Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (903)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kallis on suhteellinen käsite, mutta kuukuppi oli viimeisin täysin turha hankinta. Ei sopinut mulle ollenkaan anatomisten muotojeni puolesta vaikka leikkasin antennin kokonaan pois.
Eikä vissiin jälleenmyyntiarvoa ole. 🤣
Mutta kun kuukuppia oppii käyttämään, se on kyllä paras hankinta. Säästyy rahaa ja luontoa + olo on paljon parempi kuukautisten aikaan.
Mitenpä tyhjennät sen töissä? Olen ollut monessa työpaikassa, jossa ei ole ollut mahdollisuutta tyhjentää kuukuppia. Joko kopeissa on pelkät pöntöt, eikä edes bideetä, tai sitten invavessat, joissa lavuaari on metrin, puolentoista päässä. Paperiako tunget siinä välissä, että pääset lavuaarille?
Miksi kaikesta pitää yrittää tehdä niin vaikeeta? Jos ei onnistu kuukupin käyttö sinulla työpaikalla niin käytä vaan muulloin kuin töissä tai ole kokonaan käyttämättä. Kaikkien ei nyt ylipäätään tarvi tyhjätä sitä kuppia töissä. Itse en jaksa ottaa stressiä mistään menkkasuojista vaan käytän välillä kuppia, välillä tamponia ja hyvin menee..keksin muita asioita joista tuohtua..
Vierailija kirjoitti:
Palju. Omasta mielestäni vaikea pitää puhtaana/epähygieeninen eikä tule käytettyä.
Meillä on sisäporeamme jäänyt ilman käyttöä, vaikka oli visiot ihanista kylpyhetkistä ammeessa. Käytin tuohon vielä yhden kesän lomareissuun "varatut" rahat, jälkeenpäin ajatellen ei olisi kannattanut. Isännän turhakehankinta on ollut lehtipuhallin, äänikin on raivostuttava.
Nenäkarvatrimmeri. Se on ollut mulla vuoden mutta yhtään ainutta haiventa en ole saanut siihen pyydystettyä. Ei tapahdu mitään vaikka kuinka surruuttelisi sitä sieraimissa.
150e maksava "luksuskiharrin", jota mainostettiin telkkarissa joskus 2013-2014. Vetää siis suortuvan jännästi sinne koneen sisälle ja kihartaa sen. Pari kertaa on tullut käytettyä.
Höyrypesuri. Kapineen lämpeämistä odotellessa ehtii siivota koko kohteen jo luutulla tai juuriharjalla.
Vierailija kirjoitti:
Avoimen yliopiston koulutus. Maksoi 500, opetusta ei ollut yhtään. Kaikki olisi pitänyt suorittaa itsenäisesti virtuaalitilassa. Tuli niinkus tehtyä viidensadan lahjoitus Itä-Suomen yliopistolle.
Joo ja rahoja ei saa takaisin jos peruu kokonaisuudessaan.
Jos epäilee motivaatiotaan, kandee ilmoittautua aina vain yksittäisille kursseille ei koko opintokokonaisuuteen! Jos lähtee rullaamaan, ottaa lisää!
Rakenne-/geelikynsien tekovälineet. Ei riittänytkään motivaatio alkuinnostusta pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Magneettikorut ym. magneettituotteet, siis nämä joilla mukamas on ties mitä terveysvaikutuksia. Yhdessä vaiheessa joinkin vain magnetisoitua vettä, tätä ei kyllä kehtaisi tunnustaa muuten kuin nimettömänä :D
Mäkin uskoin jossain vaiheessa näiden tehoon, vedin myös ternimaitokapseleita :D Tuo oli 2000-luvun alussa ja nykyään suhtaudun kriittisemmin hullutuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Lisäravinteisiin on mennyt omaisuus mutta niiden toimivuutta pystyy näkemään miten? :D
Proteiinijauheita, palautusjuomia, vitamiinia, omega3:sta,kreatiinia, glutamiinia, beeta-alaniinia, citrulliinimalaattia, aminohappoja jne
Peilistä katselee sama suikero kuin aikaisemminkin. :D Älkää ostako lisäravinteita ainakaan siinä toivossa että se lihasmassaa lisäisi. :D
Tuossa on kyllä se juju myös että pitää käydä punttiksella myös. Protskuista ja kreatiinista on kyllä oikeastikin hyötyä jos on vaativa kuntosaliohjelma. Jos ei, niin lähinnä lihottavat vaan.
Omega3 ja vitaaminejä ei varmaan kukaan ole väittänyt että lisäisivät lihasmassaa. Noi preworkout juomat ovat kyllä rahanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magneettikorut ym. magneettituotteet, siis nämä joilla mukamas on ties mitä terveysvaikutuksia. Yhdessä vaiheessa joinkin vain magnetisoitua vettä, tätä ei kyllä kehtaisi tunnustaa muuten kuin nimettömänä :D
Mäkin uskoin jossain vaiheessa näiden tehoon, vedin myös ternimaitokapseleita :D Tuo oli 2000-luvun alussa ja nykyään suhtaudun kriittisemmin hullutuksiin.
Kyllähän ternimaidolla on oikeasti vaikutuksia. Oli joku suomalainen firmakin joka teki ripulilääkkeen siitä. Lääke toimi mutta ei ollut tarpeeksi kysyntää joten se meni nurin.
Eli joo, varmaan se toimii ruoansulatusongelmiin ja se vahvistaa myös immuunikykyä. Mitään kasvuhormooneja se ei lisää vaikka joskus luultiin. Ja sitten noissa tutkimuksissa taitaa olla 20g päivä annostus. Sitä on vaikeata saada kapseleista joten osta jauhetta.
Jos haluaa imuunikykyä parantaa niin laktoferriini on parempi. Se on myös ternimaidosta johdettu. Niissäkin on annostus tutkimuksissa 2g päivä eli 8 kpl pillereitä joutuu syömään päivässä jos ovat 250mg.
Vierailija kirjoitti:
Lidl ajastin ja herätyskello.
Kumpikaan ei toiminut.
Dsink Dsink
Kannattaisko käyttää sitä takuuta sitten??
Vierailija kirjoitti:
On täällä todellakin paljon suuria idiootteja, jotka menevät uskomattoman halpaan, kalliisti.
Niin vaikeata sitä on huijata rahaa sinunlaiselta työttömältä idiootilta. Tyhjästä on paha nyhjästä mutta ainakin jää kerskumisoikeudet siihen ettei ole haksahtanut mihinkään.
Haksahdin ihan tässä tuoreeltaan hiustenpidennyksiin. Nehän nyt selkeästi ovat rahan tuhlausta, vaikkakin tykkään niistä kyllä :)
Tämä ketju oli hauskaa luettavaa, tässä mietin, olenko vahingoniloinen!
Olen itse myös joskus ostanut sähköisen karvanpoistajan, siinä on sellainen "vieteri" , joka poistaa muka karvat juurineen. Eipä toiminut, katkaisi karvat ja jäi kamala sänki.
Nainen. Rakensin sille talon. Sitten ostin ja remontoin toisen. Lopulta erottiin ja maksoin puolet kolmannesta talosta ja se vei vielä metsäpalstan mennessään. Siinä paloi aikaa ja rahaa siinä hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin vanhan perässä vedettävän imurin tilalle varsi-imurin. Ajattelin, että pienen asunnon saa sillä äkkiä siistiksi. No, imuteho on melko onneton ja suutin alue todella pieni. Saa hinkuttaa paljon pidempään kuin vanhalla imurilla. Listojen vierestä ei ota ollenkaan roskia, pitää ottaa erikseen rikkaimurilla. Kun virran ottaa päältä pois, pikkukivet rapisevat imurista takaisin lattialle.
Harkitsen ostavani uuden perusimurin.
Sama! Meillä tosin on edelleen perusimuri, jota ei onneksi heitetty pois. Minulla on pitkät hiukset, ja irtohiukset päätyvät lopulta olohuoneen matolle. Mitään karvojahan varsi-imuri ei voi imeä, koska suutin menee jumiin heti. Mitään paperia painavampaa se ei voi imeä, eli eteistä on turha kuvitellakaan saavansa imuroitua. Suutin on käsi-imurissa sen verran iso, ettei sitä saa mihinkään muualle kuin suoraan lattialle, eli autoakaan ei sillä voi imuroida, kun pää ei mahdu mihinkään. Nurkkia ei saa imuroitua. Täysin turha kapine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kallis on suhteellinen käsite, mutta kuukuppi oli viimeisin täysin turha hankinta. Ei sopinut mulle ollenkaan anatomisten muotojeni puolesta vaikka leikkasin antennin kokonaan pois.
Eikä vissiin jälleenmyyntiarvoa ole. 🤣
Mutta kun kuukuppia oppii käyttämään, se on kyllä paras hankinta. Säästyy rahaa ja luontoa + olo on paljon parempi kuukautisten aikaan.
Mitenpä tyhjennät sen töissä? Olen ollut monessa työpaikassa, jossa ei ole ollut mahdollisuutta tyhjentää kuukuppia. Joko kopeissa on pelkät pöntöt, eikä edes bideetä, tai sitten invavessat, joissa lavuaari on metrin, puolentoista päässä. Paperiako tunget siinä välissä, että pääset lavuaarille?
Miksi kaikesta pitää yrittää tehdä niin vaikeeta? Jos ei onnistu kuukupin käyttö sinulla työpaikalla niin käytä vaan muulloin kuin töissä tai ole kokonaan käyttämättä. Kaikkien ei nyt ylipäätään tarvi tyhjätä sitä kuppia töissä. Itse en jaksa ottaa stressiä mistään menkkasuojista vaan käytän välillä kuppia, välillä tamponia ja hyvin menee..keksin muita asioita joista tuohtua..
Vastasin vain kuukuppihullulle. Jostain syystä luulevat, että kuukuppi on ainoa oikea kuukautissuoja. Ensimmäinen kommentoija kertoi, ettei kuppi sovi hänelle. Kuppihullu yritti käännyttää kommentoijaa. Minä kerroin esimerkkejä, miksei kuppi sovi kaikille. Ihan sama joka asiassa: miksi ketään kiinnostaa, mitä ehkäisyä tai kuukautissuojaa muut käyttävät, kuka syö lihaa ja kuka ei. Kuka on posliini ja kuka käyttää stringejä. Antakaa ihmisten olla.
Joku 300 euron nettivalmennus. Voi jeesus, jaksoin muutaman viikon punnita niitä ruokia ja rehkiä salilla. No ehkä jollekin toiselle sopi. Laihdutin sitten pikku muutoksilla arkeen ja kävelyllä 25 kiloa alle vuodessa itse.