Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kasvorasvaa käytät +40v?

Vierailija
28.01.2020 |

Itse käyttänyt aina vain perusvoiteita mutta ehkä olisi aika alkaa ehkäistä ryppyjä tai hoitaa niitä. Vinkkejä tarvitsen

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkinrasvaa ja jos se on loppu niin sitten kissanrasvaa.

Ennen pantiin mirrit multaan, nyt ne lyödään Suvikultaan. Suvikulta on uusin kasvorasva jota saa ainakin Sokokselta,valmistaja L'oreal.

Vierailija
42/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettipäivävoidetta, kevyt Nivea tai Lumene oliskohan hinta n 5€. Muuta en tarvitse. Kaikki ns "kalliit laatumerkit" tekee mulle näppyjä ja punoitusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen pantiin mirrit multaan, nyt ne lyödään Suvikultaan. Suvikulta on uusin kasvorasva jota saa ainakin Sokokselta,valmistaja L'oreal.

Vanha...ei kun vanHIN vitsi. Ei vaan jaksa naurattaa.

Vierailija
44/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin Revitalift,  silloin ostan kun on tarjouksessa. Sopii minun iholle. Ryppyjen tuloa ei voi estää millään voiteella ja miksi pitäisi?

Vierailija
45/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha...ei kun vanHIN vitsi. Ei vaan jaksa naurattaa.

Tuota rasvaahan saa suhteellisen edullisesti,valmistetaan Kattivaaran margariinitehtaalla.

Vierailija
46/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän apteekin perusvoidetta. Siihen päälle kookosöljyä välillä.

Minulla on kallista, kosteuttavaa silmänympärysvoidetta, mutta en tiedä, onko siitä erityisesti apua. :)

Vierailija
47/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lorealin Revitalift,  silloin ostan kun on tarjouksessa. Sopii minun iholle. Ryppyjen tuloa ei voi estää millään voiteella ja miksi pitäisi?

En ajattele, että ryppyjen tulon voi estää tai että ikääntymistä voi hidastaa. Mutta jos löytää hyvän kosteusvoiteen, niin iho tietysti näyttää vähän paremmalta.

-ei ap-

Vierailija
48/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mossa. Ainoa voide, joka ei aiheuta allergista reaktiota silmiin. Ikää 43. Ruttuja on. 

Vierailija
49/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoidetta tarvittaessa.

Jos on joku kuiva kohta niin sitten sheavoita.

Vierailija
50/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän La Prairien Pearl Infusion seerumia joka on auttanut häivyttämään poskipäiden punoituksen. Tämän lisäksi saman firman Skin Caviar päivävoide ja Eucerinin UV suoja (SPF 30 talvella ja 50 kesällä).

Yöksi laitan Estee Lauderin Advanced Night Repair seerumia.

Vierailija
51/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut noita Korean ihmeitä? Olen ajatellut että pitäisikö kokeilla noita etanan lima voiteita.

Vierailija
52/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuoden ajan olen laittanut yöksi puhdasta sheavoita kasvoihin, ja juonteet ovat madaltuneet. Otsan syvät näkyvät uurteet enää hiuksen hienoja. Itsellä siis rutikuiva iho, joten sheavoista löytyi viimein tarpeeksi rasvainen kosteuttaja.

Vierailija
53/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talla hetkella kaytossa Lumenen silmanymparysvoide, Elisabeth Ardenin paivavoide (en muista mika sen nimi on) ja Lumenen yovoide. 

Olen kuullut etta noi Lidlin tuotteet on testeissa koettu ihan yhta hyviksi kuin kalliimmat merkkivoiteet.

Uskoisin etta kunhan ylipaataan rasvaa naamaansa niin ei ole niin paljon valia etta minka merkkista rasvaa kayttaa. 

Vierailija
54/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään kokemuksia Elisabeth Ardenin Eigtt Hour -rasvasta? Kannattaako ostaa?

Vierailija
55/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään kokemuksia Elisabeth Ardenin Eigtt Hour -rasvasta? Kannattaako ostaa?

Mulla nayttaa olevan tuo EA:n Eight Hour kasirasvana, on tosi kosteuttava ja kosteuttaa pitkakestoisesti. 

Voi olla etta mun kasvovoide on samaa sarjaa, ainakin voide pitaa kasvojen ihon pehmeana koko paivan.  

Vierailija
56/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin Atopik-kauravoidetta, päivisin The Ordinary kosteuvoidetta ja sen päällä sk30/50 sävytettyä aurinkovoidetta (paitsi ihan talvella.) Satunnaisesti retinoliseerumia.

Atopikin kaura-kosteusneste on tehnyt suorastaan ihmeitä pintakuivalle iholleni. Ei enää hilseile.

Ryppyjä ei saa pois millään voiteella, mutta kosteutettu iho on toki kauniimpi ja meikki asettuu nätisti.

N48

Vierailija
57/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on kerran. Hyvin rasvainen ja tuoksuva. En laittaisi kasvoille. Huulirasvana ei myöskään erikoinen.

Vierailija
58/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vuoden ajan olen laittanut yöksi puhdasta sheavoita kasvoihin, ja juonteet ovat madaltuneet. Otsan syvät näkyvät uurteet enää hiuksen hienoja. Itsellä siis rutikuiva iho, joten sheavoista löytyi viimein tarpeeksi rasvainen kosteuttaja.

Mistä tuota puhdasta sheavoita saa? Millä nimellä on ja paljonko maksaa?

Vierailija
59/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkaa tai Lidlin Cieniä jos pitää itse ostaa. Päivällä päivävoidetta, yöksi yövoidetta. Joskus on silmänympärysvoide erikseen, joskus ei.

Siskoni antaa mulle muutaman kerran vuodessa Vichyn tai La Roche Posayn tuotteita, saa niitä työnsä puolesta. En ole huomannut eroa naamassani niinä kausina kun näitä merkkituotteita käytän, joten en jaksa uskoa että "laadusta" kannattaisi tässä kohtaa maksaa. Käytän ylimääräiset rahani mieluummin muuhun hyvinvointiin.

Vierailija
60/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteetonta perusvoidetta, johon tarvittaessa sekoitan kasvirasvoja (manteliöljy, kookosrasva jne).

Sheavoita myyvät ekokaupat, kuten Ruohonjuuri. Tunnetaan myös nimellä karitevoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi