Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?

Vierailija
27.01.2020 |

Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.

Kommentit (903)

Vierailija
861/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin viljelypalsta. Satasia vuokriin, siemeniin, multiin, työvälineisiin ja kymmeniä tunteja kasteluun, kitkemiseen, jne. Saldo: vähän porkkanoita ja 10 kurpitsaa yhtenä kesänä. Muuten hometta, rikkaruohoja sekä itämättömiä penkkejä. Ei enää ikinä.

'Helpommin Pauligin pakasteilla' opetti äitini. Sadon vuoksi tuo ei ole kenellekkään kannattavaa, sulle tuli porkkanat ja kurpitsat kalliiksi, 100€/kg :-(

Vierailija
862/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto itäsuomalaisessa pikkukaupungissa. Muutamaa vuotta myöhemmin piti muuttaa työn perässä, eikä sitä ole kaupaksi saanut vaikka pyytäisi hintaa puolet siitä mitä itse joutui maksamaan. Silloin oli lähellä paperitehdas alueen arvoa nostamassa, nyt se on suljettu ja kysyntä tippunut. Ja vielä on lainaa jäljellä monta vuotta.

Kuulostaa Imatralta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäsuhde, ihan turhaa rahanmenoa se jatkuva reissailu.

No sanopa muuta, yhdellä reissulla minulla paloi ainakin 300e kun oli tarkoitus mennä naiselle yöksi, mutta tämä alkoikin sekoilemaan ja oli pakko lähteä sieltä pois mutta kotiin saakka ei niin myöhään enää päässyt junalla. Taksireissut+hotellit aijai rahaa paloi.

Vierailija
864/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodastream. Kertaakaan ei ole hiilihapottanut mitään kunnolla. Kaikki maistuu viikon pöydällä seisseeltä väljähtyneeltä limsalta. Uusi kaasupullo ei vaikuttanut mitään. Laite, pullot ja makutoivisteet, varmaan satanen mennyt täysin hukkaan.

Vierailija
865/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirustikku ja värianalyysi. Kummatki 80-luvulla. Vieläkin kaduttaa.

Vierailija
866/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikamuoti.

Vierailija
867/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä. Keskijohdossa painaminen kamalassa stressissä. Yli neljä tonnia kuussa vaihtui lomautuksen myötä vajaaseen pariin tonniin ja vapaa-aikaan. Täysin arvotonta kuraa tästä näkökulmasta entinen elämä ja aion jatkaa tätä nykyistä niin pitkään kuin voin. Niille, jotka tässä jatkeena haukkuu loiseksi niin voin kertoa, että painoin niin monta vuotta korkealla veroprosentilla ja liiton maksuja maksellen, että tästä ajanjaksosta tukiverkossa en tule saamaan omiani takaisin. Kannustan jokaista mahdollisuuksien mukaan käyttämään vastaavan mahdollisuuden hyväkseen, sillä se on erittäin hyvä tutkiskelun paikka mitä haluaa elämältään jatkossa. Ehkä jopa korvaamaton apu tällä elämän taipaleella oravanpyörässä...ja sen ulkona.

Vierailija
868/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma hevonen. Oli "hieman" huonoa tuuria matkassa enkä enää ikinä osta omaa.

Kumma kun lemmikkejä ei ole mainittu tämän enempää tässä listassa. Lenkkeilen aika paljon ympäri lähiöitä ja ne koiran ulkoiluttajat vaikuttavat joka kerta niin flegmaattisilta. Puhuvat kännykkään, röökaavat ja jättävät paskat lojumaan tien poskeen.

Tavoitteena heillä lienee ollut että koirasta on seuraa, se auttaa parempiin elämäntapoihin ja "tottahan toki minä olen vastuullinen koiranomistaja". Tämän jokapäiväisen vaivan lisäksi vielä varusteet, koiranruoka, eläinlääkärikulut, hoitopaikat lomien ajaksi...

No no!  Älä sentään ihan kokonaan tuota yleistä.

Varmaan hyvin flegmaattisen näköisenä minäkin koiraani ulkoilutan, mutta se johtuu siitä, että tämä eläinkumppanini on jo vanha.  Se ei jaksa kirmata enää niin kuin ennen.  Silti se tykkää ulkoilusta ja kävelytän sitä niin kauan kuin se vaan siihen pystyy.  Nyt se  jo välillä heittäytyy maahankin pitkäkseen, kun ei jaksa pitkään kävellä, mutta sitten taas nousee reippaasti ylös ja taas mennään nenä maassa.  Ulkoilu on koiralle ihan ehdoton juttu.  

Toisaalta olen sitä mieltä, että kun koiran kanssa lähtee ns. lenkille, ei se välttämättä pidä olla koko ajan sitä juoksemista.  Koiran pitää saada haistella paikkoja, ja välillä se juuttuu johonkin kohtaan moneksi minuutiksi, kun oikein mielenkiintoinen haju tulee sen nenään.  Se on tutkittava perusteellisesti!  Mitäs muuta ihminen voi siinä sitten tehdä, kuin vain seisoskella ja odotella.  Minä ainakin olen aina antanut koirieni myös tutkia paikkoja ja hajuja, enkä vaan kisko niitä koko ajan eteenpäin ja juoksemaan.

Riippuu lemmikistä, kuinka paljon niihin rahaa uppoaa.  Itse olen koirieni kanssa päässyt vähällä, tämä nykyinenkään ei ole koskaan sairastanut mitään.  Pakolliset rokotukset vain ja ihan tavallinen ruoka, koirannappulat ei kauheasti lovea ruokabudjettiin tee.  Pienirotuinen koira, niin kaksi keitettyä nakkia tmv. on sen päivällinen.  Aamulla ja illalla niitä nappuloita kourallinen.  Tuleeko kalliiksi?

On mulla ollut isokin koira.  En huomannut ruokabudjetissani mitään erityistä nousua senkään aikana.  

Että ei ehkä ihme, ettei ihmiset mainitse lemmikkejään tässä ketjussa.  He eivät koe niitä rahanhukkana.  Katsovat saavana joka tapauksessa vastineen rahalleen.

Hevosen ymmärrän, jos siitä jo ostaessaan odottaa saavansa tuloa, joko ratsuna tai raveissa.  Se on pitkälle onnenkauppaa.  Mutta jos sitä haluaa pitää vain lemmikkinään, niin sitten ei ehkä katso sitäkään rahanhukaksi.  Itsekin tykkäisin hevosen omistamisesta, mutta ei riitä rahat.

OT Kuulostat ihanalta tyypiltä! Antaa koirien tutkia ja haistella, se  haiseva jätös on niiden posti, tutkimuskohde, sosiaalinen verkosto ja vaikka mitä. Missä kunnossa muut ovat, onko sairauksia? Paljonko on naaraita, paljonko uroksia? Ovatko herkillä? Mitä ovat saaneet ruuaksi?

Vierailija
869/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa treffeillä käyminen.

Haksahdin aikanaan ja kun se osoittautui rahanhukaksi, lopetin. 

Nimittäin täytyy olla iho, hiukset ja kynnet peruskunnossa, muutenkin itse peruskunnossa ja ylläpitää tason mukaisesti koko ajan.

Vaatteita, alusvaatteita ja kenkiä eri treffipaikkoihin, ja huollattaa ja pitää kunnossa. 

Matkakulut taksilla, ja joskus tietysti osallistumiskulut jne.

Oli kallista huvia, sen minkä olin, nyt vietän illat mieluiten yritystäni kehittäen mukavissa vaatteissa ja kengissä kotitoimistolla, ilman stressiä, pettymyksiä ja rahanmenoa.

Vierailija
870/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla sama tuo värianalyysi, jäänne 80-luvulta ja vanhanaikainen. Oon kyllä haksahtanut ihan viime vuosina. Paras on kun pukeutuu ihan siihen mihin lystää ja omiin lempi väreihinsä.

Vierailija
871/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden auton hankinta osamaksulla (tosin onneksi korottomalla) juuri ennen koronapandemiaa ja yllättävää työttömäksi jäämistä. Diili sinänsä on tosi hyvä, mutta toiselle autolle ei ole ollut perheessämme juurikaan käyttöä kohta vuoteen. Ja vaikeuksia seuraa, ellei duunia ala löytyä ennen työmarkkinatuelle putoamista.

Vierailija
872/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tosi skeptinen ja tarkka rahoistani, joten en ole haksahtanut mihinkään täällä kerrottuun. Koulutukseni puolesta tiedän, että lähes kaikki superfoodit, ravintolisät jne on ihan huuhaata enkä ole koskaan himoinnut mitään hilavitkuttimia nurkkiin pölyttymään.

Täydellinen en toki ole eli mokaillut olen minäkin: exä oli melkoinen hukkainvestointi - tuli kalliiksi jo suhteen aikana eikä tuotto ole ollut kaksinen erin jälkeenkään vaan yksin maksan kaikki lasten kulut kuten aina tähänkin saakka.

Vierailija
873/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stailaus, ei se pärstä siitä paremmaksi muuttunut. Mutta sainhan hyvän mielen, kun taas sai veronmaksajia kupattua.

T.: Tytti

Vierailija
874/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

spr kirjoitti:

spr.n keräykset en todellakaan anna enään senttiäkään. apu jaetaan  miten sattuu ja suurin osa menee pyörittäjien palkkioihin

Tämä selvisi jo2005, kun tsunamikeräyksen tuotosta 30% päätyi itse kohdemaahan. Ennätyskeräys tais kans olla.

Vierailija
875/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kanssa treffeillä käyminen.

Haksahdin aikanaan ja kun se osoittautui rahanhukaksi, lopetin. 

Nimittäin täytyy olla iho, hiukset ja kynnet peruskunnossa, muutenkin itse peruskunnossa ja ylläpitää tason mukaisesti koko ajan.

Vaatteita, alusvaatteita ja kenkiä eri treffipaikkoihin, ja huollattaa ja pitää kunnossa. 

Matkakulut taksilla, ja joskus tietysti osallistumiskulut jne.

Oli kallista huvia, sen minkä olin, nyt vietän illat mieluiten yritystäni kehittäen mukavissa vaatteissa ja kengissä kotitoimistolla, ilman stressiä, pettymyksiä ja rahanmenoa.

Öh XDDDDD Kumma kun minulle riittää suihku, hampaiden pesu, kevyt meikki ja puhtaat vaatteet. Ikinä en miekkosten takia tee mitään ekstratemppuja ulkomuodolleni XDDDDD

Vierailija
876/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebayn kiina-roina. Vaikea päästä eroon tavasta shoppailla sitä halpaa ja niin ihanaa rojua. Pitäisi vaan poistaa oma ebay-tili ja samalla paypal-tili niin eipä tulisi ostettua enää, ainakaan kovin helposti.

Heräteostoksia on myös monet meikit ja kosmetiikka, joita en ikinä käytä. Ne tuotteet vaan näyttää niin kauniilta siellä kaupassa. Sitten jäävät meikkilaukkuun vanhenemaan. Tosiasiassa en käytä mitään muuta meikkiä kuin ripsiväriä. 

Vierailija
877/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla sama tuo värianalyysi, jäänne 80-luvulta ja vanhanaikainen. Oon kyllä haksahtanut ihan viime vuosina. Paras on kun pukeutuu ihan siihen mihin lystää ja omiin lempi väreihinsä.

Värianalyysi EI ole rahanhukkaa, vaan toimii yhä, se on ajaton. Minulle se on ollut investointi. En katso sitä tilkkutikkua enää koska sävyt ovat värimuistissa. 

Jos joskus kokeilen muita värejä niin pahasti sattuu silmään.

Vierailija
878/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki kaupasta ostamani kuulakärkikynät ovat jättäneet jälkeensä länttejä. rahan tuhlausta.

Vierailija
879/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle, Jokerista 150.000 €. 3 v. sitten.

Vierailija
880/903 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäsuhde, ihan turhaa rahanmenoa se jatkuva reissailu.

No sanopa muuta, yhdellä reissulla minulla paloi ainakin 300e kun oli tarkoitus mennä naiselle yöksi, mutta tämä alkoikin sekoilemaan ja oli pakko lähteä sieltä pois mutta kotiin saakka ei niin myöhään enää päässyt junalla. Taksireissut+hotellit aijai rahaa paloi.

Kaikkea se pil,...teettää vie rahat ja terveyden