Lue keskustelun säännöt.
mitä menee kaupaksi nettihuutokaupoissa?
27.01.2020 |
Juu, köyhä olen ja siksi kyselen, mitkä tuotteet menee hyvin kaupaksi esim tori.fissä tai huuto.netissä? Itse olen myynyt jotain keräilyleluja lapsuudestani ja lasten vaatteista Reimaa ja Adidasta. Omat vaatteet ei oikein mene kaupaksi, kun ei mitään viimeisimmän muodin mukaisia (vaikkakin siistejä ja ehjiä).
vinkkejä kaipaan! Kirppistelijä olen ja samalla voisin ostaa myyntiinkin tuotteita ja siten paikata taloudellista tilaa. Joskus kun ihan muutama kymppi on elämässä tosi tarpeen.. (en ole työtön, vaan osa-aikatyössä terveydentilan takia)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikään, mitä voit ostaa pikkurahalla, ei myy. Ehkä joku keräilijä on kiinnostunut design-esineistä, joku toinen merkkilaukuista, taide, kulta.
Lastenvaatteita saa niin monesta eri paikasta, että niitäkään moni etsi torista tai huutiksesta.
Käytettyä tavaraa saa halvalla kirppareilta, joita on joka puolella, joten tuskin kukaan ostaa samoja asioita kalliimmalla netistä maksaen vielä postikulut päälle.
Jos myy jotain, niin se on todella pitkän ajan projekti, nopeasti rahaa noin ei saa.