Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (903)
kuntopyörä kotona ja kuntosalijäsenyys.
Pääsin parempiin tuloksiin ihan vain kävely/hölkällä. Nyt tiedän ja näillä mennään, mitään muuta en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluapu facebookissa. Ruokakasseja ”köyhille”. Autoin kolmea perhettä ruokakassien muodossa. Kahdelle perheelle ei kelvannut perus ruokatarvikkeet+ jouluiset herkut. Halusivat päästä itse kauppaan. Olisi pitänyt antaa rahaa. Yksi perhe otti kiitollisena vastaan, siitä jäi hyvä mieli.
Et tainnut olla ihan pyyteetön lahjoittaja tässä. Halusit antaa lahjan omista lähtökohdistasi, ei saajan lähtökohdista. Tärkeämpää oli sinun hyvä mieli, kuin auttaminen siinä, mitä vastaanottaja oikeasti tarvitsee. Voisi verrata näihin tällä palstalla luettuihin esimerkkeihin, että antaa kaverilleen kampaamolahjakortin, mutta vain sillä ehdolla, että antaja saa päättää, miten saajan tukka leikataan.
Kun antaa ruokakassin perheelle, tietää että he saavat ruokaa. Jos antaa rahaa/lahjakortin, voi olla, että perheenisä/-äiti ostaa kaljaa ja tupakkaa ja lapsille lenkkimakkaraa, jos unohtanut kirjoittaa lahjakorttiin, että sillä ei voi ostaa tupakka- tai alkoholituotteita.
Myöskin voi olla, että ei osata ostaa järkevästi ruokaa, vaan ostetaan se kallein tuote eikä halvempaa vastaavaa tuotetta, jolloin rahaa jäisi muuhunkin ruokaan (kallis maito vs halvempi maito...). Ei kaikki köyhätkään osaa ostaa järkevästi, jos rahasta on tiukkaa vaan ostetaan merkin takia.
Olen 5-kymppinen ja asunut koko aikuisikäni vuokralla. Jos olisin voinut maksaa lainaa vuokran sijaan, omistaisin nykyisen asuntoni.
Vierailija kirjoitti:
Etäsuhde, ihan turhaa rahanmenoa se jatkuva reissailu.
Sama + lukion pieleenmeno reissurahojen tienaamisen vuoksi.
Toinen: siirtolapuutarhamökki, tuhansien rempat, työvälineet, yhdistyksen maksut ym. Huomasin etten ollut tarpeeksi "yhteisöllinen", enkä edes syö marjoja, omenoita ja rehuja. Ja ne yhdistyksen säännöt mm. pensaiden ja nurmikon korkeudesta! "Omiaan" ei myydessä saanut pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli neljä vuotta ripsien pidennykset.
Kolme viikoin välein oli huolto joka maksoi 60€ ja ripset oli aina ekan viikon hyvännäköiset ja ennen huoltoa ihan harventuneet harakan varpaat. Ihan turhaa rahanmenoa, luonnolliset omat ripset muutenkin paljon nätimmät!
Työkaveri osti asunnon ja lopetti ripsien laitattamisen. Kehui että hän tulee säästämään yli tonnin vuodessa.
Olisiko noin puolisen vuotta mennyt aikaa, niin ripset palasivat. Hän on niin tottunut näyttäviin ripsiin, että ei osannut enää olla ilman ja "maksaahan ne ripsiväritkin". Hän ilmeisesti etsi muita säästökohteita tai sopeutui tuohon kuluerään.
: )
Kaupungin viljelypalsta. Satasia vuokriin, siemeniin, multiin, työvälineisiin ja kymmeniä tunteja kasteluun, kitkemiseen, jne. Saldo: vähän porkkanoita ja 10 kurpitsaa yhtenä kesänä. Muuten hometta, rikkaruohoja sekä itämättömiä penkkejä. Ei enää ikinä.
Crosstrainer, alkuhuuman jälkeen käyttö loppui kokonaan, vie hirveesti tilaa, ruma, kukaan ei halua ostaa sitä, ei edes ilmaiseksi.
Elisa viihde ja se boxi mikä se nyt on että näkee telkkarin! Kolmekymppiä kuukausi eikä saa vastineeks ku tissejärannallakukapaneeketämissä,lipurihiivalaittaahuonoaruokaa,ilmanaikuisiasääukkoja ja muuta joutavaa.
Sman saa netissä ilmaiseksi kun vähän katsoo mitä katsoo.
hesari halvempi kirjoitti:
tilasin forssan lehden kaikki 7,sivua täyttä paskaa
Ja siinä lehdessä suurimman osan voinut lukea edellisenä päivänä muualta 😁 Ei siinä ole mitään muuta hyvää kuin Lyhyet ja sarjakuvat 😆
Treenivalmennukset netistä. Voi jumala kun olen ollut tyhmä, ostanut näitä MONIA. En kehtaa edes laskea summaa paljonko olen firmoille rahaa syytänyt siitä hyvästä etten ole laihtunut tai tullut urheilulliseksi pdf:iä lukemalla :D
Piti viime kesänä oikein luvata itselle, että yhtäkään en enää osta, mutta lupauksessa paremmasta itsessä on kyllä jotain oudon koukuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hohde hyaluronihapposeerumi. Kuivattaa vain kasvojen ihoa. Haksahdin, kun oli saanut hyviä arvosteluja. Omassa naamassani en huomannut mitään positiivista muutosta.
Mulla taas Hohde toimii tosi hyvin, olen ollut tyytyväinen. Iho on kirkastunut ja voi hyvin.
Tempur-patja