaa kun suostut tuollaiseen? Annat varatun miehen hinkata itseään sinuun, alastomana? Ootsä lapsi?

Ei mies ole alasti.

Vierailija
7/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vaihtamaan lääkityksen ja heti

Vierailija
8/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kyllä terve ole. Mitä ihmettä sinä kuvittelet avoimessa suhteessa olevan miehen muuta haluavan kuin seksiä ?

Jossei se kerran sinua kiinnosta niin sanot miehelle heipat ja etsiköön jonkun ketä kiinnostaa

Vierailija
9/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tarvita jotain muuta apua kuin pelkän palstan otaaksesi elämäsi haltuusi.

Vierailija
10/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisikaan olla. Mutta hän on minun ns. exä. Olen tuntenut hänet jo viisi vuotta, mutta mitään fyysistä meillä ei ole ollut kuin vasta hänen löydettyä toisen. Hän kyllä piiritti minua vapaana ollessaan, mutta koska pelkäsin, löysi uuden. Ja kai vain pitäisi sanoa suoraan, jos en jostakin tykkää.

No se selittää kaiken. Kyllähän toki exän kanssa on ihan pakko olla.

Vierailija
11/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä saakin lukea.

Vierailija
12/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Juttelepa asiasta isäsi tai äitisi kanssa.

Vierailija
13/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä kyllä terve ole. Mitä ihmettä sinä kuvittelet avoimessa suhteessa olevan miehen muuta haluavan kuin seksiä ?

Jossei se kerran sinua kiinnosta niin sanot miehelle heipat ja etsiköön jonkun ketä kiinnostaa

En tietenkään varma ole onko avoimessa suhteessa. Mutta avovaimo tietää minusta ja siitä päättelen. Avovaimoaan en ole koskaan tavannut. Ja teemme muutakin yhdessä kuten laitamme yhdessä ruokaa ilmaan mitään seksuaalisia virityksiä ja käymme myös elokuvissa, kävelyllä ym. Eli ei suhteemme ole täysin seksiä.

Vierailija
14/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis.. Ymmärsinkö ihan väärin vai mitä, mutta pelkäätkö sinä tulevasi RASKAAKSI siitä jos äijä hieroo peenistään ahteriasi vasten?? :DD 

(trollihan tämä toki on, mutta kysynpä nyt silti niin saa aloittaja jotain puuhaa päiväänsä)

Vierailija
15/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis.. Ymmärsinkö ihan väärin vai mitä, mutta pelkäätkö sinä tulevasi RASKAAKSI siitä jos äijä hieroo peenistään ahteriasi vasten?? :DD 

(trollihan tämä toki on, mutta kysynpä nyt silti niin saa aloittaja jotain puuhaa päiväänsä)

En ole trolli. Eikö tuosta muka sitten voi tulla raskaaksi?

Vierailija
16/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen sairas novelli tuo aloitus oli? Tulee joku pedo juttu mieleen. 

Vierailija
17/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla tosiaan periaate, etten yhdyntään suostu, koska en halua antaa itsestäni aivan kaikkea. En nimittäin halua olla klassinen tapaus, että tehtyään "sitä" tarpeeksi kanssani joku päivä mies jättääkin minut.

Vierailija
18/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli. Eikö tuosta muka sitten voi tulla raskaaksi?

Porvoossa tuo on ehkä mahdollista.

Vierailija
19/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spruits! Päivää.

Vierailija
20/23 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen sairas novelli tuo aloitus oli? Tulee joku pedo juttu mieleen. 

Ei ole sellainen eli aikuinen olen, mutta muistuttaa kyllä tuo käden siirtäminen haaroilleen jotain pedo aiheista elokuvaa ja siksi tullutkin hyväksikäytetty olo.