Pihiyden huippu, kerro esimerkki
Omani tässä. Anopulla on wc:ssä sanko mihin pitää kerätä käyttämättä jääneet wc paperit myöhempää käyttöä varten. Eli siis vaikka repeytyneet, ei haittaa vaikka reunassa olisikin vähän sitä ihteään. Sinne se niitä Haisevia papereita säilöö, hyi että kun ällöttävä asiouda siellä. Aina muistuttaa että "muistakaa sitten käyttää sankoa" No ei tod. Käytetä!
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jo aika huono: mun vaimo säästää siten, että jättää jonkun laskun maksamatta ja siirtää vastaavan summan säästötilille. Ei ymmärrä että se lasku joudutaan sitten maksamaan seuraavassa kuussa korkojen kera. Raivos.tuttavaa...
Anna mä arvaan, sun nainen on valittu tekoripsien ja geelikynsien, ruuanlaiton ja pynttäytymisen vuoksi.
"Ihanaa kun nainen on nainen" :DEhkei naiselta puutu eniten älyä, vaan siltä joka sellaisen valitsee :D
"Miehet ei välitä naisen koulutuksesta tai rahoista, kunhan on kaunis ja laiha. Eläkää sen kanssa, uranaiset!!!"
Joo, onnea vaan, nauttikoot nyt siitä naisen ulkonäöstä ja tyhjästä päästä 😁
No eikös se piheyden huippu oo, että piereekin sisäänpäin?
Naapuri ei osallistu muiden kanssa yhteiseen ilotulitteiden ostoon, vaan katselee vaan kiinnostuneena porukassa tulituksen josta ei oo maksanut senttiäkään. Nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttava on laittanut joulukortin joskus josta huomasin että postimerkki oli irrotettu toisesta ja liimattu kiinni sekä vanha kortti pohja johon sitten liimaillut tarroja muista korteista mitä itse varmaan saanut eli lähetetty kortti ei maksanut mitään. Ehkä muutkin huomasi kun muutaman vuoden ei ole korttia tullut. Nyt soittaa pika puhelun sanoo että akku tyhjä ja laittaa puhelimen kiinni joten olen soittanut perään eihän minulla kun on rajaton liittymä hänellä taitaa olla pribeid 🤔. Rahasta hänellä ei ole kiinni ainoa lapsi perinyt vanhempansa ja muutaman tädin mutta todella nuuka. Erään kerran vuosia sitten tulivat kesällä käymään olivat viikon ja kahvi paketti riitti ei tullut mieleenkään kysyä ruoka puolta kun söi monta kertaa päivässä kävi jääkaapilla kunnes totesin ettei tämä ole mikään hotelli sen jälkeen ei ole näkynyt. Puhelut olen harventanut vain Tapanin päivän puheluun hän puhuu vain omia asioitaan vaikka kuusi tuntia eli yksinpuhelua. Mutta jos ei hyödy jostain niin ei pidä yhteyttä niihin ihmisiin. Eli katson että aito ystävyys on molemmin puolin välittämistä eikä niin että käyttää toista hyväksi. No nyt meni asian vierestä mutta alku kumminkin johtaa tähän loppujen lopuksi.
Mikä on "pribeid"?
No sateenkaarikulkue tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punalaputettujen tuotteiden ostaminen
Mikä siinä tekee pahaa? Päinvastoin. Ne tuotteet menisi roskiin jos ei ostettaisi.
Kaikilla ei ole aina paljoa rahaa, niin saa sitten syödä välillä parempaakin, kun ostaa punalaputettuna. Opiskelijat, eläkeläiset, työttömät.
Minulla on varaa ostaa ihan normaalihintaista ruokaa, mutta ostan punalaputettuja, koska hirvittää, että ne menisivät muuten roskiin. Eli jos ilta on jo pitkällä ja hyllyssä pakettikaupalla vaikka laputettua jauhelihaa, niin ostan ja laitan sellaista ruokaa, johon se käy, tai joskus laitan pakkaseenkin.
Eräs pihi ihminen ei osallistunut lainkaan läheisensä hautauskuluihin, ei kiven ostoon, ei kahvitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni säästää kinkun rasvat ja paistaa siinä sitten perunoita tai mitä paistaakaan. No, rasva kuin rasva, mutta silti 🤮.
Tässä ei varmasti ole pihiydestä kyse, vaan siitä mausta. Tulee meinaan tosi hyviä ruokia, kun käyttää tuon rasvan. Olen usein itse tehnyt siitä kastikkeita. Nam.
Pihi henkilö syö vain leipää jonka on saanut ilmaiseksi.
Leivän päällä ei tietenkään ole leikkeitä, nehän maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs pihi ihminen ei osallistunut lainkaan läheisensä hautauskuluihin, ei kiven ostoon, ei kahvitukseen.
Eikö ne mene kuolinpesän varoista? Kuka ne maksoi?
60v Äitini on pihiyden huippu! Hän meinaan AINA säästää pitämällä vanhoja hedelmiä sekä vihanneksia kaapissaannan paremman mielikuvan: täysin nahistuneita lötkö porkkanoita,, kivikovia tennispallo sitruunoita, homeisia omenoita, täysin mustia banaaneja, pilaantuneita, pehmeitä ja ruskeita avokadojalista jatkuu. Rääkyy kun hyeena minulle kun jätän lautaselle pari pientä muru ruokaa tai heitän pois TÄYSIN homehtuneen tuorejuusto purkin. Menee kallista hyvää ruokaa hukkaan!! No, ei sitä täysin pilaantunutta voi enää syödä, anteeksi vaan. Itsepähän omat ruokas ostit! Hän myös suuttuu jos heitän mitään pois, vaikka se olisi syömäkelvotonta. Muutenkin kauheen hankala neuroottinen ihminen, molemmat me ollaan niin kovin itsepäisiä. Vien salaa pilaantuneet ruuat pois roskiin kun käyn vierailulla. Vanhemmat ovat hyvätuloisia, ei mitään ongelmia ostaa ruokaa ymsÄitini ottaa roskista minun pois heittämän homeisen mangon ja sanoo kyllä tätä voi vielä syödä! sitten sylkee pois ja suuttuu MINULLE, koska se ei olekaan kelvollinen ihmisen ruuaksi. :D Isäni on aivan kypsä hänen touhuun. Joskus myös samassa taloudessa ei vedetä vessaa ennen kuin on pissalla käynyt pari kertaa. Joskus myös nähnyt kun äiti haluaa käyttäö sauna pehletin monta kertaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei maksa sitä omaa kahvikuppiansakaan ensitreffeillä.
Mies, joka ei tarjoudu maksamaan kahvikuppia ensitreffeillä. Varsinkaan, jos on itse pyytänyt naisen ulos.
En pysty ymmärtämään miksi ehdotus kahville menosta velvoittaa miehen maksamaan naisen kahvin.
Herrasmies tekee näin. Varsinkin ensitteffeillä.
Mielestäni naisen tulee maksaa ensitreffeillä. Hyviä miehiä maailma ei ole väärällään, ja viimeistään kolmen kympin korvilla naiset huomaavat miten raaka peli hyvistä miehistä käydään ja keille jää pojat paimennettaviksi.
Mikä hiton raaka peli? :D Luuletko tosiaan, että nykyajan naiset kilpailee miehistä? Se on totta, että hyviä ei ole paljon, mutta ei niistäkään kukaan mitää kisaa. Eikä todellakaan elätä :D Niin että mussuta sinä pullasi ensitreffeillä vaan niillä omilla pikku rahoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Kortongit kahteen kertaan tai sitten ilman, mutta maksaa 9 kuukauden jälkeen.
Jos panee kahdella kortsulla päällekkäin ja sitten vetää sen sisemmän kortsun ulos ja kääntää nurin päin, pystyy niillä kahdella kortsulla panemaan vielä kerran kummallakin. Eli kahdella kortsulla kolme panoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka ei tarjoudu maksamaan kahvikuppia ensitreffeillä. Varsinkaan, jos on itse pyytänyt naisen ulos.
En pysty ymmärtämään miksi ehdotus kahville menosta velvoittaa miehen maksamaan naisen kahvin.
Nainen tahtoo hyötyä siitä että tarjoaa límaista looraansa. Siksi jyrkkä ei panohommille kunnes kahvikuppi on maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni naisen tulee maksaa ensitreffeillä. Hyviä miehiä maailma ei ole väärällään, ja viimeistään kolmen kympin korvilla naiset huomaavat miten raaka peli hyvistä miehistä käydään ja keille jää pojat paimennettaviksi.
Mikä hiton raaka peli? :D Luuletko tosiaan, että nykyajan naiset kilpailee miehistä? Se on totta, että hyviä ei ole paljon, mutta ei niistäkään kukaan mitää kisaa. Eikä todellakaan elätä :D Niin että mussuta sinä pullasi ensitreffeillä vaan niillä omilla pikku rahoillasi.
kyllä ilahtuu nainen kun saa suun makeaksi ja herrasmies tarjoaa kahvikupposen. Tuntee siinä itsensä ihan uudella tavalla arvostetuksi. Ajatelkaapa vanhojapiikoja, niitten yksinäisyyttä ja hukkaan valuvaa elämää! Niin voi oikealla hetkellä tarjottu dallaspulla sytyttää toivon kipenän.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni säästää kinkun rasvat ja paistaa siinä sitten perunoita tai mitä paistaakaan. No, rasva kuin rasva, mutta silti 🤮.
Mitä horiset? Sehän on suurta herkkua!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kun ottaa rasvakerroksen pois, voi lihanesteellä maustaa muita ruokia. Sitä kutsutaan taloudellisuudeksi, eikä sillä ole nuukuuden kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punalaputettujen tuotteiden ostaminen
Mikä siinä tekee pahaa? Päinvastoin. Ne tuotteet menisi roskiin jos ei ostettaisi.
Kaikilla ei ole aina paljoa rahaa, niin saa sitten syödä välillä parempaakin, kun ostaa punalaputettuna. Opiskelijat, eläkeläiset, työttömät.
Minulla on varaa ostaa ihan normaalihintaista ruokaa, mutta ostan punalaputettuja, koska hirvittää, että ne menisivät muuten roskiin. Eli jos ilta on jo pitkällä ja hyllyssä pakettikaupalla vaikka laputettua jauhelihaa, niin ostan ja laitan sellaista ruokaa, johon se käy, tai joskus laitan pakkaseenkin.
Eivät ne roskiin mene enää nykyään vaan ruokajakeluun ts. leipäjonoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ilahtuu nainen kun saa suun makeaksi ja herrasmies tarjoaa kahvikupposen. Tuntee siinä itsensä ihan uudella tavalla arvostetuksi. Ajatelkaapa vanhojapiikoja, niitten yksinäisyyttä ja hukkaan valuvaa elämää! Niin voi oikealla hetkellä tarjottu dallaspulla sytyttää toivon kipenän.
Tule tähän päivään sieltä 1950-luvulta. Naiset ostavat itse kahvikupposensa ja kahvileipänsä nykyään, ei siihen miestä tarvita.
Ihan oikeastiko et ymmärrä?