Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset väittävät osaavansa helposti miesten työt?

Vierailija
28.01.2020 |

Mutta sitten kuitenkin ostavat nämä palvelut tai pyytävät isää /ystävä miestä avuksi ?
Sitten kuitenkin suuttuvat jos mies ulkoistaa kotitöitä.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat rakentaneet maailman. Helppoahan se on naisten heilutella käsiään ja leukojaan

Kyllähän me naiset ollaan tämä maailma rakennettu. Täällä ei ole yhtään ihmistä ilman naisia. Miehet on naisten lapsia. Nainen on ihmisen prototyyppi. Mies....no virhekappale. Paraskaan ei voi aina onnistua.

Jos mies osaa jonkun asian, niin sen osaa kuka vaan.

Laita mies asialle ja korjaa itse asia perästä.

Mies ei osaa edes omia lapsiaan tehdä. Se jos joku on onnetonta ja avutonta. Hävettäisi kyllä olla mies kun vapaamatkustaa sellaisessa asiassa. Nainen joka on muka heikko on koko maailman luoja.

No harjoituskappale ainakin ja nainen sitten parannettu painos pienen harjoittelun jälkeen!

Vierailija
22/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalosta: mitkä ihmeen miesten työt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä oppii ja aika moni nainen nykyään sisustaa ihan keskenään sitä asuntoa. Naisia lisäksi kiinnostaa enemmän, että jälki on hyvää, kun miehille riittääjuostenkustu ratkaisu, kunhan se kestää ja toimii.

Eli jos tyttäresi pyörän rengas puhkeaisi niin vaihtaisit uuden tilalle jos saisit aikaa viikon? vai veisitkö korjaajalle?

Mihin nainen viikon tarvitsee? Ai kun mieheltä vie viikko - 30 vuotta vaihtaa rengas niin nainenkin tarvitsee saman ajan? Haloo nainen tekee IHMISEN 9KK ajassa, kai nyt hitto yksi rengas vaihtuu käden käänteessä.

Miksi en ole koskaan nähnyt naisen tekemänä pyörän renkaanvaihtoa tai edes kuullut tutuilta? ainoastaan netissä naiset tekee näin.

ap

Pyörän renkaanvaihto? Et ehkä ole kuullut naisen kertovan sellaisesta, koska sitä ei pidetä kovin ihmeellisenä.

Koitin googlata juttua/ videota , jossa kerrotaan naisen vaihtaneen pyörän renkaan. en onnistunut, voisitko auttaa.? 

ap

Tienaan vuodessa 85 000 e, joten maksan ihan mielelläni pyörän renkaiden huoltamisesta sekä monesta muustakin asiasta, on kyseessä sitten "miesten" tai "naisten" työ. Mutta jos kokisin pyöräilyn jotenkin rakkaaksi harrastuksekseni sekä pyörien rassailun, toki tekisin sen itse. Olen kyllä paikannut renkaan itse. Toisaalta minun pyörääni ei ole tarvinnut vaihtaa rengasta koskaan. Joskus on pitänyt huollossa etsiä jotain mysteerivikaa aina hiljalleen tyhjenevästä renkaasta. 

Öljyän terassin itse, avaan tarvittaessa viemäritukoksen/hajulukon, ruuvaan, poraan, maalaan, vaihdan polttimot ja olen myös asentanut lamppuja kattoon/pois katosta. 

Vierailija
24/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kantoi sänkysi ja sohvasi asuntoosi? entä uuden jääkaapin kun vanha 

hajosi? Kuka juoksi polkupyörävarkaan perään? Kuka poisti purkan ulkooven lukosta?

Vierailija
25/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse yksin asun omakotitalossa maaseudulla. Traktorilla ja käsin kolalla pihat puhtaaksi lumesta. Auton kaikenlainen fiksailu ja laittaminen onnistuu, olenhan valmistunut mekaanikoksi vaikken niitä hommia enää teekkään. Jos talosta lamppu sammuu, vaihdan sen itse. Jos putket jäätyy(oma kaivo), ne sulatetaan. Puut pilkon itse käsin ja kannan liiteristä sisälle. Talon ja saunan lämmitän. Paljon ei tule mieleen mistä en olisi yksinäni selvinnyt, paitsi kun kaivon pumppu hajosi, siihen pyysin ammattilaisen avuksi.

N27

Vierailija
26/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat rakentaneet maailman. Helppoahan se on naisten heilutella käsiään ja leukojaan

Kyllähän me naiset ollaan tämä maailma rakennettu. Täällä ei ole yhtään ihmistä ilman naisia. Miehet on naisten lapsia. Nainen on ihmisen prototyyppi. Mies....no virhekappale. Paraskaan ei voi aina onnistua.

Jos mies osaa jonkun asian, niin sen osaa kuka vaan.

Laita mies asialle ja korjaa itse asia perästä.

Mies ei osaa edes omia lapsiaan tehdä. Se jos joku on onnetonta ja avutonta. Hävettäisi kyllä olla mies kun vapaamatkustaa sellaisessa asiassa. Nainen joka on muka heikko on koko maailman luoja.

Sinäkin, kultapieni hapentuhlaaja, olet olemassa vain isäsi orgasmin ansiosta. 

Vierailija
27/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hajosi? Kuka juoksi polkupyörävarkaan perään? Kuka poisti purkan ulkooven lukosta?

Meillä mies on sen verran fiksu, että juoksee nistiä pyörävarasta karkuun.

Eikös ole ihanaa, että on edelleen ammatteja, joihin naiset eivät niin sankoin joukoin hakeudu (jakeluauton kuljettajat ja apumiehet, muuttomiehet tms vaikka olen kyllä naisiakin niissä hommissa nähnyt). Mikä valitus siitäkin tulisi, että nyt naiset vievät nekin työt.

Vierailija
28/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tehneet kaikki maailman ihmiset, sut mukaanlukien. 

Vierailija
29/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse yksin asun omakotitalossa maaseudulla. Traktorilla ja käsin kolalla pihat puhtaaksi lumesta. Auton kaikenlainen fiksailu ja laittaminen onnistuu, olenhan valmistunut mekaanikoksi vaikken niitä hommia enää teekkään. Jos talosta lamppu sammuu, vaihdan sen itse. Jos putket jäätyy(oma kaivo), ne sulatetaan. Puut pilkon itse käsin ja kannan liiteristä sisälle. Talon ja saunan lämmitän. Paljon ei tule mieleen mistä en olisi yksinäni selvinnyt, paitsi kun kaivon pumppu hajosi, siihen pyysin ammattilaisen avuksi.

N27

Kuinka monen naisen sadasta uskot pystyvän samaan?

Vierailija
30/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä oppii ja aika moni nainen nykyään sisustaa ihan keskenään sitä asuntoa. Naisia lisäksi kiinnostaa enemmän, että jälki on hyvää, kun miehille riittääjuostenkustu ratkaisu, kunhan se kestää ja toimii.

Eli jos tyttäresi pyörän rengas puhkeaisi niin vaihtaisit uuden tilalle jos saisit aikaa viikon? vai veisitkö korjaajalle?

Mihin nainen viikon tarvitsee? Ai kun mieheltä vie viikko - 30 vuotta vaihtaa rengas niin nainenkin tarvitsee saman ajan? Haloo nainen tekee IHMISEN 9KK ajassa, kai nyt hitto yksi rengas vaihtuu käden käänteessä.

Miksi en ole koskaan nähnyt naisen tekemänä pyörän renkaanvaihtoa tai edes kuullut tutuilta? ainoastaan netissä naiset tekee näin.

ap

Pyörän renkaanvaihto? Et ehkä ole kuullut naisen kertovan sellaisesta, koska sitä ei pidetä kovin ihmeellisenä.

Koitin googlata juttua/ videota , jossa kerrotaan naisen vaihtaneen pyörän renkaan. en onnistunut, voisitko auttaa.? 

ap

Mulla on hommana huomenna, tuutko kattomaan? Vaihdan samalla pari pinnaa kun niitä oli mennyt poikki.

Vierailija
31/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily autottomuuden vaihtoehtona ei ole tyypilliselle sinkkunaiselle sekään ihan halpaa: fillarin vuosihuolto 100€, kesä/talvirengasruljanssi 70€, kumin puhkeamisiset 50€ ja muut yllättävät korjauskulut 200€, kaluston uusimiskulut 100€/ vuosi(uusi pyörä 10v. välein) yht. 540€/v.

Vierailija
32/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitäkään. Minä en osaa edes naisten töitä.

Teen pahaa ruokaa (verrattuna siihen mitä mies tekee) ja siivoankin vähän juostenkusten. Kattolamput asennan näppärämmin ja tehokkaammin, mutta se nyt ei ole mikään työ.

En siis osaa oikein kenenkään töitä. Meitäkin on, jotka sen myöntävät.

Vierailija
33/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tehneet kaikki maailman ihmiset, sut mukaanlukien. 

Alkusiemen tulee aina mieheltä. Oletko nukkunut peruskoulussa?

Vierailija
34/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Johtuisiko siitä, että tuttavapiirisi koostuu urpoista bensalenkkareista?

Vierailija
35/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on sen verran fiksu, että juoksee nistiä pyörävarasta karkuun.

Eikös ole ihanaa, että on edelleen ammatteja, joihin naiset eivät niin sankoin joukoin hakeudu (jakeluauton kuljettajat ja apumiehet, muuttomiehet tms vaikka olen kyllä naisiakin niissä hommissa nähnyt). Mikä valitus siitäkin tulisi, että nyt naiset vievät nekin työt.

Jakeluautonkuljettajanainen täältä huutelee! Monen monen monen monta jääkaappia, pesukonetta, sohvaa, sänkyä kannettu ties minkälaisia kierreportaita ties kuinka korkeisiin taloihin. Onhan noita harjoittelijoita apuna ollut ja välillä on ihan sääliks käynyt poikaparkoja kun on selkää valitettu jo ensimmäisessä kerroksessa. Poika on hyvä ja lähtee johonkin muuhun hommaan tai hankkii vähän asennetta, näissä hommissa ei kivutonta päivää näy.

Vierailija
36/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonekalujen ja kodinkoneiden kohdalla me on otettu kuljetus- ja asennuspalvelut. Se on ihan järkevää. Polkupyörävarasta en ole ikinä nähnyt eikä pyöriä ole varastettu. Kuka sen purkan on lukkoon laittanut ja miten usein sellaista sinulle tapahtuu?

Vierailija
37/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräily autottomuuden vaihtoehtona ei ole tyypilliselle sinkkunaiselle sekään ihan halpaa: fillarin vuosihuolto 100€, kesä/talvirengasruljanssi 70€, kumin puhkeamisiset 50€ ja muut yllättävät korjauskulut 200€, kaluston uusimiskulut 100€/ vuosi(uusi pyörä 10v. välein) yht. 540€/v.

Olen sinkkunainen ja on sekä auto että pyörä. Molempiin ostan tarvittavat huoltopalvelut. Pyrin pitämään molemmat sen verran uusina malleina, ettei mitään jatkuvaa rassausta ole, ellei tapahdu jotain odottamatonta. Olen ulkoistanut myös siivouksen. Ja rahaa jää silti säästöön. 

Vierailija
38/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mulla on hommana huomenna, tuutko kattomaan? Vaihdan samalla pari pinnaa kun niitä oli mennyt poikki.

Jos asut Mikkelissä. Pistä video youtubeen niin saat maailmanlaajuisen suosion naisilta :)

Vierailija
39/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fillarin vuosihuolto pari euroa (työkalut ja ketjuöljy kestää aika kauan), renkaanvaihto 8€ (renkaan hinta), kumin puhkeaminen alle euron (paikkasarjasta riittää moneen), yllättävät korjauskulut uuden osan hinnan verran, ja edellinen pyöräni kesti 24 vuotta.

Vierailija
40/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En väitäkään. Minä en osaa edes naisten töitä.

Teen pahaa ruokaa (verrattuna siihen mitä mies tekee) ja siivoankin vähän juostenkusten. Kattolamput asennan näppärämmin ja tehokkaammin, mutta se nyt ei ole mikään työ.

En siis osaa oikein kenenkään töitä. Meitäkin on, jotka sen myöntävät.

Riittää, että osaa työtä, mistä maksetaan ja maksaa muille sitten niistä mitä ei itse osaa/ehdi/halua tehdä. Eli samalla meiningillä mennään täällä.