Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset väittävät osaavansa helposti miesten työt?

Vierailija
28.01.2020 |

Mutta sitten kuitenkin ostavat nämä palvelut tai pyytävät isää /ystävä miestä avuksi ?
Sitten kuitenkin suuttuvat jos mies ulkoistaa kotitöitä.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina itse ja miehiä ketuttaa.

Vierailija
2/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat miesten työt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan tehdä meillä kaikki työt (mm maalaan ja tapettiin ja siivoan auton, hakkaan naulat) mutta on paljon hommia, joista mies ei selviä.

Vierailija
4/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka suuttuu kotitöiden ulkoistamisesta? Näytä se ihminen. Kunhan ulkoistat ne palkatulle henkilölle etkä äidillesi.

Vierailija
5/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulkoistus kotitöistä tarkoittaa niiden jättämistä naiselle. Sen ihmeen kun näkisi, että joku mies tilaa ja maksaa kotisiivouksen. Se muuten maksaa satasia, auton renkaiden vaihto muutaman kympin.

Vierailija
6/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kinnostaa se, että asiat tulevat tehdyiksi eivätkä jää puheen asteelle. Näin ollen kannattaa mahdollisimman pitkälle osata tehdä itse ja loput ostetaan.

Puoliso on sitten sitä seksiä varten.

Vierailija
7/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä oppii ja aika moni nainen nykyään sisustaa ihan keskenään sitä asuntoa. Naisia lisäksi kiinnostaa enemmän, että jälki on hyvää, kun miehille riittääjuostenkustu ratkaisu, kunhan se kestää ja toimii.

Eli jos tyttäresi pyörän rengas puhkeaisi niin vaihtaisit uuden tilalle jos saisit aikaa viikon? vai veisitkö korjaajalle?

Vierailija
8/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä oppii ja aika moni nainen nykyään sisustaa ihan keskenään sitä asuntoa. Naisia lisäksi kiinnostaa enemmän, että jälki on hyvää, kun miehille riittääjuostenkustu ratkaisu, kunhan se kestää ja toimii.

Eli jos tyttäresi pyörän rengas puhkeaisi niin vaihtaisit uuden tilalle jos saisit aikaa viikon? vai veisitkö korjaajalle?

Mihin nainen viikon tarvitsee? Ai kun mieheltä vie viikko - 30 vuotta vaihtaa rengas niin nainenkin tarvitsee saman ajan? Haloo nainen tekee IHMISEN 9KK ajassa, kai nyt hitto yksi rengas vaihtuu käden käänteessä.

Vierailija
9/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ulkoistus kotitöistä tarkoittaa niiden jättämistä naiselle. Sen ihmeen kun näkisi, että joku mies tilaa ja maksaa kotisiivouksen. Se muuten maksaa satasia, auton renkaiden vaihto muutaman kympin.

Mulla on tuollainen ihme aviomiehenä. Tilasi ja myös maksaa siivoojan kerran viikossa. Ihana mimmi joka hoitaa myös silittäminen. Mieheni tekee aamuaiset ja illalliset, yhdessä käydään kaupassa. Autoasiat hoidetaan huoltolikkeessä. Nykyaikaa.

Vierailija
10/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin nainen viikon tarvitsee? Ai kun mieheltä vie viikko - 30 vuotta vaihtaa rengas niin nainenkin tarvitsee saman ajan? Haloo nainen tekee IHMISEN 9KK ajassa, kai nyt hitto yksi rengas vaihtuu käden käänteessä.

Miksi en ole koskaan nähnyt naisen tekemänä pyörän renkaanvaihtoa tai edes kuullut tutuilta? ainoastaan netissä naiset tekee näin.

ap

Vierailija
11/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskei ne ”miesten työt” kovin vaikeita ole. Kuka hyvänsä osaa ne.

Mitta en ylipäänsä tee kaikkia muitakaan hommia, joita noin sinänsä osaisin tehdä. Mulla on yli satasen tuntipalkka omassa työssäni, niin että mun ei todellakaan kannata käyttää omaa aikaani sellaiseen mitä saa ostettua kympin tunti, ellei siinä siten ole jotain rentouttavaa tms erityistä syytä, miksi vartavasten haluan tehdä itse.

Vierailija
12/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin, teen meillä ne miesten työt, teen myös naisten työt. Jos en tekisi, jäisivät tekemättä. Isä ei ole meillä käynyt koskaan, eikä mitään kaveri miehiä ole. Näin se vaan nyt on.

Vierailija
13/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskei ne ”miesten työt” kovin vaikeita ole. Kuka hyvänsä osaa ne.

Mitta en ylipäänsä tee kaikkia muitakaan hommia, joita noin sinänsä osaisin tehdä. Mulla on yli satasen tuntipalkka omassa työssäni, niin että mun ei todellakaan kannata käyttää omaa aikaani sellaiseen mitä saa ostettua kympin tunti, ellei siinä siten ole jotain rentouttavaa tms erityistä syytä, miksi vartavasten haluan tehdä itse.

Mielestäni todistit väitteeni oikeaksi :)

ap

Vierailija
14/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat rakentaneet maailman. Helppoahan se on naisten heilutella käsiään ja leukojaan

Vierailija
15/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en ole koskaan nähnyt naisen tekemänä pyörän renkaanvaihtoa tai edes kuullut tutuilta? ainoastaan netissä naiset tekee näin.

ap

Pyörän renkaanvaihto? Et ehkä ole kuullut naisen kertovan sellaisesta, koska sitä ei pidetä kovin ihmeellisenä.

Vierailija
16/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos nainen tekee kotona jo kaiken muun, niin ei ole mieheltä liikaa vaadittu, jos odottaa miehen tekevän edes sen. Aika moni sinkkunainen on nuoresta pitäen huoltanut oman pyöränsä.

Vierailija
17/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pyörän renkaanvaihto? Et ehkä ole kuullut naisen kertovan sellaisesta, koska sitä ei pidetä kovin ihmeellisenä.

Koitin googlata juttua/ videota , jossa kerrotaan naisen vaihtaneen pyörän renkaan. en onnistunut, voisitko auttaa.? 

ap

Vierailija
18/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat rakentaneet maailman. Helppoahan se on naisten heilutella käsiään ja leukojaan

Kyllähän me naiset ollaan tämä maailma rakennettu. Täällä ei ole yhtään ihmistä ilman naisia. Miehet on naisten lapsia. Nainen on ihmisen prototyyppi. Mies....no virhekappale. Paraskaan ei voi aina onnistua.

Jos mies osaa jonkun asian, niin sen osaa kuka vaan.

Laita mies asialle ja korjaa itse asia perästä.

Mies ei osaa edes omia lapsiaan tehdä. Se jos joku on onnetonta ja avutonta. Hävettäisi kyllä olla mies kun vapaamatkustaa sellaisessa asiassa. Nainen joka on muka heikko on koko maailman luoja.

Vierailija
19/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse kun haluan ne valmiiksi mielellään tänään, eikä joskus sitten viidestoista päivä!

Vierailija
20/85 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva nainen tekee töitäkään jakkaraa korkeammalla kun mies ne verhotkin ripustaa.