Mitä kasvorasvaa käytät +40v?
Itse käyttänyt aina vain perusvoiteita mutta ehkä olisi aika alkaa ehkäistä ryppyjä tai hoitaa niitä. Vinkkejä tarvitsen
Kommentit (71)
Minulla punoittava sekaiho, nenä ja otsa rasvoittuvat päivän mittaan kovasti. Siksi olen päätynyt seerumi + mahdollisimman kevyt voide -yhdistelmään. Tällä hetkellä käytössä Ordinaryn Marine Hyaluronics ja Originsin Zero oil oil‑free moisture lotion. Ei pidä mattapintaisuutta niin hyvin kuin haluaisin, seuraavaksi pitänee hankkia suosikkini Clarinsin Hydra-Matte lotion. Myös Caudalien Vinosource-sarjan mattaava voide miellytti, mutta sitä ei taida Suomesta kaupoista saada.
Kesällä käytän usein vain hoitonestettä ja kevyintä mahdollista seerumia + aurinkosuojaa, ei mitään rasvoja.
Yöksi tuhdimmat voiteet. Ikää 45 vuotta
Nivea, joskus kokeilin jotain anti-wrinklenäytettä, ja iho turposi oudosti.
Perusvoide on sekin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin Atopik-kauravoidetta, päivisin The Ordinary kosteuvoidetta ja sen päällä sk30/50 sävytettyä aurinkovoidetta (paitsi ihan talvella.) Satunnaisesti retinoliseerumia.
Atopikin kaura-kosteusneste on tehnyt suorastaan ihmeitä pintakuivalle iholleni. Ei enää hilseile.
Ryppyjä ei saa pois millään voiteella, mutta kosteutettu iho on toki kauniimpi ja meikki asettuu nätisti.
N48
Mikä on tuo kaura-kosteusneste? En löytänyt Atopikin valikoimasta.
The Ordinary tuotteet, hyviä ja halpoja. Tyttäreni tuo myös Etelä-Koreasta ihonhoito tuotteita, joululahjaksi sain Royal Black Snail voidetta luxusta purkista.
En mitään yleensä, joskus niveaa. Kasvovettä käytän päivittäin, meikkejä juurikaan en.
Minulla on erinomainen iho sekä ruokavalio, yöunet ym kunnossa.
T. N68v
Cerave ja Decubal apteekista. Imeytyy hyvin ja tuntuvat jopa vähän toimivan. Aika riittoisia moniin verrattuna. Cerave:ssa suojakerroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin vuoden ajan olen laittanut yöksi puhdasta sheavoita kasvoihin, ja juonteet ovat madaltuneet. Otsan syvät näkyvät uurteet enää hiuksen hienoja. Itsellä siis rutikuiva iho, joten sheavoista löytyi viimein tarpeeksi rasvainen kosteuttaja.
Mistä tuota puhdasta sheavoita saa? Millä nimellä on ja paljonko maksaa?
Ruohonjuuresta saa Nilotica-sheavoita, noin 20e purkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin vuoden ajan olen laittanut yöksi puhdasta sheavoita kasvoihin, ja juonteet ovat madaltuneet. Otsan syvät näkyvät uurteet enää hiuksen hienoja. Itsellä siis rutikuiva iho, joten sheavoista löytyi viimein tarpeeksi rasvainen kosteuttaja.
Mistä tuota puhdasta sheavoita saa? Millä nimellä on ja paljonko maksaa?
Ruohonjuuresta saa Nilotica-sheavoita, noin 20e purkki.
Minä tilasin limepop.fi.
Miten voi olla niin pihalla, ettei tiedä, minkä merkkistä kasvovoidetta käyttää?