Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (903)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkahan se on noin yleisesti ottaen turha rahanreikä. Tyhjillä lupauksilla myydään ylihintaisia tuotteita joita sitten eltaantuneina saa heitellä roskiin kun ei tullutkaan käytettyä.
Ja jos jotain erehtyy ostamaan kaupustelijalta, myyntiesittelyn perusteella, on varmasti ylihintaista.Itse erehdyin tyhmyyttäni ostamaan erään kauppakeskuksen vilkkaassa ohikulkukäytävässä majailleilta myyjiltä 120 eurolla akneen tarkoitetun naamion saaden kaupan päälle jonkun puhdistussaippuan, valitettavasti oli silloin rahaa ja myyjä väsäsi jonkun kunnon diilin naamion normaalihinnan ollessa jossain 200 euron tienoilla ja saippuan 20 euroa, kehui itse käyttäneensä naamiota ja miten on oikea ihmetuote ym., en olisi täysin halunnut ostaa mutta olen todella huono pakenemaan tuollaisista tilanteista ja idioottina lopulta ostin. Naamio löytyy edelleen käyttämättömänä (kuten saippuakin), tuosta on pari kolme vuotta aikaa eikä minulla ole enää akneakaan. Tuskinpa siinä naamiossa olisi päiväystäkään enää. Asia ärsyttää aina silloin tällöin, olen miettinyt pitäisikö myydä mokoma eteenpäin mutta eihän sitä kukaan järkevä ihminen ostaisi läheskään samaan hintaan vaikka olisikin vielä käyttökelpoista.
Minulla oli joskus joulunaikaan käsitöiden myyntipiste tuollaisten rasvamyyjien vieressä. Tarjoutuivat rasvaamaan asiakkaiden kädet ja samalla alkoi armoton myyntipuhe, että lahjaksi tästä äitille tai mummolle pakkaus. No paljonko maksaa? 220 e. No en hemmetissä osta noin kallista!
Sitten tuli kylkiäisrasvaa ja hinta putosi ja putosi. Jotkut osti sitten muutamalla kympillä. Toiset maksoivat sen pari sataa. Jotkut osasivat liueta paikalta ostamatta mitään.
Todella paljon ne kauppaa teki perustuen varmaan juuri siihen ettei suomalainen kehtaa kieltäytyä. Yllättäen vanhemmat naisihmiset olivat niitä jotka tokaisivat että pidä rasvas. Nuorehkot ja rehdit mieshenkilöt kaivoivat kuvettaan.
Kyllä, nuokin kävivät aina käsien rasvaamisen ja kynsien kiillotuksen (tai yhden kynnen koska tarkoitus oli esitellä jotain monen tarkoituksen kynsiviilaa) varjolla kaikkien siitä kävelijöiden kimppuun kuin sika limppuun, onneksi eivät ole siellä enää vaikka vuosia olivatkin. Tämä siis Helsingin Forumissa siellä mistä pääsee sisään Kamppi-Forum -välin kävelytunnelista.
Vierailija kirjoitti:
Partylite. Olin muutaman vuoden osallisena tässä pyramidihuijauksessa. Joo, rahaa paloi jonkin verran.
Sama täällä. Ylihintaisia kynttilöitä ja varsinkin ne erilaiset koristeet sekä tuikkukipot ovat täysin turhakkeita.
Huhhuijakkaa.... meditoida oppii kotona itsekseenkin. 2000e vois laittaa vaikka matkustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Meditaatiokurssi. Joku "guru" hölisi parin tunnin ajan samanlaisia latteuksia, joita voi lukea mistä tahansa itseapuoppaasta. Maksoi pari tonnia. Nykyään olen tiukka ateisti.
Huhhuijakkaa.... meditoida oppii kotona itsekseenkin. 2000e vois laittaa vaikka matkustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Naistensyöpävakuutus, hulavanne, hiusvita kapseli joiden syömistä en ole edes aloittanut
miksi terveysvakuutus olisi huono satsaus?
Junalippu. Tarkastajia ei ole näkynyt kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Avoimen yliopiston koulutus. Maksoi 500, opetusta ei ollut yhtään. Kaikki olisi pitänyt suorittaa itsenäisesti virtuaalitilassa. Tuli niinkus tehtyä viidensadan lahjoitus Itä-Suomen yliopistolle.
Eikö esittelyssä/oppaassa ollut kuvausta opetuksesta? Ainahan niissä on selostus mitä ja miten opiskellaan.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko sopia, että ei tulla ketjuun kertomaan, miten "mulla kyllä toimii", koska se ei ole ketjun pointti. Se, mikä on sulle ihan järkyttävän hyvä juttu, on toiselle haksahdus ja turha ostos ja niistä täällä halutaan nyt kuulla, eikä teidän erinomaisista ostoksista.
Pilkun viilaaja!
Vierailija kirjoitti:
Seksipalveluiden ostaminen SUOMESSA!?
Voi elämän kevät mitä sitä puutteessa tekee. Virolaisiin en koske mutta Latviasta eteenpäin huhheijjakkaa mitä panoja ja mihin hintaan?! Siinä jää suomivalaat kakkoseksi kun mä täräytän satsit jonkun slaavin kauniille kasvoille PUALEEN hintaan!!
- MARTTI
Ainoa totuudenmukainen asia tekstissä lienee vain nimi, mutta kaikesta kamaluudestaan huolimatta purskahdin nauruun tälle tarinallesi :-D
Häiriönpoistajarengas, olikohan kaiuttimen vai sen sähkölaitteen johtoon laitettava, ettei häiriö kuulu kaiuttimesta. Ei mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko sopia, että ei tulla ketjuun kertomaan, miten "mulla kyllä toimii", koska se ei ole ketjun pointti. Se, mikä on sulle ihan järkyttävän hyvä juttu, on toiselle haksahdus ja turha ostos ja niistä täällä halutaan nyt kuulla, eikä teidän erinomaisista ostoksista.
Pilkun viilaaja!
Jos ylempi viittasi minuun (246) niin sovitaan vain mutta ei nyt suuttua tarvitse, hyvänen aika. Vähän liittyi kysymykseen johon vastasin.
Kolmen ja puolentonnin moottorisänky.
No merkkilastenvaatteet..kalliita gugguuta ja kökköötä piti olla joku vuosi sitten ku niin ihania ja rahaa paloi, nyt markettikamaa ja jokunen nosh alesta sillon tällöin..
Crocsit, ovat edelleenkin käytössä näppäyskenkinä, mutta ei ne mitkään maailman parhaat työkengät olleet. Haksahdin sitten toisiin kenkiin, keinukenkiin. Minulla on hivenen luonnollista pronaatiota, joka vain paheni. Eivät tehneet hyvää yliliikkuville polvillekaan. Työkaverini joutui polvileikkaukseen keinukenkien jälkeen. Että sellaiset superkengät.
Curly girl metodi. Hiuspohjan ongelmat paranivat, mutta hiukseni ovat edelleen suorat 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Asunto itäsuomalaisessa pikkukaupungissa. Muutamaa vuotta myöhemmin piti muuttaa työn perässä, eikä sitä ole kaupaksi saanut vaikka pyytäisi hintaa puolet siitä mitä itse joutui maksamaan. Silloin oli lähellä paperitehdas alueen arvoa nostamassa, nyt se on suljettu ja kysyntä tippunut. Ja vielä on lainaa jäljellä monta vuotta.
Wuhuu! Juankoski mainittu! \o/
Luulin aloittavani eBay bisneksen ostamalla aarteita kirpputorilta ja myymällä kalliimmalla. Ei minusta ollut ollenkaan siihen ja olen ilmaiseksi kuormannut hamstraukset takaisin kirpputorille.
Tuli vaan mieleen, että blogeissahan näitä turhuuksiakin usein mainostetaan. Mahtaakohan esim. Kalastajan vaimo syödä edelleen niitä hiuksiin ja ihoon vaikuttavia lisäravinteita ja käyttää monia suosikkituotteitaan. Ja niitä halpojakin, kuten kookosrasvalla purskuttaminen aamuisin...
Vierailija kirjoitti:
Junalippu. Tarkastajia ei ole näkynyt kertaakaan.
Metrossa menee kai suurin osa ilman lippua. Vaikka tulisi tarkastus ehtii häipyä vaunusta ennen tarkastajaa.
Vierailija kirjoitti:
Pankin tyrkyttämät sijoitusrahastot.
Sijoitin vähän rahaa ja tuotti ehkä 10 e.
Pankin kulut olivat suuremmat.
Tämän jälkeen on ollut helppo kieltäytyä. Vastataan sijoituksella on aina riskinsä.
Jos kyseinen rahasto on niin hyvä, että sitä varten painetaan esitteet, puhutaan hyvää ja kaunista, miten ihmeessä tuotto voi olla noin surkea ?
En ole sama mutta noita markkinoidaan mm. kovettumien poistoon/pehmentämiseen eikä jalkojenkaan ihon kuorimisesta haittaa ole. Itse olen käyttänyt pelkästään korealaisia kuorintasukkia eri merkeiltä ja ovat toimineet lähes aina hyvin, eivät ne nyt kerralla paksuja kovettumia poista mutta kun joskus käytin aina kuukauden välein yhdet kolmen kuukauden ajan niin lähtivät. Aina on lähtenyt kunnon paksu kerros ihoa vähintään, yhtä kertaa lukuunottamatta. Joku voisi sanoa kovettumista että raspiakin voi käyttää mutta minua jotenkin ällöttää ajatus raspaamisesta, en tiedä olisiko se niin inhottavaa kuin etukäteen uumoilen. :D