Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen omat menot

Vierailija
27.01.2020 |

Olisiko sinusta ok jos puolisollasi olisi vastaavia reissuja kuin minun miehelläni? Tässä olen miettinyt että olenko vain nipo, mutta kun tämä vaan tuntuu niin pirun pahalta ja väärältä minua ja lapsia kohtaan sillä me emme ole käyneet kahdestaan missään 8 vuoteen, perheen kesken kyllä mutta huomattavasti harvemmin kuin mieheni tekee reissuja kavereiden kanssa. Tässä tulevia miesten reissuja:
Huhtikuussa viikko etelässä kavereiden kanssa, siitä kuukauden päästä toisen kaveriporukan kanssa laivalle koko viikonlopuksi, siitä kuukausi eteenpäin ja lähtee jalkapallon Mm-kisoihin, siitä pari viikkoa ja ystäviensä kanssa harrastus reissu joka kestää 4 päivää, siitä pari viikkoa ja jälleen 3pv reissu harrastuksen parissa.

Jos me tehtäisiin enemmän asioita yhdessä niin tämän ehkä vielä sulattaisin mutta nyt tuntuu vaan hemmetin pahalta.

Kommentit (247)

Vierailija
241/247 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkiltä kuulustaa miehen menot. Meillä sai naisystävä hermoromahduksen jos olin kaksi kertaa vuodessa kavereitten kanssa mökille 2 päivää. Eikä me edes asuttu yhdessä, saati että olisi ollut lapsia.

Pitkiltä? Mies on vuoden aikana noin 3 viikkoa poissa kotoa ja se aiheuttaa ongelmia? Jäähän siinä vaimolle loput 49 viikkoa jäljelle. Eipä meillä ole vaimo mitään sanonut matkoista kaverien kanssa, en minäkään valita hänen matkoistaan. Nyttenkin vaimo on Roomassa enkä ole mukana. Voi kyynel.

Jos taloudessa on pieniä lapsia ja isukki töissä, niin kolme viikkoa vuodesta on todella paljon. Normaalisto työläisellä on lomaa 5 viikkoa, josta leijonanosa menee tässä tapauksessa kavereiden kanssa hummailuun toisen vanhemman hoitaessa yksin lapset ja kodin.

Vierailija
242/247 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun homma on noin yksipuolista, niin ei kävis mulle. Tossa on hieman sekin, että mitä enemmän mies huitelee miesporukoissa  muilla mailla, niin pettämisen todennäköisyys nousee samassa suhteessa. On aivan eri käydä miesten retkellä 4 pv vuodessa, kuin 40 pv vuodessa.

Jos olisin sinä, vaatisin jonkin sortin minua miellyttävän hyvityksen tuollaisista reissuista. Koska nuo reissut sinua rassaavat, koita tehdä asialle jotain. Muuten jos sinä tekisit vastaavia reissuja ja käyttäisit rahasi tuollaiseen ja mies hoitelisi sillä aikaa lapset, luuletko että tämä kävisi miehelle? Niinpä.

Todennäköisesti vaatisin miestä viemään perheensä viikon lomamatkalle etelään ja tämä matka varattaisiin ennen miehen omia matkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/247 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa viettää kaiken aikansa kavereidensa kanssa, niin pöytähopeat jakoon vaan.

Vierailija
244/247 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkiltä kuulustaa miehen menot. Meillä sai naisystävä hermoromahduksen jos olin kaksi kertaa vuodessa kavereitten kanssa mökille 2 päivää. Eikä me edes asuttu yhdessä, saati että olisi ollut lapsia.

Pitkiltä? Mies on vuoden aikana noin 3 viikkoa poissa kotoa ja se aiheuttaa ongelmia? Jäähän siinä vaimolle loput 49 viikkoa jäljelle. Eipä meillä ole vaimo mitään sanonut matkoista kaverien kanssa, en minäkään valita hänen matkoistaan. Nyttenkin vaimo on Roomassa enkä ole mukana. Voi kyynel.

Jos taloudessa on pieniä lapsia ja isukki töissä, niin kolme viikkoa vuodesta on todella paljon. Normaalisto työläisellä on lomaa 5 viikkoa, josta leijonanosa menee tässä tapauksessa kavereiden kanssa hummailuun toisen vanhemman hoitaessa yksin lapset ja kodin.

Nuo kolme viikkoa siis loma- ja harrastusreissuja sekä päälle vielä ne viikot ja peräti kuukaudet, kun mies on ap:n mukaan ulkomailla töissä. Ei paljon arki pääse rassaamaan.

Vierailija
245/247 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naiset haluavat ja oikein pyrkivät tällaiseen elämäntilanteeseen. Ensin halutaan naimisiin sen suositun pojan kanssa, sitten lopetetaan omat työt, tehdään lapsia ja jäädään kotiin lasten kanssa. Mitä muuta voi sen jälkeen odottaa?

Entä jos tekisikin niin, että seurustelee tai korkeintaan on avoliitossa ei-niin-suositun miehen kanssa, kehittää samalla omaa uraa, ei tee lapsia eikä jää pois töistä. Tällöin on vapaa menemään omia menoja silloin kun miehelläkin on (harvoin) omia menoja. Kaikki muu aika mikä töiltä jää, on yhteistä aikaa mennä ja harrastaa kullan kanssa. :) Tämä on minulle ihanne-elämää, ei kotiäitinä (=kynnysmattona) olo.

Vierailija
246/247 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi naiset haluavat ja oikein pyrkivät tällaiseen elämäntilanteeseen. Ensin halutaan naimisiin sen suositun pojan kanssa, sitten lopetetaan omat työt, tehdään lapsia ja jäädään kotiin lasten kanssa. Mitä muuta voi sen jälkeen odottaa?

Entä jos tekisikin niin, että seurustelee tai korkeintaan on avoliitossa ei-niin-suositun miehen kanssa, kehittää samalla omaa uraa, ei tee lapsia eikä jää pois töistä. Tällöin on vapaa menemään omia menoja silloin kun miehelläkin on (harvoin) omia menoja. Kaikki muu aika mikä töiltä jää, on yhteistä aikaa mennä ja harrastaa kullan kanssa. :) Tämä on minulle ihanne-elämää, ei kotiäitinä (=kynnysmattona) olo.

Minkä ihmeen suositun pojan? Kuka sellaisesta on puhunut? Eikä aloittaja ole lopettanut töissä, hänhän on menossa sinne takaisin. Hän ei ole kotiäiti.

Vierailija
247/247 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen suositun pojan? Kuka sellaisesta on puhunut? Eikä aloittaja ole lopettanut töissä, hänhän on menossa sinne takaisin. Hän ei ole kotiäiti.

Sen suositun pojan, jolla on paljon kavereita, joiden kanssa tehdä poikien reissuja.

Onneksi omalla miehelläni ei ole kuin pari kaveria, joten ei ole myöskään poikien reissuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme